Gå til innhold

Hva tenker dere om sjaman Dureks barneoppdragelsesråd?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Han vet jammen meg å gjøre seg bedre likt....

– Det er nordmennene, det er alltid nordmennene. De er ikke utdannet eller har kunnskap om spiritualisme. Likevel tror de at de er det, og de tror de kan si til meg hva jeg skal gjøre, det er veldig interessant, sier han i live-sendingen.

Så sier manageren hans dette – Dureks hensikt er helbredelse og styrking, ikke skade. Det legges alltid vekt på å sikre trivselen til de involverte.
Så det å stirre et barn dypt inn i øynene uansett hvor ubehagelig barnet synes det er,  er trivsel altså...

https://www.vg.no/rampelys/i/jlWRGe/durek-veirett-svarer-paa-kritikken-det-er-alltid-nordmennene

Anonymkode: 29d1f...fd9

Og det er helt uten grunn at han sier det? Måten folk reagerer på har ingenting med hans hudfarge å gjøre? Mannen fra Snåsa drev jo med samme ånder-greie, men han var hvit så da var det ingen som reagerte negativt. Bare et rent sammentreff?

Anonymkode: 35fbe...a79

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Og det er helt uten grunn at han sier det? Måten folk reagerer på har ingenting med hans hudfarge å gjøre? Mannen fra Snåsa drev jo med samme ånder-greie, men han var hvit så da var det ingen som reagerte negativt. Bare et rent sammentreff?

Å skylde dette på rasisme er en hån mot dem som opplever det. Mannen er en kjeltring, en sjarlatan og en kynisk egoist uansett hudfarge. Eller mener du at han ikke kan kritiseres pga at han er farget? Er ikke det også rasisme?

Snåsamannen solgte ikke medaljonger og han drev ikke med demonutdrivelse. Han var, meg bekjent, heller ikke en øgle. 

Anonymkode: e7d33...4fc

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Dette er ikke rasisme. For noe fjas du kommer med.

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Mannen fra Snåsa drev jo med samme ånder-greie

Nei, det gjorde han ikke.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Han vet jammen meg å gjøre seg bedre likt....

– Det er nordmennene, det er alltid nordmennene. De er ikke utdannet eller har kunnskap om spiritualisme. Likevel tror de at de er det, og de tror de kan si til meg hva jeg skal gjøre, det er veldig interessant, sier han i live-sendingen.

Så sier manageren hans dette – Dureks hensikt er helbredelse og styrking, ikke skade. Det legges alltid vekt på å sikre trivselen til de involverte.
Så det å stirre et barn dypt inn i øynene uansett hvor ubehagelig barnet synes det er,  er trivsel altså...

https://www.vg.no/rampelys/i/jlWRGe/durek-veirett-svarer-paa-kritikken-det-er-alltid-nordmennene

Det var litt usympatisk sagt av ham. 

Anonymkode: ab522...b05

Skrevet

Men mulig at han tenker at nordmenn er jantelov, og at det irriterer ham. Der er han på bølgelengde med Martha. De er i opposisjon mot nordmenn. 

Det virker sånn. 

Skrevet

Jeg lurer på hvor mye krise det er på slottet nå. De var jo ikke spesielt fornøyd etter forrige utspill fra han.

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jeg lurer på hvor mye krise det er på slottet nå. De var jo ikke spesielt fornøyd etter forrige utspill fra han.

Husk at de vet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Husk at de vet. 

Vet hva?

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 11.12.2023 den 15.57):

Sjaman Durek er populær igjen. Han har laget et innlegg på IG om hvordan en skal håndtere barn som er utagerende.

Er det gode eller dårlige råd han kommer med synes du?

https://www.instagram.com/reel/C0nJUJMRTjd/

Anonymkode: 5e291...625

Helt tåpelig og utalelser fra Durek som ikke har peiling eller grunnlag til å uttale seg.Han har ikke barn selv engang…

Anonymkode: 6a75b...f5e

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Vet hva?

De er familie. De vet hvem de har i familien. De er sjokkerte. De er ikke overrasket heller. 

Er det NOEN som har fasade.... 🙂

Skrevet

De er IKKE sjokkerte ☝️

Skrevet

Tenker jo at han tror at alle barn med problemer har exorcisten iboende i seg og at dersom man hadde fulgt hans oppskrift for å løse ADHD eller hva det måtte være, ville jo skremt livet av barnet. Fyren er ikke god, men nå mener jo han at DET ALLTID ER NORDMENN. Litt farlig å benytte ord som "alltid". Vi kunne jo ha snudd problemet og sagt: Det er ALLTID DUREK. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

De er familie. De vet hvem de har i familien. De er sjokkerte. De er ikke overrasket heller. 

Er det NOEN som har fasade.... 🙂

Hva i all verden babler du om nå? De vet, de er sjokkert, de er ikke overrasket? Og hvor kommer fasade inn? 

Skrevet
Mrs Remington skrev (2 minutter siden):

Tenker jo at han tror at alle barn med problemer har exorcisten iboende i seg og at dersom man hadde fulgt hans oppskrift for å løse ADHD eller hva det måtte være, ville jo skremt livet av barnet. Fyren er ikke god, men nå mener jo han at DET ALLTID ER NORDMENN. Litt farlig å benytte ord som "alltid". Vi kunne jo ha snudd problemet og sagt: Det er ALLTID DUREK. 

Husk at han er påvirket av Martha. Også. Hun klandrer norsk presse og media. Det har hun formidlet mange ganger. Veldig mange ganger. Han bruker jo det. 

Apropos "kritikk"av nordmenn. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hva i all verden babler du om nå? De vet, de er sjokkert, de er ikke overrasket? Og hvor kommer fasade inn? 

Hvor kommer fasade inn?  De kongelige har nesten kun fasade.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Husk at han er påvirket av Martha. Også. Hun klandrer norsk presse og media. Det har hun formidlet mange ganger. Veldig mange ganger. Han bruker jo det. 

Apropos "kritikk"av nordmenn. 

Altså Martha ønsker jo bare å være prinsesse når det passer henne. Når det ikke passer, lager hun tåpelige Tik Tok videoer sammen med Durek, og når hun får kritikk for det, bruker hun jo prinsessekortet, eller rasismekortet, alt etter hva som passer. Prinsessen har vel litt problemer med å definere egen rolle og verdighet?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kan du dokumentere at Snåsamannen og Durek er samme greie?

Skrevet
Mrs Remington skrev (12 minutter siden):

Eeeehhh... barnet har neppe en eksorsist iboende. Det hadde vel løst problemet. Dumt å bruke ord du ikke forstår.

Anonymkode: 5322f...2ae

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Eeeehhh... barnet har neppe en eksorsist iboende. Det hadde vel løst problemet. Dumt å bruke ord du ikke forstår.

Anonymkode: 5322f...2ae

Vel, om du hadde lest artiklene hadde du jo skjønt referansen min. 

Endret av Mrs Remington
Skrevet

Råd fra det norske kongehuset skal vi lytte til.

Anonymkode: 05c99...daa

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 12.12.2023 den 10.26):

Han kunne gjerne fått rense min vagina... 😶

🤣 Jeg dævver. 

Anonymkode: 6921f...183

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Men mulig at han tenker at nordmenn er jantelov, og at det irriterer ham. Der er han på bølgelengde med Martha. De er i opposisjon mot nordmenn. 

Det virker sånn. 

Han har jo et poeng. Nordmenn har bare ikke den respekt og forståelse for svindel og bedrag som Märtha og sjamanen trenger for å kunne drive på med virksomhetene sine.

Anonymkode: 5e291...625

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...