Gå til innhold

Gave fra julenissen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Tror de på nissen enda? 

Anonymkode: c16d0...b75

Jeg er 34 år og får fortsatt gave av Julenissen. Det er alltid noe brukbart som truser, sokker, ullundertøy o.l. Men det jeg syntes er rart, er at Julenissen har helt lik håndskrift som mamma!! 🤔

Anonymkode: bdbba...f2e

Annonse

Hos oss er det gaver fra spillnissen (i år er det Risk), fra turnissen (i år er det buff til én, ull/silkeundertrøye til en annen), fra fotballnissen, fra jålenissen (et sminkespeil i år), fra moronissen (like julepysjer til hele familien). Sikkert noen flere også, jeg har ikke begynt å pakke inn gavene ennå. Alle gavene fra nissen har merkelapper skrevet av meg. 

Like julepysjer er morsomt her. 

Annonse

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Jeg er 34 år og får fortsatt gave av Julenissen. Det er alltid noe brukbart som truser, sokker, ullundertøy o.l. Men det jeg syntes er rart, er at Julenissen har helt lik håndskrift som mamma!! 🤔

Anonymkode: bdbba...f2e

47 år, samme her bare samme skrift som svigermor….. og hun får en fra nissen med samme skrift som meg🙈alltid rimelige, praktiske og nødvendige ting. Nissen kommer hit også- selv om yngstemann i feiringa her er 16 i år. Nissen ligner på naboen❤️

Anonymkode: 2196a...1d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...