Gå til innhold

Folk som bare snakker om sin hund og hundens liv?

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at hunden til folk er viktig FOR dem.. greit om de sier noe lite om den men blir fort litt mye med flere oppdateringer om den forbaskedes hunden😆 noen jeg kjenner har parret sin hannhund med en kollega sin hunn hund og gud hun slutter ikke og snakke og sender bilder av disse valpene til meg, og oppdatert meg om jeg viste at hunden hennes ble far.. (Okei tenker jeg?) var dette så viktig? Tenker jeg. 
Av og til lurer jeg på om disse folka tenker seg om at dette er nok bare viktig og interessant for dem selv og ikke alle andre rundt seg? Jeg bryr meg ikke om hunden din ble far, og gjett hva tenker jeg, ikke hunden din bryr seg en gang eller vet om disse valpene engang😆 føler meg litt slem når jeg skrev dette men noe er jo litt tullete med enkelte hundefolk. Eller så burde hundefolk heller snakke med andre som liker hunder eller har selv.

Anonymkode: 70928...a21

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Hundefolk er en egen menneskerase. Finnes ikke kjedeligere ting i verden enn oppdateringer på en hund! 

Anonymkode: 1c760...5ec

Enig…  å få oppdatering av at hunden ble gravid og valpene inne er friske og ikke lenge igjen til valpene kommer, guuud så kjedelig😅 jeg er ikke en hunde menneske så for meg er dette grusom kjedelig tema å vite om. Skulle trodd hunden fikk hennes barnebarn eller noe😆 hun har ikke barnebarn enda, det er ikke hun som har valpene engang men hun kollega med hunn hund

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Å få bilde av akkurat valper er jo gøy da. En gang eller to.

Må si meg enig med deg i det øvrige du skriver. 

Anonymkode: 25799...98d

Kanskje gøy for dem som liker hunder veldig godt men for oss ikke hunde mennesker ikke så gøy 😅

Skjønner dere ikke at det egentlig  er snakk om å dele menneskets liv? Jeg skjønner jo at dere ikke bryr dere om hunder. Det er helt greit.

Det er mye jeg ikke bryr meg om også, men når folk deler ting de bryr seg om, så gir de meg et innblikk i sitt liv. Jeg er foreksempel helt uinteressert i håndarbeid, og når en venninne nylig delte sin begeistring over å ha fått tak i en strikkeoppskrift som vistnok var veldig spesiell, så kunne jeg egentlig ikke bry meg mindre. Men jeg synes likevel det er fint at hun deler, for  selv om jeg ikke synes temaet er interessant, blir jeg glad over hennes glede. 

Hvis det er så forferdelig p se bilder av disse hundene, så skroll videre da! Ikke ta gleden fra hverken hundefolk et, eller de som bryr seg om hundefolk et!

Anonymkode: 54694...b76

Annonse

Jeg har fryktelig mange venner på Facebook og snap som har hund.

Det er fryktelig sjeldent jeg ser noe som helst om hundene der, mitt inntrykk er at det du skriver gjelder KUN en person hos deg. Liker du det ikke så bare blokkerer du personen fra nyhetsoppdateringene dine.

Damer som er gravide med sitt første barn, eller nybakte mødre derimot, de kan jeg få litt nok av...

Anonymkode: 3ef31...0df

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har fryktelig mange venner på Facebook og snap som har hund.

Det er fryktelig sjeldent jeg ser noe som helst om hundene der, mitt inntrykk er at det du skriver gjelder KUN en person hos deg. Liker du det ikke så bare blokkerer du personen fra nyhetsoppdateringene dine.

Damer som er gravide med sitt første barn, eller nybakte mødre derimot, de kan jeg få litt nok av...

Anonymkode: 3ef31...0df

Hun er familie av mannen min sin side, hun sender dem direkte på melding så ikke akkurat bare scrolle..

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Skjønner dere ikke at det egentlig  er snakk om å dele menneskets liv? Jeg skjønner jo at dere ikke bryr dere om hunder. Det er helt greit.

Det er mye jeg ikke bryr meg om også, men når folk deler ting de bryr seg om, så gir de meg et innblikk i sitt liv. Jeg er foreksempel helt uinteressert i håndarbeid, og når en venninne nylig delte sin begeistring over å ha fått tak i en strikkeoppskrift som vistnok var veldig spesiell, så kunne jeg egentlig ikke bry meg mindre. Men jeg synes likevel det er fint at hun deler, for  selv om jeg ikke synes temaet er interessant, blir jeg glad over hennes glede. 

Hvis det er så forferdelig p se bilder av disse hundene, så skroll videre da! Ikke ta gleden fra hverken hundefolk et, eller de som bryr seg om hundefolk et!

Jaaa om de ble postet på facebook kan jeg bare scrolle men får de på min messenger der hun sender dem direkte.

hundefolk burde sende til andre hundefolk  som har gleden av å se deres lodne pelsdotter 

Men sånn er det jo med alle tema egentlig! Jeg syns dyresnapper er gøy, fordi jeg liker dyr. Oppdateringer om baby og småbarn derimot er drit kjedelig, rett og slett for at jeg ikke er interessert i småunger. Snørrete, ekle, skitne, stygge babyer og småbarn...ingenting i verden er mer plagsomt å få bilder av - for meg!

Anonymkode: a8b16...557

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du skjønner jo ikke at vi ikke liker hunder, for jeg har jo hund selv! Jeg sender da ikke bilder av ham eller skriver om han til andre. Da er det isåfall for noe helt spesielt og EN melding, men kan faktisk ikke huske å ha gjort det. 

Det er begrenset hvor interessant andres liv er på detaljnivå syns jeg. Min beste venninne og familie ja, men da snakker vi. Folk må jo begrense seg. 

Jeg synes generelt at folk flest er totalt uinteressante jeg. Svært sjelden folk forteller noe som jeg har glede av å høre på. Reiser, fester, unger, oppussing. You name it. 
Hunder og katter er også kjedelig men ikke noe mer enn andre generelle temaer. Skjønner ikke denne greia med at hundefolk er så enspora. Førstegangsforeldre er de aller verste. Og andres barn er jo drit kjedelig. 😂

Jeg er like lite interessert i å se andres unger. Folk legger ut 13 bilder fra skitur/akebakken, unger ser kliss like ut på alle bildene. Slutt! Ikke er ungene spesielt fine heller 😬

Anonymkode: 72ab4...103

Annonse

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Jeg er like lite interessert i å se andres unger. Folk legger ut 13 bilder fra skitur/akebakken, unger ser kliss like ut på alle bildene. Slutt! Ikke er ungene spesielt fine heller 😬

Anonymkode: 72ab4...103

Jeg tenker så lenge folk legger ut uten og sende direkte så skal jeg ikke si noe😂

samme me unger og andres hunder. Hvor flink ungen var å spise med masse gris og graps over alt og bilder av den rotte lignende hunden 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hører mye heller om andres hunder enn om deres unger.

Anonymkode: 3baeb...755

Ønsker ikke å høre om begge. Selv har jeg barn men jeg snakker aldri om barnet utenom noen spør ellers sender jeg bilder til barnets besteforeldre som gjerne vil se en til alle andre. Men alle er ikke like flinke Spesielt ikke fleste hunde eiere jeg kjenner. Som skal stadig sende updates som er bare interessante for dem selv

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du skjønner jo ikke at vi ikke liker hunder, for jeg har jo hund selv! Jeg sender da ikke bilder av ham eller skriver om han til andre. Da er det isåfall for noe helt spesielt og EN melding, men kan faktisk ikke huske å ha gjort det. 

Det er begrenset hvor interessant andres liv er på detaljnivå syns jeg. Min beste venninne og familie ja, men da snakker vi. Folk må jo begrense seg. 

Enig, jeg er ikke interessert i at ens hund har blitt far og fått valper. Det er utenfor min rekkevidde. Jeg skjønner at noen er helt oppslukt av hundene sine og det skal dem få lovt til men burde vite bedre og begrense hvor mye man deler av hunde livet fordi det er uinteressant for oss andre som ikke er hunde mennesker, vi nikker og hmm jaa for å væte hyggelige og svarer på melding noen ganger men vi bryr oss ikke om hundens liv updates

Folk som peprer andre med «glimt» fra sine liv, det være seg oppdateringer om dyr, unger, helse, jobb, turer i skog og mark, interiør, trening, konserter og what not, er uinteressante uansett tema. Folk må lære seg å beherske seg. Ingen er så interessante at jeg gidder å motta banale oppdateringer fra deres liv på daglig basis.

Anonymkode: c7282...70a

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Folk som peprer andre med «glimt» fra sine liv, det være seg oppdateringer om dyr, unger, helse, jobb, turer i skog og mark, interiør, trening, konserter og what not, er uinteressante uansett tema. Folk må lære seg å beherske seg. Ingen er så interessante at jeg gidder å motta banale oppdateringer fra deres liv på daglig basis.

Anonymkode: c7282...70a

Enig, som hun som tror jeg vil høre om den forbaskede hunden som har blitt far og valper og alt mulig. Noe er om hun legger det ut på facebook men hva skal jeg svare på hele tiden når hun sender direkte på melding til meg..Tipper kanskje det er mer interresant for egen familie kanskje, en alle andre utenfor.  
vet ikke om hun forventa med at jeg skulle gratulere henne med at hun har blitt «bestemor»😂 eller noe eller gratulere hunden😂

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Hundefolk er en egen menneskerase. Finnes ikke kjedeligere ting i verden enn oppdateringer på en hund! 

Anonymkode: 1c760...5ec

Samme med unger.

Anonymkode: cad64...a19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...