Gå til innhold

Hadde du reagert?

Anbefalte innlegg

Jeg kan love deg at livet blir mye bedre hvis du går fra han.

Har vært i lignende situasjon, og det beste jeg har gjort, var å gå fra han. Jeg fikk det så utrolig mye bedre, jeg ble og en bedre mor til barna mine. Han er fortsatt en stor baby, som er kronisk i forhold, for han klarer jo ikke å ta vare på seg selv. Men alle går etter noen år. Får legge til at vi ble sammen da vi var 19 år.

Anonymkode: 84e2f...d8b

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 14.12.2023 den 13.59):

Kjøp en flaske med bare plommer

Anonymkode: 4cf06...d3f

Ekspander  

Finnes det?

Hvorfor tenker du det er min jobb å fø ham med kakekrem? Burde kunne gjort det selv da. 

Anonymkode: 39f27...1ee

Anonym bruker skrev (På 14.12.2023 den 14.14):

Finnes det?

Hvorfor tenker du det er min jobb å fø ham med kakekrem? Burde kunne gjort det selv da. 

Anonymkode: 39f27...1ee

Ekspander  

Jeg tror ikke det finnes. Det finnes bare hvitter på flaske, og det finnes hele egg på flaske, men jeg tror ikke vi vanlige forbrukere får kjøpt bare plommer i butikken. Det finnes da, men tror det bare eksisterer til storkjøkken, andre grossister med andre ord.

Jeg tror de av oss her som sier det bare er å lage mer krem ikke tenker at det er "din jobb". De er i helt andre typer forhold hvor man gjør ting for hverandre for å glede hverandre, og da ser man ikke sånn på det. I et mer normaltfungerende forhold ser man ikke på det å glede hverandre som en "jobb" man må gjøre, det er noe man gjør med lett hjerte nettopp for å glede. Men igjen, da er man i et forhold hvor man også føler man får noe igjen, og det gjør ikke du.

Derfor blir det veldig feil for deg å ta til deg svarene du får her, det er ikke sammenlignbart.

Anonymkode: a0df0...0e0

Jeg tviler virkelig på at alle som skriver her at det er jo bare å lage mer krem til mannen eller at han må jo få lov til å spise det som er laget...   hadde akseptert det i virkeligheten.  Det er ikke sånn det fungerer for folk flest i alle fall.  Jeg hadde litt lynforbanna om mat eller noe annet jeg har laget opp og som alle i huset vet at er laget til en spesiell anledning hadde blitt spist opp før anledningen kom. 

Hva med å lage en porsjon til og tilsette det noe som smaker helt forferdelig, f.eks å bytte ut sukker med salt og så en ekstra porsjon som pakkes inn og merkes med noe han ikke liker?  Den siste kan kanskje oppbevares hos naboen...  

Anonymkode: d489e...6f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...