Gå til innhold

Midlertidlig fylling i tanna men tanntråd går ikke gjennom?

Anbefalte innlegg

Etter 2-3 timer jeg var hos tannlegen prøvde jeg å ta inn tanntråd.. men ingen lykke.. den går ikke inn.. prøvde men følte bare rar følelse i den midlertidlig fyllingen da jeg prøvde å få den inn.. 

bør jeg vente? Eller kontakte igjen? 
er dritt lei, nå har jeg brukt ca 3000kr for den forbaskanndes  tannen! At jeg blir gal.. 

Anonymkode: 22593...de6

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Etter 2-3 timer jeg var hos tannlegen prøvde jeg å ta inn tanntråd.. men ingen lykke.. den går ikke inn.. prøvde men følte bare rar følelse i den midlertidlig fyllingen da jeg prøvde å få den inn.. 

bør jeg vente? Eller kontakte igjen? 
er dritt lei, nå har jeg brukt ca 3000kr for den forbaskanndes  tannen! At jeg blir gal.. 

Har nylig hver der selv. Tannlegen sa at det kunne bli vanskelig med tanntråd. Midlertidig fylling er jo ikke tilpasset eller pusset på. Kanskje en tannpirker  i plast kan hjelpe deg med det verste. Bedre det en at fyllingen ramler ut. De sitter jo ikke godt heller.

prekæs skrev (47 minutter siden):

Har nylig hver der selv. Tannlegen sa at det kunne bli vanskelig med tanntråd. Midlertidig fylling er jo ikke tilpasset eller pusset på. Kanskje en tannpirker  i plast kan hjelpe deg med det verste. Bedre det en at fyllingen ramler ut. De sitter jo ikke godt heller.

Sant nok bare redd at det skal komme mye piss mellom der en plass og jeg ikke får det vekk.. ugh hater følelsen at den ikke sitter godt fast😮‍💨 stresser mer over det

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sant nok bare redd at det skal komme mye piss mellom der en plass og jeg ikke får det vekk.. ugh hater følelsen at den ikke sitter godt fast😮‍💨 stresser mer over det

Du er ikke blitt litt opphengt i dette da, og pirker og kjenner etter veldig mye, så mye at du kjenner ting som egentlig ikke er der. Etter alle tråder, så virker det nesten litt sånn.

Anonymkode: 8faeb...313

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Du er ikke blitt litt opphengt i dette da, og pirker og kjenner etter veldig mye, så mye at du kjenner ting som egentlig ikke er der. Etter alle tråder, så virker det nesten litt sånn.

Leter etter andre med erfaring vis du ikke er interessert er ok, 😛 

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Leter etter andre med erfaring vis du ikke er interessert er ok, 😛 

Ingen grunn til å bli fornærma. Jeg har gjort det selv, det er fort gjort. Du er jo veldig opphengt, det er jo ikke noe du kan nekte for.

Annonse

Da jeg hadde midlertidig fylling slet jeg også med å få tanntråd gjennom. Ifølge tannlegen min var dette positivt for da var det også mindre sjanse for mat og lignende la seg mellom tennene. Du kan jo evt ta en tannpirker litt forsiktig.

Anonymkode: 105c7...e9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...