Anonym bruker Skrevet 15. desember 2023 #1 Skrevet 15. desember 2023 Spørsmålet er selvsagt rettet til de som bruker neglelakk, så hvis det ikke gjelder deg, så trenger du ikke å svare at du ikke bruker det. Hva er ditt triks for å få neglelakken pent på inntil, men ikke oppå huden? Jeg griser alltid, uansett hvor forsiktig jeg prøver å være. Litt får jeg bort med neglelakkfjerner på en q-tips, men da kommer jeg lett borti neglelakken også. Det blir rett og slett alltid litt ujevnt og stygt inn mot neglebåndene mine. Anonymkode: d5ab7...268
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2023 #2 Skrevet 15. desember 2023 Du trenger ikke ha neglelakk helt ut til kantene. Neglene ser også lengre ut om den ikke dekker hele bredden 🙂 Anonymkode: 068c6...13f
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2023 #3 Skrevet 15. desember 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Du trenger ikke ha neglelakk helt ut til kantene. Neglene ser også lengre ut om den ikke dekker hele bredden 🙂 Anonymkode: 068c6...13f Men hvordan får du det jevnt og fint, da? Jeg får det ikke helt til, jeg 😅 HI Anonymkode: d5ab7...268
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå