Gå til innhold

Hadde du gitt meg 1 krone ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

For meg blir det litt for snålt å gjøre slike eksperimenter teoretisk/virtuelt. Om du lurer på hvor langt du kommer, kan du jo flytte eksperimentet ut i den virkelige verden. Det har vært noen prosjekt som har fått en del oppmerksomhet som går på å starte med noe lite (f.eks. en binders) og deretter bytte seg oppover i løpet av en tidsperiode for å se hva en kan klare å sitte igjen med tilslutt. 

Anonymkode: 0a9de...40a

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hmm jeg gav meg selv tid  til kl 18.00 for å se om noen responderte. 
Jeg hadde tenkt å vipse tilsvarende sum til Frelsesarmeen.
Da vipser jeg  heller 500 kr som vanlig. 

God Jul 

Anonymkode: 8f515...c2d

Så nå skal vi dårlig samvittighet? For en tullete tråd.

Anonymkode: 10824...49d

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

God Jul 

Jeg tror du har litt høye forventninger om hvor mange som er innom her en søndags ettermiddag. I tillegg til å være innom forumet skal de da også lese tråden og de skal velge å støtte med én krone. I tillegg har man bare tre timer på seg. Du forventet altså at det skulle være mer enn 500 svar som ville gi deg en krone? 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tror du har litt høye forventninger om hvor mange som er innom her en søndags ettermiddag. I tillegg til å være innom forumet skal de da også lese tråden og de skal velge å støtte med én krone. I tillegg har man bare tre timer på seg. Du forventet altså at det skulle være mer enn 500 svar som ville gi deg en krone? 

Ja jeg hadde nok forhøye forventninger, ser den 

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

God Jul 

Trodde du at det skulle være mer enn 500 personer som hadde svart ja på dette? For en tøysete ting å sette i gang, hva var vitsen?

Anonymkode: a15b9...64a

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Ja jeg hadde nok forhøye forventninger, ser den 

Du har helt klart urealistisk høye forventninger når du tror fremmede mennesker skal gi deg penger uten å Ane noe om formålet. Det kommer heller ike klart frem hvordan du tenkte at du skulle få disse pengene. Kontant, som de færreste har, eller vipps, for å identifisere seg selv? 

Historien du kom med etterpå, at du hadde tenkt å gi pengene til et veldedig formål, har absolutt ingen troverdighet. Om noen ønsker å støtte Frelsesarmeen klarer de fint å gjøre det helt på eget initiativ, men den summen de selv anser som passende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...