Gå til innhold

Kjøpe julegave til svigers hund?😂

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri kjøpt julegaver til dyr før. Sikkert koselig for noen men litt fjollete synes jeg😂 vi var på jule shopping meg og mannen og vi måtte jo gå innom dyrebutikk, hvorfor det tenker jeg? Må jo kjøpe noe til hunden! Da tenker jeg hæææ får hunder julegaver av andre en egne eiere?😂 synes litt tullete men nå vet ikke jeg, sist år så fikk hunden gave av søsteren til mannen min i jul

Anonymkode: d8322...e85

Fortsetter under...

Annonse

Søsteren min hadde kjøpt julegave til katten vår ifjor å det var veldig uventet men syns det var koselig :)

Selv har vi julekalender og julestrømpe til katten med innehold,itellegg til julegave selvfølgelig. Så hun blir meget bortskjemt 🙈 

Anonymkode: 28134...b20

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er veldig rart. Veldig rart! Og kun noe sære og gærne hundeeiere vil gjøre. 

Anonymkode: d43b2...c62

Nei nå må du gi deg! Det er ikke rart hvis mannen hennes ØNSKER å gi hunden en gave. Hadde det vært svigers som FORVENTET gave til hunden så hadde det vært veldig rart ja. Men at noen ønsker å gi en gave frivellig til jul til ett dyr er ikke rart. Søsteren min har ingen dyr selv men hun syns det er kjekt å kjøpe gave til pusen vår,det syns vi bare er kjempe koselig.

Anonymkode: 28134...b20

Annonse

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg har to barn. Den ene har egne unger og den andre har ingen, men hunder. Jeg gir hundene gaver. Det er for å vise at jeg bryr meg om det barnet verdsetter. 

Anonymkode: 5e4b5...f12

Ja, jeg også mistenker at mange gir gave for å tilfredsstille de gærne hundeeierne, og ikke fordi det føles normalt på noen som helst måte! 

Vår hund får mange julegaver. Og jeg kjøper julegave til 4 hunder og 2 katter. Er jo bare gøy! Gjør du aldri noe unødvendig bare på gøy? Spesielt i jula syns jeg folk flest gjør mange ting som egentlig er unødvendige, men bare kos og gøy. Babyer f eks trenger faktisk ikke julegaver! De skjønner ikke greia. Voksne folk som har alt, trenger ikke gave. Men det er kos likevel!

Og vår hund skjønner konseptet julegave, og er ellevill når hun får hjelp til å åpne. 

Anonymkode: f8688...34c

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Ja, jeg også mistenker at mange gir gave for å tilfredsstille de gærne hundeeierne, og ikke fordi det føles normalt på noen som helst måte! 

Det er jo bare for gøy. Hunden er jo like glad for en leverposteibit, den. 

Gøy, vet du, den tingen som får folk til å smile. 

Anonymkode: 35114...acf

Det hadde jeg aldri giddet. Har nok andre ting å bruke pengene på. Hunden vet jo ikke hvilken dag det er, så hva er poenget? Har ei venninne med katt, ingen barn. Katten får lørdagsgodt og gaver til bursdag og jul. Men hun forventer jo ikke at familien skal delta på det hysteriet.

Anonymkode: a3c29...df0

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Det hadde jeg aldri giddet. Har nok andre ting å bruke pengene på. Hunden vet jo ikke hvilken dag det er, så hva er poenget? Har ei venninne med katt, ingen barn. Katten får lørdagsgodt og gaver til bursdag og jul. Men hun forventer jo ikke at familien skal delta på det hysteriet.

Hvis man tenker sånn, kan man jo la være å bruke penger på gaver til småbarn og babyer også. Og demente. Da er jo det også hysteri?

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Det er veldig rart. Veldig rart! Og kun noe sære og gærne hundeeiere vil gjøre. 

Her tar du feil.

Jeg er ansatt i dyrebutikk og du ville nok blitt overasket over hvor mange som er innom og kjøper julegaver til hunder og katter. På en kortvakt på 4 timer i gårkveld var det hele 11 stk som kun var innom for å kjøpe ei julegave til hunder de ikke eide selv. Jeg synest det er rikitg så hyggelig. 

Anonymkode: c8ac9...6cb

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Hvis man tenker sånn, kan man jo la være å bruke penger på gaver til småbarn og babyer også. Og demente. Da er jo det også hysteri?

Ja? Jeg kjøpte ikke gaver til mine egne barn før de var 2 år. De skjønte ikke hvem det var fra en gang før det. Og de fikk gaver fra andre. Min demente bestemor har ikke fått gaver fra meg de siste 3 årene. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Mennesker og dyr kan da ikke sammenliknes. Vi har to rådyr som kommer innom her.. jeg setter jo ikke ut nissegrøt og julekort til dem!

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Mennesker og dyr kan da ikke sammenliknes. Vi har to rådyr som kommer innom her.. jeg setter jo ikke ut nissegrøt og julekort til dem!

Ville dyr og familie dyr kan heller ikke sammenlignes 

Anonymkode: d056a...f6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...