Gå til innhold

Bedre å dra på shopping alene en med venninner😮‍💨

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig kjapp når det kommer til å prøve noe og gå inn i butikk. Så har man disse venninnene som skal dra en i 100 butikker og bruke hundre vis av timer i prøver.. «passer denne?», «burde jeg ha den eller den?», «hvilken farge?» og alt mulig. Husker jeg var med en venninne ut en gang og hun var innom den jævla butikken ca 3 ganger fordi hun hadde sååå lyst på en genser og endte ikke opp med å kjøpe den engang.. 

synes mye kjekkere å dra alene da man styrer alt selv en å gå innom butikker jeg ikke vil gå inn i engang, og bortkaste tid med å vente på at noen skal prøve flere plagg.. grusomt kjedelig. 
Så her takker jeg nei om jeg blir invitert på shopping.. 

andre som føler det samme?

Anonymkode: f1917...78f

Fortsetter under...

Går alltid alene om jeg skal handle noe selv.

Men jeg kan godt bli med andre som ser på handlingen som en sosial greie å gjøre sammen. Da tar jeg av meg jakka så jeg ikke svetter, senker skuldrene og blir med på "opplevelsen". 

Så shopping og café med søsteren min f.eks ender aldri med at jeg kjøper noe, men vi har et par hyggelige timer sammen og ofte kjøper hun noe. Helt greit 🙂

Anonymkode: 37d48...202

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Menn. Alle menn.

Anonymkode: 37319...b62

Haha, jeg har tenkt det samme, men jeg er kvinne og har det på samme måte. Blir vanvittig av å skulle vente på folk i prøverom og se på andre som ser på klær. Når jeg handler klær alene, er jeg utrolig effektiv og kjøper gjerne tre-fire kjoler, fem-ti t-skjorter, et par bukser samt masse sokker og strømpebukser, så jeg har til et års tid. Maskulin shopping 😄

Anonymkode: 876e0...534

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Menn. Alle menn.

Anonymkode: 37319...b62

Nope! Mannen min og jeg er helt ulike der. Han kan kikke på ting, prøve masse og bruke uendelig mye tid, mens jeg er som HI. Vet akkurat hva jeg skal ha, tråkler fort gjennom butikker for å finne det, prøver på og eventuelt kjøper - ferdig! For ekteskapet vårt sin del har mannen min og jeg rett og slett sluttet å gå på butikker sammen 😅

Anonymkode: f08bd...4b4

Hater å dra på shopping. Jeg er den som spør om det ikke snart er på tide å sette seg ned for en øl (Er kun på shopping med venninner når det er jentetur). Jeg kan derimot bli med ei venninne på kafé, og så kikke i noen butikker. Men orker ikke noe mer enn det. Har jeg noe jeg skal se etter, er det bedre å dra alene. For jeg løper gjennom butikkene, tar et raskt overblikk om det er verdt å gå innom ol. Orker ikke å være med venninner som skal innom alle butikkene, prøve på seg masse og bruker lang tid på hver butikk.

Anonymkode: 07bb9...917

No er det veldig lenge siden eg har shoppa for å shoppe. Var slikt eg gjorde då eg var fri og frank, og hadde all verdens med tid til å henge med venner, gå rundt og kikke sammen og prøve. No er det stort sett fortast mulig inn i dei butikkane eg treng noko, blir ferdig og heim. Hender eg kikkar litt om det er ein spesiell ting eg er ute etter, men alltid åleine.

Anonymkode: 3105e...7e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...