Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #26 Skrevet 16. desember 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er jeg og! Driver å går ned nå så iløpet av 2024 er jeg kanskje fornøyd. Ja jeg følte meg skikkelig flott!! Den er fordelaktig på magen, og trang ellers Håper du finner en kjole du føler deg vel i. Fantastisk flott blir du nok uansett! Anonymkode: d4706...3d1 Flink du er. Lykke til 😊 Er sikker på at du er veldig fin i den 😊 Takk. Håper jeg finner noe. Anonymkode: fcda1...135
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #27 Skrevet 16. desember 2023 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jeg har denne, i to forskjellige farger faktisk https://www.curvii.no/15252999-seagrassanimal-107838 Den henger fint på meg som er tykkeste på midten og ikke har noen midje Only sitt merke for "curvii" kvinner har faktisk mye fint, som ikke er så tantene som mye på zizzi sine sider. Zizzi har en del fint også altså, har på meg en bluse derfra akkurat nå. Jeg er 174 cm høy og bruker str 44/46 Anonymkode: 1ec90...a2a Syne de var fin 😊 Sånn form jeg og har. Har mest rundt magen. Må ut å se om jeg finner noe. De butikkene er notert. Anonymkode: fcda1...135
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #28 Skrevet 16. desember 2023 Jeg ville ha sett etter noe annet. Når du ser den tunikaen fra siden så går den mye opp i front og om du i tillegg har litt på magen så vil den trekke mer opp foran. Du risikerer da å ende med noe som knapt dekker trusa. Anonymkode: afa00...18a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå