Gå til innhold

Enda en mann i nød på Filippinene

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg trenger ikke deg til å presisere noe som helst. 

Anonymkode: 6e1ca...bb5

Du trenger all den hjelp du kan få, hvis dette er det logiske nivået du befinner deg på. 

Anonymkode: 09984...667

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg trenger ikke deg til å presisere noe som helst. 

Anonymkode: 6e1ca...bb5

Og jeg trenger ikke deg til å legge vrangviljen til og fritt mistolke mine meninger,heller...

Huff ja. De stakkars norske mennene som levde som kakser i utlandet, og vil at Norge skal fikse alt når de er tom for penger.

I de fleste kommentarene her om bamsegutt, så ble det sagt at man støttet ham fordi barnet hans ikke fortjente å leve i fattigdom. Men nå er det visst ikke så nøye med barn lenger. Her har man mulighet til å redde 9 barn ut av fattigdom, men det frister mindre fordi denne mannen ikke har hatt et fælt liv. 

Anonymkode: 6d984...4a7

• 2 uker senere...
Anonym bruker skrev (På 19.12.2023 den 7.54):

Huff ja. De stakkars norske mennene som levde som kakser i utlandet, og vil at Norge skal fikse alt når de er tom for penger.

I de fleste kommentarene her om bamsegutt, så ble det sagt at man støttet ham fordi barnet hans ikke fortjente å leve i fattigdom. Men nå er det visst ikke så nøye med barn lenger. Her har man mulighet til å redde 9 barn ut av fattigdom, men det frister mindre fordi denne mannen ikke har hatt et fælt liv. 

Anonymkode: 6d984...4a7

Jeg Synest denne saken er helt bak mål!

Hvem reiser til Fillipinene som uføretrygdet og får 9 barn i en alder av 60??? Og som synest synd på seg selv etterpå? 

Anonymkode: f483c...95e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...