Gå til innhold

Det blir lagd en film om deg og familien din..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke for det. Det kunne vært russisk manus også. 

Eller noe annet kjedelig. 

Fransk og svensk kune vært noe. Dansk... Neh. Jeg syns de ofte er vulgære. 

Finsk? 

Hollywood er vel bannlyst 🤪

Anonymkode: d328a...1cd

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jaja. Hvor tragisk skal filmen om ditt liv være? 🙂

Hvis den skal vise den virkelige meg, så må den bære veldig tragisk. Mange år med overgrep, uønskede seksuelle hendelser fordi jeg ikke forstod at det var mulig å si nei som ung voksen/voksen. Selvmordsforsøk, innleggelse i voksenpsykiatri fordi de ikke hadde plass på barn/ungdom da jeg var 15, mobbing gjennom hele grunnskolen og delvis vgs. Gravid og fikk barn som 18-åring- igjen fordi jeg ikke forstod hvordan man sier «nei». Foreldre som avviste meg heller enn å forstå meg…

Det er over 20 år til etter dette, men du skjønner tråden i tragedien😀

Anonymkode: 44fe4...c97

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvis den skal vise den virkelige meg, så må den bære veldig tragisk. Mange år med overgrep, uønskede seksuelle hendelser fordi jeg ikke forstod at det var mulig å si nei som ung voksen/voksen. Selvmordsforsøk, innleggelse i voksenpsykiatri fordi de ikke hadde plass på barn/ungdom da jeg var 15, mobbing gjennom hele grunnskolen og delvis vgs. Gravid og fikk barn som 18-åring- igjen fordi jeg ikke forstod hvordan man sier «nei». Foreldre som avviste meg heller enn å forstå meg…

Det er over 20 år til etter dette, men du skjønner tråden i tragedien😀

Jeg skjønner. Det var mye. Men noen ville nok hatt rollene og spilt dem bra? 

❤️

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner. Det var mye. Men noen ville nok hatt rollene og spilt dem bra? 

❤️

Det ville de sikkert. Men ser ikke for meg en kjendis i en sånn rolle. Mer en anonym person

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ser den. 

Jeg liker ideen da. Kunne ikke tenke meg en kjendis i filmen om meg. Kanskje i den falske versjonen av meg. Den som er lykkelig, er med på alt, smiler og ler og er bestandig blid

Annonse

Ane Dahl Torp ville spilt meg. Evn Synnøve Macody. Mannen ville blitt spilt av Tom Sverre Hagen. Vi ville trengt et mysterie-plott for å få det interessant, men livet vårt kunne vært rammen. 

Anonymkode: 605bc...c8d

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Jeg liker ideen da. Kunne ikke tenke meg en kjendis i filmen om meg. Kanskje i den falske versjonen av meg. Den som er lykkelig, er med på alt, smiler og ler og er bestandig blid

Du er usedvanlig person. Det er et kompliment. 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ane Dahl Torp ville spilt meg. Evn Synnøve Macody. Mannen ville blitt spilt av Tom Sverre Hagen. Vi ville trengt et mysterie-plott for å få det interessant, men livet vårt kunne vært rammen. 

Anonymkode: 605bc...c8d

Takk! 🙂

Jeg har fått høre at jeg ligner på Kate Winslet. Så hvis hun legger på seg 15-20 kilo er vi i boks med hovedrollen. Mannen min kan spilles av Robin Williams, han er dessverre død, men det er mannen min også. Barna mine kan spilles av Kevin Haugan, Thomas Hayes og Tarjei Sandvik Moe. Mamma må gestaltes av Dame Judy Dench, hun er kliss lik. Jeg tenker mine brødre kan være noen fra dansk film, Nikolaj Kopernikus og Anders W. Berthelsen. 

Anonymkode: 358aa...df6

Min mor kunne blitt spilt av Sally Field og far av Jerry Orbach. En ung meg kunne blitt spilt av Julia Roberts, hun er litt eldre enn meg og jeg hørte ofte at vi lignet (ikke så mye nå, haha). Mannen er Mel Gibson og søstrene mine kunne være Reese Witherspoon og Christina Appelgate, bare fordi det hadde vært morsomt.

Det er fare for at det hadde blitt en kjedelig film, da. Det er lite spenning og intriger i vår familie.

Anonymkode: 3164d...753

Maria Kvalheim (90 tallets Frida) kunne spilt meg som barn/ungdom, og Melissa McCarthy som voksen. 
I en forrykende komedie/drama. Med dype daler og høye topper. Om å være misforstått, forsøkt ødelagt, aleine mot verden og en løvetann. Sårbar, men og beintøff og morsom. Ei som kriger for andre, og som glemmer seg selv. Ei kløne med et stort hjerte. Som elsker høyere og videre enn det hun selv aldri fikk. 
Med Pink og en del country som mye av musikken, og da spesielt sangen til Pink «Run». 

Anonymkode: a35db...f66

Oj, det hadde blitt noe langtekkelig og kjedelige greier gitt! Er det et liv med absolutt NULL handling, drama eller action,  så er det mitt! 

Hadde kanskje fått noen amatørskuespillere til å stilt opp på den filmen,  men ikke sikkert de engang hadde orket!! 😂

Anonymkode: fdce1...054

Melissa McCarthy hadde nok spilt meg. Overvektig og lettere slitsom dame 😂 Bestevenninna mi ligner faktisk på Sophia Bush så hun hadde spilt henne.

Liam Neeson hadde spilt pappa og Jo Nesbø hadde vært brodern. Tantene mine ville blitt spilt av Anette Hoff og Rebecca Fergusson. En yngre versjon av Claire Danes ville spilt datteren min. Nabogubben er Tom Hanks og kona hans er Christine Baranski. 

Det hadde blitt en bra film det der 😅

Anonymkode: 60f51...0d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...