Gå til innhold

Verden er speilblank

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg har hund som er vant til minst en times tur pr dag. I dag er det som sagt såpeglatt over alt og jeg er i tillegg syk. 

Vil hunden få nok mental og fysisk trening av å lete etter godbiter og ellers få snuse rundt på et jorde? Hun må bevege seg for å bæsje, så litt tur må vi prøve å få til, en selv med brodder er det skummelt å fote seg. 

Anonymkode: 6289a...d5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du så må du. Det går nok fint for en periode.

Anonymkode: 7aeb8...379

Skrevet

Jeg har lest at 10 minutter med aktivt søk er like utmattende for en hund som 1 time med tur, så kanskje? Min hund tåler en og annen dag uten tur, men det må jo være de sjeldne unntakene. Ellers anbefaler jeg sterkt brodder!

Anonymkode: 58b64...979

Skrevet

Hunden klarer seg! 

Noen ganger skjer uforutsette ting som gjør at hunden hverken får tur eller trening på en dag eller to, og det går virkelig helt fint.

Skrevet

Kast litt pinne eller ball så hunden kan løpe litt så går det helt fint.

Du kan også ta med frokosten eller middagen til hunden ut og kaste neve for neve ned knotter rundt og la den snuse seg frem til dem

Gi den et nytt tyggebein til kvelden og vips har hunden fått mer en nok for en dag.

Anonymkode: 0d3dc...9df

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Og jeg har hund som er vant til minst en times tur pr dag. I dag er det som sagt såpeglatt over alt og jeg er i tillegg syk. 

Vil hunden få nok mental og fysisk trening av å lete etter godbiter og ellers få snuse rundt på et jorde? Hun må bevege seg for å bæsje, så litt tur må vi prøve å få til, en selv med brodder er det skummelt å fote seg. 

Skal du på død og liv ha hund for du stå i det. 

Anonymkode: f89c7...2ed

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Åh. Fabelaktig. 

Hva i hi antyder at hun ikke står i det å ha hund? 

Skrevet
ReneRene skrev (1 time siden):

Hunden klarer seg! 

Noen ganger skjer uforutsette ting som gjør at hunden hverken får tur eller trening på en dag eller to, og det går virkelig helt fint.

Det går nok ikke fint med min hund. Om den verken får tur eller trening vil den bli utålmodig og masete. Hun trenger også å bevege seg for å få bæsje, det gjør hun nemlig ikke i egen hage samme hvor trengt hun blir😅

Men en liten tur til et jorde i nærheten og godbitjakt kan kanskje gjøre nytten. 

hi

Skrevet

Verden blir nok ikke speilblank i ukesvis, og du blir forhåpentligvis frisk, så hunden må vel klare seg uten en hel times tur et par dager. 

Anonymkode: f62d1...c37

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Det er vel muligens det hi betyr? At jeg står i det selv på dager som er litt vrange. 

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...