Gå til innhold

Hva tenker dere om sjaman Dureks barneoppdragelsesråd?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hun har svart. At du ikke godtar det er ikke hennes problem. 

Anonymkode: e7d33...4fc

Jeg ser ikke noe svar. Hun sier at Durek lurer seg selv. Jeg spør hvordan.

Kan du henvise til svaret på det her så setter jeg pris på det.

Anonymkode: ab522...b05

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ser ikke noe svar. Hun sier at Durek lurer seg selv. Jeg spør hvordan.

Kan du henvise til svaret på det her så setter jeg pris på det.

Du får lese igjen. Det er ingen her som har ansvar for å mate deg med teskje. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hun påsto at Durek lurte seg selv. Jeg spurte hvordan, og det er ubesvart. 

Nei hun svarte at hun tror han har hatt et par vellykka opplevelser med sin måte og derfor tror han har skjønt hva som virker. 

Anonymkode: f7cf3...608

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei hun svarte at hun tror han har hatt et par vellykka opplevelser med sin måte og derfor tror han har skjønt hva som virker. 

Og det var akkurat det som var spekulasjoner 🙂

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Og det var akkurat det som var spekulasjoner 🙂

Ja og det var det at du kun forholder deg til at det er spekulasjoner og derfor ugyldig som del av diskusjonen og hun mener det dreper diskusjonen som gjør at du igjen snakker med deg selv. Ikke fordi du er en person ingen liker men fordi mange ikke liker måten du diskuterer på. 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg er enig med deg, og som sagt er jeg veldig imot fysisk inngripen! Jeg har sagt det her før altså. Ja jeg tenker at det er et tilfelle hvor det er must.

Jeg vil ikke sette meg i en posisjon hvor jeg forsvarer dette og Durek her, men jeg tror ikke at det hverken er ondskap eller annet hinsides spekulativt med dette.

Vi som har hatt religion i vår oppvekst vet at dette ikke er så kontroversielt i åndelige miljøer i det hele tatt, men hans åndelighet er bare kontroversiell fordi det da skal handle om sjamanisme. Vi må puste dypt her, selv om vi tar avstand fra det. 

Absolutt. Han er ikke alene. Men absolutt ikke verdt å lytte til, etter min mening. 

Jeg er ingen fan av religion heller, tror neppe Hannevold velsigner mot penger med gode intensjoner. Samme er med medaljonger. Tjene penger på andres ulykke og redsel = 👎🏻

Anonymkode: 6921f...183

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg gidder ikke brukerdebatt. 

Så du kan definere at det en bruker skriver er spekulasjoner og dermed irrelevant men andre kan ikke mene at du debatterer uryddig for da er det brukerdebatt? 

Absolutt. Han er ikke alene. Men absolutt ikke verdt å lytte til, etter min mening. 

Jeg er ingen fan av religion heller, tror neppe Hannevold velsigner mot penger med gode intensjoner. Samme er med medaljonger. Tjene penger på andres ulykke og redsel = 👎🏻

Anonymkode: 6921f...183

Hannevold ja. Du sa det der. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hun påsto at Durek lurte seg selv. Jeg spurte hvordan, og det er ubesvart. 

Du må virkelig lese svarene du får!

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hvordan forklarer du at han har lykkes med å gi barn denne hjelpen før da?

Anonymkode: 35fbe...a79

Tja, at han juger?
At han innbiller seg at det var ånder han hjalp dem med, mens det egentlig bare var dårlig humør?
At han har hjernevasket barna sine til å tro på det samme som ham, og at de selv tror deres utagering er ånder? 

Endret av Danida
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Så for å slippe unna å svare, så bruker du at det er meg du må svare?? Okay. 

Det er jo greit, men veldig feil. 

Heh, det eksakt samme har jo du gjort til meg. 
Hva du ellers bruker for å slippe å svare: hovedsakelig løgner du setter ut om folk. At de har vært ufine og lignende.

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Han har også kontakt med utenomjordiske vesen, han renser vaginaer og selger medaljonger som helbreder corona. 

Han kunne gjerne fått rense min vagina... 😶

Anonymkode: 35fbe...a79

Tror poenget gikk over hodet ditt her 😂

Neida. Jeg skjønte hva du prøvde på, der var bare for dumt å svare seriøst på. 

Anonym bruker skrev (På 11.12.2023 den 17.45):

Nå aner jeg ikke om det er kulturforskjeller, eller om det ikke er helt sånn han har ment.

Men hadde jeg sett jenta mi dypt inn o øynene og sagt høyt (slik at hun ville oppfattet det som om det var henne jeg snakket til) at hun var et svakt vesen og uten makt, da hadde dette brent seg fast som et vondt minne for henne.

Hadde jeg sagt på forhånd at jeg trodde hun var besatt av onde ånder, ja da hadde hun fått panikk.

Anonymkode: 2cb66...16b

Kunne ikke sagt det bedre selv.

Uansett hvordan dette tolkes så er det galt.

Uansett om du driver ut onde ånder eller fratar barnet all selvtillit så er det feil liksom.

Anonymkode: 84236...d06

Han vet jammen meg å gjøre seg bedre likt....

– Det er nordmennene, det er alltid nordmennene. De er ikke utdannet eller har kunnskap om spiritualisme. Likevel tror de at de er det, og de tror de kan si til meg hva jeg skal gjøre, det er veldig interessant, sier han i live-sendingen.

Så sier manageren hans dette – Dureks hensikt er helbredelse og styrking, ikke skade. Det legges alltid vekt på å sikre trivselen til de involverte.
Så det å stirre et barn dypt inn i øynene uansett hvor ubehagelig barnet synes det er,  er trivsel altså...

https://www.vg.no/rampelys/i/jlWRGe/durek-veirett-svarer-paa-kritikken-det-er-alltid-nordmennene

Anonymkode: 29d1f...fd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...