Gå til innhold

Gratulasjon på Facebook

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når folk gratulerer så ligger det lite omtanke bak! Null i de fleste tilfeller. Og så takker folk som om alle har vist nettopp det, og skriver at alle gratulasjonene gledet og gjorde dagen bedre. Det de jo takker og i så fall er glade for, er at de ikke blir ignorert og at folk gir faen. 

Syns du gjorde en god ting her Ts. Du viste ihvertfall litt ekte interesse,og jeg skjønner godt at det gledet den som feiret ! 

Annonse

ReneRene skrev (5 minutter siden):

Når folk gratulerer så ligger det lite omtanke bak! Null i de fleste tilfeller. Og så takker folk som om alle har vist nettopp det, og skriver at alle gratulasjonene gledet og gjorde dagen bedre. Det de jo takker og i så fall er glade for, er at de ikke blir ignorert og at folk gir faen. 

Syns du gjorde en god ting her Ts. Du viste ihvertfall litt ekte interesse,og jeg skjønner godt at det gledet den som feiret ! 

Hvordan kan du vite at det ligger ekte interesse bak hi sin gratulasjon, mens du mener at i de fleste tilfeller så ligger det null omtanke bak?

Anonymkode: a6c72...af7

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Hvorfor? Du har jo alt blitt takket så personen har sett hilsenen din. 

Anonymkode: c51ec...3e6

Personen husker vel ikke hva som sto så det kan vel ikke bety noe da. Jeg har gjort det. Jeg forandret meld til bare gratulerer. Helt nøytral hilsen nå. 

Anonymkode: 8b95d...ddd

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Personen husker vel ikke hva som sto så det kan vel ikke bety noe da. Jeg har gjort det. Jeg forandret meld til bare gratulerer. Helt nøytral hilsen nå. 

Uff, dette er jo bare flaut av deg. Hvis hun får varsler til mailen sin, så ser hun det. Du skal ikke v're så sikker på at ikke noen husker det.

ReneRene skrev (1 time siden):

Det lå oppriktig omtanke bak jeg liker egentlig dama. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Uff, dette er jo bare flaut av deg. Hvis hun får varsler til mailen sin, så ser hun det. Du skal ikke v're så sikker på at ikke noen husker det.

Man får vel ikke varsel om redigering? Da blir det bare en hilsen i mengden. 

Annonse

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Vanlige folk endrer ikke hilsenen…

Anonymkode: f5a63...53d

Det er helt sikkert sant, men jeg tror ikke vedkommende verken merker det eller det har noe betydning for om jeg forandret den.  

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Hadde du sett eller reagert om en forandret en hilsen? 

Det kan være, spørs hvilken rekkefølge hilsener ligger i, eller om jeg skulle sjekke om jeg hadde husket å takke. Men det har jo ikke noe å si nå som du har endret det..

Anonymkode: f5a63...53d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...