Anonym bruker Skrevet 11. desember 2023 #1 Del Skrevet 11. desember 2023 Blitt lei.. når det er noe kommuniserer han med min far i stedet for meg.. så jeg får melding av mine foreldre når det er noe, SYKT TEIT. Trodde vi ble ferdige med slikt tull etter ting hus. Det ble godt sammerbeid men nå 1 år etter jeg fikk meg kjæreste tror jeg han er sjalu, han prøvde seg på meg å ringe meg i fylla om han kunne komme bort for ikke lenge siden, JA da kan han kontakte meg men ellers velger han bort viktige ting angående barnet. Jeg er ikke interessert i han utenom barnet vi har. Så jeg har 0 interesse om han ikke klarer å komme seg hjem i fylla.. og vet ikke helt hva han driver med. Kanskje han kommer godt overens med min far da begge er utrolig flinke i bable om alt muligt. Men forstår ikke hvorfor det skal være så vanskelig å sende melding til meg bare får å være dritt, men nå vet ikke jeg.. jeg kontakter alltid han og Aldri foreldrene hans anngående barnet.. Anonymkode: 6c3ac...6d2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444674-barnefar-velger-%C3%A5-kommunisere-bort-med-meg-men-kommuniserer-med-foreldrene-mine-n%C3%A5r-det-kommer-til-barnet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2023 #2 Del Skrevet 11. desember 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Blitt lei.. når det er noe kommuniserer han med min far i stedet for meg.. så jeg får melding av mine foreldre når det er noe, SYKT TEIT. Trodde vi ble ferdige med slikt tull etter ting hus. Det ble godt sammerbeid men nå 1 år etter jeg fikk meg kjæreste tror jeg han er sjalu, han prøvde seg på meg å ringe meg i fylla om han kunne komme bort for ikke lenge siden, JA da kan han kontakte meg men ellers velger han bort viktige ting angående barnet. Jeg er ikke interessert i han utenom barnet vi har. Så jeg har 0 interesse om han ikke klarer å komme seg hjem i fylla.. og vet ikke helt hva han driver med. Kanskje han kommer godt overens med min far da begge er utrolig flinke i bable om alt muligt. Men forstår ikke hvorfor det skal være så vanskelig å sende melding til meg bare får å være dritt, men nå vet ikke jeg.. jeg kontakter alltid han og Aldri foreldrene hans anngående barnet.. Anonymkode: 6c3ac...6d2 Du må jo gjøre en avtale med foreldrene dine om at de kun svarer "dette må du snakke med Silje om" hver eneste gang han prøver å trekke inn dem i samtalene. Anonymkode: c40a6...34a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444674-barnefar-velger-%C3%A5-kommunisere-bort-med-meg-men-kommuniserer-med-foreldrene-mine-n%C3%A5r-det-kommer-til-barnet/#findComment-150043472 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå