Gå til innhold

Hvitt belegg i håret/hodebunnen

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg lagt merke til at jeg har noe hvitt belegg i håret, vet ikke om det er flass eller noe annet, drysser litt ja…Her om dagen vasket jeg hårbørsten min og brukte den på ny vasket hår og ser etter jeg hadde gredd håret at det er hvitt belegg i bunnen på børsten og på taggene.

Noen tips til hvilken sjampo jeg bør bruke? Enten fra apotek eller frisørsalong?

Anonymkode: 93689...d67

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444722-hvitt-belegg-i-h%C3%A5rethodebunnen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest sannsynlig bruker du enten sjampo som ikke vasker ut produkter skikkelig, eller du bruker stylingprodukter som legger igjen produktrester i hodebunnen, f.eks er det mange tørrsjampoer, og også sjampoer som Aussi kjent for å gi "built ups" i hodebunnen.

Kjøp en skikkelig rensende sjampo, finnes flere forskjellige på markedet som skal vaske hodebunnen skikkelig ren, også må du vaske håret to ganger før du har i balsam.

Anonymkode: f1b9b...b18

Høres jo mest ut som det ligger rester av produkt igjen ja, da er nok sikkert en renseshampo god.

Ellers hadde jeg i mange år veldig problematisk hodebunn, med sår, skurv og flass. Prøvde med fungoral og alskens apotekgreier som ikke funket, det eneste som fungerer for meg er HeadnShoulders. Ingen tror meg, og frisørene himler med øynene, men sånn er det. Bruker jeg en hvilken som helst annen shampo så er det tilbake til samme problem.

Anonymkode: d99ad...dba

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...