Anonym bruker Skrevet 15. desember 2023 #1 Skrevet 15. desember 2023 Er redd for baksmell 😅 Har fått tabelltrekk 7106 for neste år. Alltid pleid å endre det til prosenttrekk. Har betalt 28% dette året. Anonymkode: fd74a...481
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. desember 2023 #2 Skrevet 15. desember 2023 Det er flere av de med prosent som får baksmell enn de med tabell. Det viktigste er jo at du legger inn rett på skattekortet.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2023 #3 Skrevet 15. desember 2023 Om du har bare en arbeidsgiver lønner det seg for de fleste å ha tabelltrekk, for da trekker de mer om du tjener mer. For meg som har to arbeidsgivere blir det feil med tabell, da må man endre til prosent. Anonymkode: 43d92...ae9
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2023 #4 Skrevet 15. desember 2023 Jeg har prosenttrekk og har bevisst satt det forholdsvis høyt fordi jeg har en forholdsvis liten stilling, men jobber mye ekstra sånn at inntekten kan varierer mye måned for måned. Hadde jeg hatt full fast stilling hadde jeg hatt tabelltrekk. Jeg betaler en høyereprosent enn det som står på skattekortet mitt. Anonymkode: 6e169...026
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå