Gå til innhold

Rar sex..?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tusen takk for ditt flotte svar. Jeg forstår nå at dette ikke er bra for meg ! Vil ikke ha sex med han mer. Noen ganger prøver han å kvele meg og. Jeg tenner virkelig ikke på sånt. Drømmer om kjedelig koselig sex

Anonymkode: 827aa...588

Bra for deg!

Det kalles vaniljesex, og det store flertallet av oss liker det best. Han må finne seg en partner som liker røff sex (selv om det høres ut som han vil komme til kort der også, fordi hos de som liker den type "spill" rundt sex er kommunikasjon og tillitt veldig veldig viktig), også må du finne seg en mann som respekterer deg og også liker samme type sex som deg.

Man kan bli betatt av folk man ikke passer så godt sammen med når det kommer til stykket, og da oppdager man det ganske fort. Da må man avslutte og gå videre. Havet er full av fisk, som det så fint heter. Lykke til.

Anonymkode: 09367...290

Fortsetter under...

Dette er riktig 🚨🚨🚨

Anonymkode: 9cd80...adf

https://annasigridsdatterheen.no/rode-flagg-eller-varslelamper-nar-du-dater/

https://www.kk.no/samliv/4-rode-flagg-du-ikke-bor-ignorere-i-forholdet/73509428

Gi deg med det merkelige korstoget? Rødt flagg er et velkjent begrep. 

Anonymkode: 00996...be0

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Tusen takk for ditt flotte svar. Jeg forstår nå at dette ikke er bra for meg ! Vil ikke ha sex med han mer. Noen ganger prøver han å kvele meg og. Jeg tenner virkelig ikke på sånt. Drømmer om kjedelig koselig sex

Det er bra. Man kan jo bare tenke seg hva han vil ønske etterhvert, når han allerede både lugger og kveler deg når du har sagt at du ikke liker det. Dere begge må finne noen som matcher dere bedre.

Anonymkode: e5e06...fab

https://annasigridsdatterheen.no/rode-flagg-eller-varslelamper-nar-du-dater/

https://www.kk.no/samliv/4-rode-flagg-du-ikke-bor-ignorere-i-forholdet/73509428

Gi deg med det merkelige korstoget? Rødt flagg er et velkjent begrep. 

Anonymkode: 00996...be0

Nei

Anonymkode: 9cd80...adf

Anonym bruker skrev (På 11.12.2023 den 16.13):

Hadde sex med kjæresten, men ingen god følelse. Han dro meg skikkelig hardt i håret mens vi hadde sex, det var vondt. Etterpå spurte jeg han om han liker at jeg stønner, da sa han at han fokuserer på seg selv og driver ikke å analyserer meg. Hva skal jeg tenke om det?

HI, jeg deltar i sånn sex som du beskriver - frivillig. Jeg lar mannen ta kvelertak, dra meg i håret osv. Elsker det. 
MEN, der er et stort men, som gir meg bange anelser når jeg leser hva du skriver: dersom man skal bedrive disse aktivitetene, er det et helt ubøyelig krav at den som er "dominant" er den følsomste av dere. Vedkommende må kjenne nærmest intuitivt når det går for langt for den som er "submissiv"; og lytte til enhver endring i lyder, pust og bevegelse.

Den som bruker voldsomheter kan aldri tillate seg å bli slurvete eller å slutte å lytte til den andre. Så når han sier at han ikke "driver og analyserer" deg, da betyr det at din nytelse og hva du føler, er utenfor interessesfæren hans. I de fleste sammenhenger vil jo det bare bety at han er en dårlig elsker. Men i deres tilfelle, når han altså bruker kvelertak og lignende, da kan han aldri slutte å følge med på hvordan du har det!

Noen har et stopp-ord, det kan være hva som helst; men bør være noe som er helt utenfor situasjonen. Det betyr at man ikke velger stopp-ord som "nei", "au" osv., for de brukes ofte for å høyne spenningen. Jeg har f. eks. avtalt at stopp-ordet er tyttebær. (Har aldri behøvd å bruke det.)

Men det aller mest grunnleggende er jo at man ikke starter denne formen for sex uten at man er på det rene med at begge to vil det. Man drar ikke overraskende fram en pisk eller gapestokk og går i gang, liksom - dette er for innvidde og omforente parter. 

Anonymkode: a8e61...9c1

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

HI, jeg deltar i sånn sex som du beskriver - frivillig. Jeg lar mannen ta kvelertak, dra meg i håret osv. Elsker det. 
MEN, der er et stort men, som gir meg bange anelser når jeg leser hva du skriver: dersom man skal bedrive disse aktivitetene, er det et helt ubøyelig krav at den som er "dominant" er den følsomste av dere. Vedkommende må kjenne nærmest intuitivt når det går for langt for den som er "submissiv"; og lytte til enhver endring i lyder, pust og bevegelse.

Den som bruker voldsomheter kan aldri tillate seg å bli slurvete eller å slutte å lytte til den andre. Så når han sier at han ikke "driver og analyserer" deg, da betyr det at din nytelse og hva du føler, er utenfor interessesfæren hans. I de fleste sammenhenger vil jo det bare bety at han er en dårlig elsker. Men i deres tilfelle, når han altså bruker kvelertak og lignende, da kan han aldri slutte å følge med på hvordan du har det!

Noen har et stopp-ord, det kan være hva som helst; men bør være noe som er helt utenfor situasjonen. Det betyr at man ikke velger stopp-ord som "nei", "au" osv., for de brukes ofte for å høyne spenningen. Jeg har f. eks. avtalt at stopp-ordet er tyttebær. (Har aldri behøvd å bruke det.)

Men det aller mest grunnleggende er jo at man ikke starter denne formen for sex uten at man er på det rene med at begge to vil det. Man drar ikke overraskende fram en pisk eller gapestokk og går i gang, liksom - dette er for innvidde og omforente parter. 

Det du beskriver hadde han aldri klart å gjøre. Godt å høre at dere har det godt sammen. Kommunikasjon er så viktig ja

Når jeg tenker på forholdet mitt til han og sexen, da blir jeg fysisk kvalm. Jeg er så kvalm nå. Det er pga jeg er så ufattelig trist! 

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Bra for deg!

Det kalles vaniljesex, og det store flertallet av oss liker det best. Han må finne seg en partner som liker røff sex (selv om det høres ut som han vil komme til kort der også, fordi hos de som liker den type "spill" rundt sex er kommunikasjon og tillitt veldig veldig viktig), også må du finne seg en mann som respekterer deg og også liker samme type sex som deg.

Man kan bli betatt av folk man ikke passer så godt sammen med når det kommer til stykket, og da oppdager man det ganske fort. Da må man avslutte og gå videre. Havet er full av fisk, som det så fint heter. Lykke til.

Anonymkode: 09367...290

Det høres så lett ut. Jeg klarer ikke. 

Du er sammen med en voldelig mann, Hi.

Om du ikke greier å forlate ham alene, kontakt Krisesenteret og be om hjelp. https://www.krisesenter.com/finn-ditt-krisesenter/

Eller snakk med en person du stoler på, og forteller at du blir utsatt for seksuell vold av denne mannen og at du trenger hjelp for å komme deg varig ut av forholdet.

Hvis du ikke gjør det vil du bli ødelagt for livet. Du må være glad nok i deg selv til å ta rett valg for deg selv nå - og det er å komme deg helt bort fra denne mannen! Bare slik kan du etterhvert finne en mann som vil deg vel og som behandler deg godt, som har omtanke og omsorg for deg og er opptatt av at også du skal nyte sexen.

En mann som er så seksuelt voldelig, han hverken elsker deg eller har omsorg eller respekt for deg. Han er en farlig mann!

Anonymkode: ab502...96f

Litt lugging, LITT, og klask på rumpa og slikt er normalt. Men slik han fremstilles er ikke normalt. En prater gjerne om hva som er lov og hva begge aksepterer og liker. Dette hørtes bare kjølig og usympatisk ut.

Anonymkode: b5a8c...f58

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Litt lugging, LITT, og klask på rumpa og slikt er normalt. Men slik han fremstilles er ikke normalt. En prater gjerne om hva som er lov og hva begge aksepterer og liker. Dette hørtes bare kjølig og usympatisk ut.

Litt sånn tull og klasking er ok og tullete. Med et smil om munnen. Men den sexen med han er ikke sånn. Da er det null kommunikasjon og han bare fortsetter. Selv om jeg sier au... da sier han: Du må tåle litt.. 

Merker at jeg kjenner et sinne mot han.

Hi

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Litt sånn tull og klasking er ok og tullete. Med et smil om munnen. Men den sexen med han er ikke sånn. Da er det null kommunikasjon og han bare fortsetter. Selv om jeg sier au... da sier han: Du må tåle litt.. 

Hi

Du skulle kjørt du et par fingre opp i rumpa hans og sagt: du må tåle litt...

Du skulle kjørt du et par fingre opp i rumpa hans og sagt: du må tåle litt...

Så du mener at hun skal begå lovbrudd og overgrep?

Tenk litt på hva du sier - det å oppfordre til brudd på norsk lov er også brudd på forumreglene!

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Så du mener at hun skal begå lovbrudd og overgrep?

Tenk litt på hva du sier - det å oppfordre til brudd på norsk lov er også brudd på forumreglene!

Jesus Kristus. Alle bortsett fra deg skjønte at hun skrev dette ikke for å oppfordre til kriminell handling, men for å bruke et annet eksempel som viser hvorfor det mannen gjør er galt. Du må lære deg konseptet «kontekst».

Anonymkode: 75dc2...13c

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hi

Klart du er sint. Han begår overgrep mot deg og forlanger at du skal akseptere det. 

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Nei, det er ikke normalt med folk som ikke har tillatt det eller snakket om det. På samme måte som lesbisk sex er helt normalt - men det er ikke normalt for en som ikke ønsker å delta i det. 

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Klart du er sint. Han begår overgrep mot deg og forlanger at du skal akseptere det. 

Nei, det er ikke normalt med folk som ikke har tillatt det eller snakket om det. På samme måte som lesbisk sex er helt normalt - men det er ikke normalt for en som ikke ønsker å delta i det. 

Godt poeng 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det frister ikke med sex igjen med han... blir alltid skuffet og lei meg. Får rar magefølelse. Hi

Høres ut som om at du kommer til å fortsette forholdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...