Anonym bruker Skrevet 15. desember 2023 #101 Del Skrevet 15. desember 2023 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Så du tolker det jeg skriver uten å forholde deg til det jeg faktisk skriver her. Jeg har forklart hva jeg mener, og har ikke sagt noe negativt om de som farger håret i det hele tatt. Men andre her betegner de med grått hår på en ufordelaktig måte heller. Du mistenker at det du tolker dette som er noe jeg vil si ikke stemmer, og ja selvsagt sier jeg det all den tid det ikke er sant at det du tolker ikke er riktig. Anonymkode: 07147...538 Når du skriver hva du mener om dem som slipper det grå håret ut så skal det noe til å ikke tolke det som at du også har en mening om dem som ikke gjør det. Slik er det bare. Anonymkode: ecf36...d10 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045311 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2023 #102 Del Skrevet 15. desember 2023 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Du forbinder det med mindre selvsikkerhet. Jeg forbinder å la håret bli grått med forfall og ikke bry seg om egenpleie og hvordan man ser ut. Hvorfor ser man mer selvsikker ut fordi man ser eldre ut? Du gir ingen mening. Det er jo ironisk å bry seg om stil og klær men la håret forfalle. Blir litt som å sminke og kle seg pent men ikke dusje, sånn at man lukter. Fordi jeg har selvsikkerhet til å dusje når jeg selv ønsker. Anonymkode: 8b6d9...914 Jeg har grått hår, men har jo ikke sluttet å stelle det av den grunn. Jeg er hos frisør 4-5 ganger i året, kurer og steller det og fremstår velpleid både i hår og hud. Jeg tror du trenger å se litt på dine egne fordommer her. Anonymkode: ecf36...d10 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045312 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2023 #103 Del Skrevet 15. desember 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg har grått hår, men har jo ikke sluttet å stelle det av den grunn. Jeg er hos frisør 4-5 ganger i året, kurer og steller det og fremstår velpleid både i hår og hud. Jeg tror du trenger å se litt på dine egne fordommer her. Anonymkode: ecf36...d10 Fordommer? Det er min mening. Grått hår ser ustelt ut om du ikke er en gammel dame på godt over 60. Man blir jo plutselig "gammel" med grått hår. Og da ser man jo litt upleid ut om man bare er 47. Anonymkode: 8b6d9...914 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045313 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2023 #104 Del Skrevet 15. desember 2023 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Ja, det synes du. Og jeg synes det er veldig rart å mene at folk med grått hår er mer selvsikre. Hva baseres det på liksom? Alle jeg vet om som lar håret bli grått er tvert imot grå mus som ikke synes å ha særlig selvtillit i det hele tatt. Som ikke bryr seg om hva de har på ab klær eller sminker seg. Det er folk som ikke bryr seg om utseendet overhodet, tilsynelatende. Anonymkode: 8b6d9...914 Det var da voldsomt til nedlatende syn på de som lar grått hår være! Og det er ikke det første utsagnet som er det i tråden. At du ikke forstår at det nettopp er slike holdninger jeg overhodet ikke vil tillate meg selv å ta hensyn til lenger? Anonymkode: 07147...538 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045314 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 15. desember 2023 #105 Del Skrevet 15. desember 2023 Synes at det er flott at kvinner har håret slik de selv ønsker. Enten de lar det grå synes eller de farger det. Jeg trives personlig ikke med grått hår og derfor farger jeg håret. Handler kun om at jeg føler meg flottere uten grått hår. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045316 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2023 #106 Del Skrevet 15. desember 2023 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Når du skriver hva du mener om dem som slipper det grå håret ut så skal det noe til å ikke tolke det som at du også har en mening om dem som ikke gjør det. Slik er det bare. Anonymkode: ecf36...d10 Nei, slik "er det ikke bare" Det er en misforståelse, og det er mildt sagt også. Det blir som hvis jeg skriver at noen er intelligente så betyr det at alle andre er dumme. Eller hvis jeg påpeker at noen har en velutviklet sans for humor, så betyr det at andre ikke eier humor. Å være aktiv lytter er viktig. Det gjelder også å lese det som skrives uten å trekke fra og legge til egne mistolkninger. Anonymkode: 07147...538 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045317 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2023 #107 Del Skrevet 15. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du forbinder det med mindre selvsikkerhet. Jeg forbinder å la håret bli grått med forfall og ikke bry seg om egenpleie og hvordan man ser ut. Hvorfor ser man mer selvsikker ut fordi man ser eldre ut? Du gir ingen mening. Det er jo ironisk å bry seg om stil og klær men la håret forfalle. Blir litt som å sminke og kle seg pent men ikke dusje, sånn at man lukter. Fordi jeg har selvsikkerhet til å dusje når jeg selv ønsker. Anonymkode: 8b6d9...914 Når man blir eldre så viser kroppen tegn til dette; man blir mer og mer grå i håret, man legger lettere på seg, brystene henger gjerne mer, man får rynker i ansiktet osv. Det å ikke farge håret har ingenting med manglende egenpleie å gjøre. Man mangler heller ikke egenpleie om man avstår fra brystløft og Botox heller. Man må gjerne farge håret om det er det man ønsker og med hvilken farge man foretrekker, men å mene at alle de som velger å ikke gjøre det ikke bryr seg om egenpleie er litt sært. Det er heller ikke mangel på egenpleie å ikke bruke sminke. Mener du det om en mann også? Det er bare kulturelle forskjeller som gjør at det stort sett er kvinner som sminker seg i Norge. Mange menn mister håret når de blir eldre. Skal de da bruke tupé, parykk, hårtransplantasjon? Det er ikke forfall å bli eldre Kroppen er riktignok på sin fysiske høyde når vi er ca 25 år, men den svekkes ikke mer eller mindre av om vi farger håret. Og hvorfor er det så farlig å vise alderen man er? De fleste blir klokere med alderen. Er det kun fordi vi kulturelt sett er så opphengt i ungdommelig kropp at noen ikke ser de kvalitetene man tilegner seg med alderen? Vi er alle heldige som blir eldre, alternativet er ikke fullt så lystig. Anonymkode: 43a34...851 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045331 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2023 #108 Del Skrevet 15. desember 2023 Tenker ingenting. Legger ikke merke til sånt Anonymkode: 3cfa4...dbc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045345 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2023 #109 Del Skrevet 15. desember 2023 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Du klarer alltid å vri alt slik at det underbygger poenget ditt. Selv om andre ser hvor feil det er, så lar du ikke det påvirke din virkelighet. Fascinerende. Du minner meg om min nevø som satt på den laveste grena på treet mens fetterne var i toppen og stolt proklamerte at HAN klatret høyest av alle. Dere har samme klokkertro på deres egen virkelighet. Han var 3 år… Anonymkode: ecf36...d10 Tull. Hvis du ser ut på en måte hvor andre betegner deg som takras, ustelt, ikke holder på med egenpleie og sågar at du er uhygienisk, så har du selvsagt selvsikkerhet når du hever deg over slike ytringer og meninger. De er nemlig trakkasrende, fordømmende og intolerante ytringer som driver med aldershaming av kvinner. Din sammenligning har nada med dette å gjøre. Det er babbel som er fullstendig irrelevant til saken her. Anonymkode: 07147...538 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045346 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iiiiik Skrevet 15. desember 2023 #110 Del Skrevet 15. desember 2023 Hvis noen skriver «jenter klarer seg bedre på skolen», leser du da ikke at gutter klarer seg dårligere, HI? Det står ingenting om gutter her, så det kunne hende at det ikke var det jeg mente. Poenget er at nesten alle leser mer enn det som er skrevet. Hvis man stadig blir misforstått kan det selvfølgelig være noe feil med mange av dem man kommuniserer med, eller det kan hende at det er noe feil ved budskapet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045355 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2023 #111 Del Skrevet 15. desember 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg leser at flere ikke får med seg det som står, ja. Når jeg skrev at kvinner som lar grå hår være virker mer selvsikre, så snus det av en eller annen grunn til at de som farger håret er mindre selvsikre. De kan da helt fint ha selvtillit selv om andre har mer av det 😀 Eller rettere sagt, at jeg har inntrykk av akkurat det. Så plutselig tar noen det personlig som at de tenker at når de farger håret, så mener jeg at de ikke har selvsikkerhet. Mye rart syns jeg. Og det mest ironiske av absolutt alt er jo at flere utsagn og meninger her understreker akkurat poenget mitt. De med grått hår har åpenbart mer selvtillit når visse tenker at de ser ut som takras, forfaller, ser ustelte ut og jammen også uhygieniske 😀 Så ja. Det ser da virkelig ut som at jeg hadde et godt poeng her, og jeg har virkelig blitt mye mer inspirert til å la grå hår være på grunn av uttalelser her. Anonymkode: 07147...538 Så bra for deg. Du må ha det fint i di egen lille boble 😆 Anonymkode: e5e9b...a35 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045456 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #112 Del Skrevet 16. desember 2023 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Hvem ser ikke eldre ut med grått hår? Vis meg Anonymkode: 432dc...f66 Jeg tør påstå at jeg ikke ser eldre ut selv om jeg har grått hår. Bare siste halvåret har ganske mange, kvinner, menn, unge, eldre, sagt ting som "du som er xx år". Sannheten er at jeg er 10-14 år eldre enn hva de har tippet. Senest for tre uker siden ble jeg tippet å være 14 år yngre, av en jevnaldrende kvinne. Ingen av de som har sagt det om alderen min har hatt ønske om å sjekke meg opp, smiske med meg, eller få fordeler på noen måte. De har vært oppriktige. Men det er heller ikke noe nytt, for jeg har hele mitt voksne liv blitt tatt for å være mye yngre enn jeg er. Men, jeg holder meg slank og ganske greit trent, jeg har en spenstig gange og god holdning, og alt dette gjør nok at jeg virker yngre, i tillegg har jeg gode gener som gjør at jeg knapt har noen rynker, og om jeg slekter på mine gamle foreldre så vil jeg knapt få flere rynker heller. En venninne av meg, et sted jeg bodde tidligere, hadde en helt fantastisk hårfarge, hun hadde en gang vært blond, men hadde raskt blitt helt hvit i håret. Jeg tippet henne å være 15-17 år yngre enn hun var en god stund etter vi ble kjent. Hun er så vakker, kritthvit i håret, høy og rank og utrolig flott. Ei anna dame jeg kjenner er nå 67 år, hun er også grå i håret, blir tatt for å være 50 år, har kropp som en slank, trent ungdomsjente, alltid trent mye, vært mye i naturen, tatt god vare på seg selv. Jeg har en onkel på 62 år med helt grått hår, han blir forsøkt sjekket opp av damer på 30-40 år, fordi de tror han er mye yngre enn han er. Jeg kunne fortsatt å ramse opp. .. Anonymkode: d0547...fff Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045518 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #113 Del Skrevet 16. desember 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg tør påstå at jeg ikke ser eldre ut selv om jeg har grått hår. Bare siste halvåret har ganske mange, kvinner, menn, unge, eldre, sagt ting som "du som er xx år". Sannheten er at jeg er 10-14 år eldre enn hva de har tippet. Senest for tre uker siden ble jeg tippet å være 14 år yngre, av en jevnaldrende kvinne. Ingen av de som har sagt det om alderen min har hatt ønske om å sjekke meg opp, smiske med meg, eller få fordeler på noen måte. De har vært oppriktige. Men det er heller ikke noe nytt, for jeg har hele mitt voksne liv blitt tatt for å være mye yngre enn jeg er. Men, jeg holder meg slank og ganske greit trent, jeg har en spenstig gange og god holdning, og alt dette gjør nok at jeg virker yngre, i tillegg har jeg gode gener som gjør at jeg knapt har noen rynker, og om jeg slekter på mine gamle foreldre så vil jeg knapt få flere rynker heller. En venninne av meg, et sted jeg bodde tidligere, hadde en helt fantastisk hårfarge, hun hadde en gang vært blond, men hadde raskt blitt helt hvit i håret. Jeg tippet henne å være 15-17 år yngre enn hun var en god stund etter vi ble kjent. Hun er så vakker, kritthvit i håret, høy og rank og utrolig flott. Ei anna dame jeg kjenner er nå 67 år, hun er også grå i håret, blir tatt for å være 50 år, har kropp som en slank, trent ungdomsjente, alltid trent mye, vært mye i naturen, tatt god vare på seg selv. Jeg har en onkel på 62 år med helt grått hår, han blir forsøkt sjekket opp av damer på 30-40 år, fordi de tror han er mye yngre enn han er. Jeg kunne fortsatt å ramse opp. .. Anonymkode: d0547...fff Jeg kjenner ingen som forteller om hvor gamle andre tror de er. Er det et vanlig samtaleemne? Jeg er 53, skikkelig tykk og altså gråhåret og har hørt at jeg blir tatt for å være langt under 50. Min erfaring er at etter en viss alder vil det å være tynn heller legge til noen år på alderen pga at man mister underhudsfett og lettere ser litt dratt ut. Vi som er tykke fyller ut rynkene bedre 😂 Anonymkode: ecf36...d10 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045552 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #114 Del Skrevet 16. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg kjenner ingen som forteller om hvor gamle andre tror de er. Er det et vanlig samtaleemne? Jeg er 53, skikkelig tykk og altså gråhåret og har hørt at jeg blir tatt for å være langt under 50. Min erfaring er at etter en viss alder vil det å være tynn heller legge til noen år på alderen pga at man mister underhudsfett og lettere ser litt dratt ut. Vi som er tykke fyller ut rynkene bedre 😂 Anonymkode: ecf36...d10 Huff. Vil heller ha litt rynker enn å være feit og usunn Anonymkode: 3cfa4...dbc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045579 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #115 Del Skrevet 16. desember 2023 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Huff. Vil heller ha litt rynker enn å være feit og usunn Anonymkode: 3cfa4...dbc 😂 Anonymkode: ecf36...d10 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045583 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #116 Del Skrevet 16. desember 2023 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Huff. Vil heller ha litt rynker enn å være feit og usunn Anonymkode: 3cfa4...dbc Hvorfor svarer du folk sånn? Dette skulle heller ikke være noen konkurranse om hvem som ser best ut, det handlet nettopp om personlige styrker. Men når de som har grått hår får så mange urimeligheter mot seg, så må de jo forsvare seg da. Eller tilbakevise påstander. Jeg er litt lei de ufine kommentarene. Jeg har ikke mot noe type utseende, for man kan være fin uansett kroppsfasong. Jeg kommer nå til å spare på grå hår, og siden jeg har typisk søreuropeisk hud ( såkalt olivenhud ) så får jeg heller ikke særlig med rynker. Hvis jeg vil se eldre ut med grått hår, so be it! Med eller uten rynker også. Anonymkode: 07147...538 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045594 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admin Skrevet 16. desember 2023 #117 Del Skrevet 16. desember 2023 Tråden er ryddet for avsporinger. Admin Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045794 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #118 Del Skrevet 16. desember 2023 Tenker ikke noe bevisst. Underbevisst kan det sikkert bidra til helhetsinntrykket av at de ser eldre ut. En dame som lar håret være grått, aldri har brukt solkrem, røyker, ser jo i snitt en god del eldre ut enn en dame som ikke har grått hår, har vært flink å bruke solkrem og ikke røyker. Dette er ikke noe jeg tenker på. Men om du spør meg «hvor gammel tror du hun der er?» vil jo slike ting spille inn.. og klesstil og oppførsel selvsagt Anonymkode: 8defd...cae Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045800 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #119 Del Skrevet 16. desember 2023 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Jeg kjenner ingen som forteller om hvor gamle andre tror de er. Er det et vanlig samtaleemne? Jeg er 53, skikkelig tykk og altså gråhåret og har hørt at jeg blir tatt for å være langt under 50. Min erfaring er at etter en viss alder vil det å være tynn heller legge til noen år på alderen pga at man mister underhudsfett og lettere ser litt dratt ut. Vi som er tykke fyller ut rynkene bedre 😂 Anonymkode: ecf36...d10 Alder har kommet på bane fordi jeg har sagt noe som de ikke har fått til å stemme med at de trodde jeg skulle være så mye yngre, eller helt tilfeldig med at det har vært snakk om hvilket år man var ferdig med utdanning, at noen har trodd jeg var samme årskull som noen som var mye yngre enn meg eller helt andre samtaleemner. Så alder har kommet opp naturlig, ikke at vi har snakket om alder i utgangspunktet. Rynker har mer enn noe annet å gjøre med gener, og noe livsstil. Og ikke alle slanke ser dratt ut. Anonymkode: d0547...fff Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045816 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #120 Del Skrevet 16. desember 2023 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Tenker ikke noe bevisst. Underbevisst kan det sikkert bidra til helhetsinntrykket av at de ser eldre ut. En dame som lar håret være grått, aldri har brukt solkrem, røyker, ser jo i snitt en god del eldre ut enn en dame som ikke har grått hår, har vært flink å bruke solkrem og ikke røyker. Dette er ikke noe jeg tenker på. Men om du spør meg «hvor gammel tror du hun der er?» vil jo slike ting spille inn.. og klesstil og oppførsel selvsagt Anonymkode: 8defd...cae Hva har solkrem og røyking med å la grått hår vokse ut å gjøre??? Anonymkode: 07147...538 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045821 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #121 Del Skrevet 16. desember 2023 Anonym bruker skrev (På 15.12.2023 den 9.47): Du har ikke hørt om personlig mening? Anonymkode: 7d71e...5f2 Jo, det har jeg. Men du beskriver din mening som om det skulke vært fasiten. Det er det ikke skjønner du. Anonymkode: cb0a2...d64 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045824 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #122 Del Skrevet 16. desember 2023 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Jeg kjenner ingen som forteller om hvor gamle andre tror de er. Er det et vanlig samtaleemne? Jeg er 53, skikkelig tykk og altså gråhåret og har hørt at jeg blir tatt for å være langt under 50. Min erfaring er at etter en viss alder vil det å være tynn heller legge til noen år på alderen pga at man mister underhudsfett og lettere ser litt dratt ut. Vi som er tykke fyller ut rynkene bedre 😂 Anonymkode: ecf36...d10 Nei. De stopper deg ikke og spør hvor gammel du er nei. De sier heller ikke ut av det blå at du ser ung eller gammel ut. Men relatert til andre tema kommer det jo fort opp. Når du sier hvor gamle barn du har. Når du sier noe du husker for x antall år siden og slike ting. Da kan det ganske spontant komme : er du gammel?? Om det er passende er en annen diskusjon. Jeg tror de fleste av oss tar det helt fint. Jeg har også fått tilbakemeldinger på at jeg HØRES yngre ut i telefon. Det er nok ikke så uvanlig. Anonymkode: 07147...538 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045826 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #123 Del Skrevet 16. desember 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nei. De stopper deg ikke og spør hvor gammel du er nei. De sier heller ikke ut av det blå at du ser ung eller gammel ut. Men relatert til andre tema kommer det jo fort opp. Når du sier hvor gamle barn du har. Når du sier noe du husker for x antall år siden og slike ting. Da kan det ganske spontant komme : er du gammel?? Om det er passende er en annen diskusjon. Jeg tror de fleste av oss tar det helt fint. Jeg har også fått tilbakemeldinger på at jeg HØRES yngre ut i telefon. Det er nok ikke så uvanlig. Anonymkode: 07147...538 Er du SÅ gammel, skulle det stå 🙂 Anonymkode: 07147...538 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2023 #124 Del Skrevet 17. desember 2023 Jeg er 46 år, farger ikke håret, bruker sjelden sminke, er ikke veldig stilfull i klesstilen og har de rynkene jeg har. Er også litt overvektig. Men renser ansiktet morgen og kveld, vasker håret annenhver dag, gjør øvelser hver morgen og trener 2 x uke. Så jeg tar da vare på meg selv. I tillegg er jeg glad. Jeg er glad i meg selv, i familien min, setter pris på venner og kollegaer. Jeg tar meg tid til å beundre soloppganger og solnedganger, og fargespillet på himmelen. Jeg har raske bevegelser, et levende ansikt, jeg ler høyt, mange ganger om dagen. Jeg er nysgjerrig, vil lære mer hvis jeg står fast og har omsorg for de rundt meg. Mulig jeg ser gammel ut for tilfeldig forbipasserende, men det betyr ikke så mye for meg 🌟 Anonymkode: 95550...535 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2023 #125 Del Skrevet 17. desember 2023 Nå har jeg ikke mye grått hår, og de jeg har viser lite da jeg har naturlig fargespill i håret, men jeg vil ikke farge det, siden jeg reagerer dårlig på kjemikaliene i hårfarge. Heller grått hår enn eksem i ansiktet. Av samme grunn bruker jeg heller ikke mye sminke, men jeg sminker meg om jeg skal noe spesielt, trener jevnlig, kler meg pent, dusjer daglig, kurer håret osv. Jeg synes det er dårlig gjort å anta at jeg ikke bryr meg om meg selv/ har dårlig selvtillit oa. fordi jeg i en alder av 45 ikke farger håret. Dere som nedsnakker andre kvinner på denne måten, bærer en stor del av ansvaret for at kvinner "går ut på dato" og blir nedprioritert på jobbmarkedet etter fylte 40. Er dette samfunnet dere vil ha? Anonymkode: fc870...150 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444729-hva-tenker-dere-om-damer-som-lar-gr%C3%A5-h%C3%A5r-v%C3%A6re/page/5/#findComment-150045976 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå