Gå til innhold

Dere som har linduk fra kjedebutikkene, er dere fornøyd?

Anbefalte innlegg

Ønsker meg en linduk til spisebordet og har sett mange fine hos Kid og Princess, H&M, Zara og til og med Nille. Alle i ren lin. Er du fornøyd med din? Er det et godt kjøp eller bør man investere 4000 kr om man først skal ha en festduk i ren lin?

Anonymkode: 0fc1d...05b

Fortsetter under...

Jeg har fått noen nydelige håndbroderte linduker på loppis. Egentlig sparte jeg ikke noe, min mann ble smågalen (han er ingen samler) fordi det ble kjøpt inn enda flere duker, men de er sååå fine. Håndarbeidet er utsøkt, nesten litt fælt at det var så billig for det er brukt skrekkelig mange timer på arbeidet. 

Anonymkode: 49b9d...907

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har fått noen nydelige håndbroderte linduker på loppis. Egentlig sparte jeg ikke noe, min mann ble smågalen (han er ingen samler) fordi det ble kjøpt inn enda flere duker, men de er sååå fine. Håndarbeidet er utsøkt, nesten litt fælt at det var så billig for det er brukt skrekkelig mange timer på arbeidet. 

Anonymkode: 49b9d...907

Da er det jo flott at det kommer til et hjem det blir tatt vare på og satt pris på, ingenting er bedre enn det.

Anonymkode: cf70b...96d

Annonse

Takk for tips om bruktbutikk. I dag fant jeg en stor med broderier på. Den har riktignok noen flekker, men det går fint. Jeg tenkte å sy servietter og noen brødposer. Er så oppgitt over all plasten vi kaster etter å ha hatt brød eller rundstykker i dem. 

Iiiiik skrev (36 minutter siden):

Takk for tips om bruktbutikk. I dag fant jeg en stor med broderier på. Den har riktignok noen flekker, men det går fint. Jeg tenkte å sy servietter og noen brødposer. Er så oppgitt over all plasten vi kaster etter å ha hatt brød eller rundstykker i dem. 

Samme gjør jeg, brødpose, kjøkkenhåndklær, skoposer osv er helt supert å lage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...