Gå til innhold

Hvilken julesang har du aldri likt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg likte ikke, "jeg så mamma kysse nissen" i det hele tatt når jeg var liten. Forsto ikke at nissen var pappaen, trodde det var en annen mann 😅🤣. Jeg er ikke så veldig glad i den nå heller, men synes den er koselig og litt humoristisk. 

Anonymkode: 2a41c...7e0

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Den i Plutti pot, pakke, klippe osv...aldri likt den.

Anonymkode: 2aa54...507

Klippe, klippe, klippe, klippe, klippe, klippe, klippe, klippe, klippe, klippe, klippe...

Anonymkode: c06f4...394

Annonse

Støtter Himmel på jord med Kurt Nilsen. Liker sangen men ikke hans fremføring. Ellers insisterer Spotify på å blande inn noe DDE julegreier når jeg kjører selvplukk, og det er faktisk ikke mulig å høre på. 

Sikkert helligbrøde, men O helga natt. Synes mange fremføringer av den blir en øvelse i å gå så langt opp og trekke tonene så langt ut som mulig, og den gir meg null stemning :sjenert: Nå er jeg ikke glad i å høre på opera heller. 

Anonymkode: 0e17c...63f

Jeg ELSKER våre gamle julesalmer. Jeg liker Maria Mena, Band Aid, Anne Grete Preus, Kurt Nilsen, Driving home og veldig mange andre. Det jeg IKKE greier å høre på, er disse rølpe-liksom-artistene som synger om "ho håi, nå er det jul, nå ska vi DREKKA" og videre i den duren. Og heller ikke DDE.

Og så simpelthen elsker jeg Fairytail of New York.....

Anonymkode: c924a...e52

Optatium skrev (4 minutter siden):

Huff ja, den fortrenger jeg. Grusom stemme. Og type🙈

Naaa....Han har nå en god sangstemme altså. Når han snakker derimot.... Jeg HATER Bergensdialekta! Grusomt!

Anonymkode: c924a...e52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...