Anonym bruker Skrevet 15. desember 2023 #1 Skrevet 15. desember 2023 Rar overskrift, menn innlegget er like rart🫣 Jeg velger bort å være sosial, fordi jeg ikke "klarer" å la være å høre på musikk. Jeg elsker å være alene, høre på musikk, synge. Er ikke like tøff når jeg er sammen med folk, selv om vi kanskje drikker vin og det er venninnekveld med musikk så blir det ikke det samme. Andre vil sette på dårlige låter, og jeg kjeder meg fort. Er jeg alene kan jeg høre på bare god musikk, synge og kose meg. Men merker at jeg er for mye alene. Er det flere som trives så godt alene at de velger bort venninner (og evt menn). Jeg har ikke vært på utkikk etter type de siste 11 årene🫢 Anonymkode: a6f4b...b2d
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2023 #2 Skrevet 15. desember 2023 Jeg setter på karaokeversjoner på YouTube og synger i vei. Høyt! Du er ikke alene😀 Anonymkode: 8b4fc...e3c
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2023 #3 Skrevet 15. desember 2023 Nei, jeg kan og vil ikke velge bort de vennene jeg har. De fortjener å bli avholdt rett og slett. Når det er sagt så har jeg det helt fint alene mens "Roadrunner" med Aerosmith og annen rock durer løs her! Koser meg gløgg alene også, men sitter stort sett mest ved skrivebordet da- uten musikk. For lenge uten andres selskap eller sosialt er ikke bra for meg. Ikke for mye heller. Så har funnet en grei balanse syns jeg. Anonymkode: e9649...a79
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2023 #4 Skrevet 15. desember 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Jeg setter på karaokeversjoner på YouTube og synger i vei. Høyt! Du er ikke alene😀 Anonymkode: 8b4fc...e3c Jaaa, samme her! 😁😁 Anonymkode: a6f4b...b2d
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2023 #5 Skrevet 15. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg kan og vil ikke velge bort de vennene jeg har. De fortjener å bli avholdt rett og slett. Når det er sagt så har jeg det helt fint alene mens "Roadrunner" med Aerosmith og annen rock durer løs her! Koser meg gløgg alene også, men sitter stort sett mest ved skrivebordet da- uten musikk. For lenge uten andres selskap eller sosialt er ikke bra for meg. Ikke for mye heller. Så har funnet en grei balanse syns jeg. Anonymkode: e9649...a79 Det høres bra ut 😊 Må jo nevne at mine nærmeste venninner har mann og barn, mens jeg er alene en uke i strekk. Så de har jo ikke tid til meg hele tiden heller. Men jeg er likevel dårlig til å spørre om å møtes, fordi jeg foretrekker å være alene og er avhengig av musikk. Det er som en rus tror jeg. Enkelte MÅ ha vin eller røyk/snus, jeg MÅ ha musikk. Anonymkode: a6f4b...b2d
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2023 #6 Skrevet 15. desember 2023 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Det høres bra ut 😊 Må jo nevne at mine nærmeste venninner har mann og barn, mens jeg er alene en uke i strekk. Så de har jo ikke tid til meg hele tiden heller. Men jeg er likevel dårlig til å spørre om å møtes, fordi jeg foretrekker å være alene og er avhengig av musikk. Det er som en rus tror jeg. Enkelte MÅ ha vin eller røyk/snus, jeg MÅ ha musikk. Anonymkode: a6f4b...b2d Du er du, og det er helt fint! 🙂 Bare ikke steng deg helt inne hele tiden da. Hvilken musikk hører du på? Anonymkode: e9649...a79
Elizabeth Skrevet 15. desember 2023 #7 Skrevet 15. desember 2023 Venner er veldig viktig. Men av og til er det skjønt å være aleine med musikken sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå