Anonym bruker Skrevet 14. desember 2023 #1 Skrevet 14. desember 2023 Har lyst til å hjelpe henne og komme med noen gode råd, men vet rett og slett ikke hva jeg skal si. Kort fortalt, hun møtte en mann for en god stund siden, og for rundt et år siden så flyttet de sammen. De siste månedene har han begynt å bli veldig kontrollerende, og det blir verre og verre. Hun har mest lyst til å bare flytte fra han. Det hadde hun også gjort hadde det ikke vært for barnet. Han har et barn fra tidligere forhold som han har 50/50 med mor. Han har også veldig lite tålmodighet med dette barnet, og det virker visstnok som om moren ikke er spesielt bedre. Det siste året har hun venninnen min vært den stabile voksne i det barnets liv, og har blitt den voksne barnet tar kontakt med med sine store og små problemer. Hun har lyst til å stikke av fra denne mannen, men har ikke lyst til å la dette barnet bli igjen der, men siden barnet ikke er hennes så kan hun heller ikke bare ta det med seg. Har prøvd å be henne ta kontakt med barnevernet med sine bekymringer, men hun her ikke helt lyst til det heller. Tror hun er redd for hvordan han vil reagere dersom både hun drar og barnevernet kommer inn i bildet samtidig, og den som vil havne i midten er barnet som hun ønsker å beskytte. Noen med noen gode råd? Anonymkode: c6d56...9f8
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2023 #2 Skrevet 14. desember 2023 Hvor gammelt er barnet? Anonymkode: b7323...510
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2023 #3 Skrevet 14. desember 2023 Hun er i et veldig vanskelig dilemma følelsesmessig! Men hun må faktisk "bare" gjøre det rette her og gå samtidig som hun varsler BV. Håper virkelig at hun gjør det, selv om jeg skjønner innmari godt problemet hennes. Anonymkode: e1095...b0b
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2023 #4 Skrevet 15. desember 2023 Du kan ringe bv og drøfte med de. Bedre at noen faktisk ringer enn at alle sitter og kun tenker på seg selv. Anonymkode: 358cf...c26
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2023 #5 Skrevet 15. desember 2023 Hun vil ikke ringe barnevernet? Hun må bestkytte barnet å ringe! Samtidig må hun dra. Anonymkode: 7ef7b...9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå