Gå til innhold

Normalt ved hoste??

Anbefalte innlegg

Har hostet kraftig i 3 uker nå. Legger merke til at når jeg hoster så buker det ut der halsgropen er. I stedet for grop innover slik det vanligvis er, så blir det en kul utover. Jeg ser ikke groper eller kragebein siden denne utposningen blir såpass stor. Er det vanlig? 🫢

Anonymkode: 71117...00c

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444642-normalt-ved-hoste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 10.12.2023 den 14.09):

Herregud. Blir dere aldri lei av å tro at det er noe galt hele tiden

Anonymkode: b3153...601

Ekspander  

Dere? Dette er kun meg, ei dame på 39 år fra Trondheim. Jeg er sjelden syk, spør sjelden om råd, er hos legen 1-2 ganger i året. Hypokonder er jeg heller ikke. Men når noe buler ut av halsen min når jeg hoster så spør jeg heller om noen har erfaring, enn å la det være. Hvis det ikke er greit for deg, så klikk deg ut da vel 😊 Hva andre gjør vet jeg ikke, men kanskje du vet siden du skriver "dere". 

Anonym bruker skrev (På 10.12.2023 den 14.08):

Har hostet kraftig i 3 uker nå. Legger merke til at når jeg hoster så buker det ut der halsgropen er. I stedet for grop innover slik det vanligvis er, så blir det en kul utover. Jeg ser ikke groper eller kragebein siden denne utposningen blir såpass stor. Er det vanlig? 🫢

Ekspander  

Hmm, har ikke hørt om det. Kanskje ta en legesjekk, hvis du har hostet kraftig i 3 uker så er det kanskje greit med en sjekk uansett.

Anonymkode: a5875...524

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...