Gå til innhold

Kaste død hamster i søppelet eller begrave i hagen?

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg litt rar om jeg bare skal hive den døde hamsteren som var vært sammen med oss familien i snart 4 år i søppla😅 mannen tenkte å bare hive den med resten av tingene utenom bur i pose i søppelet men føler det blir litt trist på en måte. Jeg vet at det å hive i søppelet hadde aldri vert en tema om det var katt eller hund det var snakk om. Men en liten gnager er det ikke så gale å helt ok å hive 🥺 jeg tenkte å ta den ut av posen og legge i liten duk å begrave den. Føles litt mer riktig for meg da en å bare hive den i søppelet som ingenting. 
Da hans barndoms hund døde så kremete de den og han har hundens aske og bilde der. 

Anonymkode: 6ef4a...961

Fortsetter under...

Annonse

Er den død da? Flere artikler i det siste som folk som graver ned levende hamstre som bare har gått i dvale.....

https://www.dagbladet.no/nyheter/dvaleforsker-advarer-ikke-kast-hamsteren/80473399

Anonymkode: 21fb6...168

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Er den død da? Flere artikler i det siste som folk som graver ned levende hamstre som bare har gått i dvale.....

https://www.dagbladet.no/nyheter/dvaleforsker-advarer-ikke-kast-hamsteren/80473399

100% ventet ca 5 minutter på å se om den pustet men ingenting dem var veldig gammel og..

Anonymkode: 6ef4a...961

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

200.webp?ep=v1_gifs_search

Anonymkode: 83bd4...f3f

Annonse

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Vi hadde to hamstere i fryseren i 6 måneder i påvente av våren. Barna hilste på dem av og til og koste med frosne hamstere. 😅

Anonymkode: bece4...136

Datteren min også. Hun laget også minnebilde med poteavtrykk av en dverghamster. 

Søt tråd egentlig. Jeg ville heller ikke ha kastet et kjæledyr i søpla. Det er noe helt feil med det å ha hatt omsorg for et dyr, og så bare kaste det etterpå egentlig. 

Anonymkode: 6091c...f7b

Vi mistet vårt hamster i januar mnd. Mannen ville bare pælme det. Men vi måtte selvfølgelig ha begravelse. Vi fant en plass litt nærme husveggen. Gravde litt nedi. Gikk fint det. Barna styra og ordna i flere timer. La hamster i en tom eske, med favoritt maten og noen søte kort med fine ord. 😊 I ettertid har barna gått bort til plassen der, for å hilse på. 😊😊

Anonymkode: 9ab3a...6fa

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Kjære.. Døde høns er da vel mat! 

Anonymkode: f304e...ceb

Ikke alle, selvsagt. Gamle verpehøns er det vel få som spiser. Det samme med selvdøde dyr. 

Anonymkode: edacc...563

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Vi mistet vårt hamster i januar mnd. Mannen ville bare pælme det. Men vi måtte selvfølgelig ha begravelse. Vi fant en plass litt nærme husveggen. Gravde litt nedi. Gikk fint det. Barna styra og ordna i flere timer. La hamster i en tom eske, med favoritt maten og noen søte kort med fine ord. 😊 I ettertid har barna gått bort til plassen der, for å hilse på. 😊😊

Anonymkode: 9ab3a...6fa

🙈

Anonymkode: 2ba4b...070

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...