Gå til innhold

Kan dere slutte å anklage brukere..

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvem er denne harde kjernen man leser om? Noen ganger lurer jeg på om jeg lever i en alternativ virkelighet som faktisk aldri har opplevd at noen har rottet seg sammen. Jeg ser at noen nick går igjen, men de er jo uavhengige av hverandre? Eller menes det at de har en egen undergruppe, eller noe? 

Jeg skjønner ingenting, må jeg innrømme. 

Anonymkode: 922e2...4d5

De koser seg alle sammen i julekalendertråden.

Anonymkode: 7a7fa...ef3

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

@Østerdølen Jeg venter litt spent på svar her. Hvordan kan man kjenne hverandre igjen om man skriver som anonym?

Anonymkode: 922e2...4d5

Hun har svart på det. Les tråden.

Anonymkode: 7a7fa...ef3

Østerdølen skrev (2 timer siden):

Jeg ser at disse anonyme backer hverandre opp, spesielt rundt en enkelt bruker her inne, som disse har bestemt seg for å hate, mobbe og trakkasere. Er ikke sikkert at disse vet hvem de andre anonyme er, men det er meningsfeller, og det holder lenge. Med en gang en anonym slenger en negativ kommentar, spesielt rettet mot noen, er tre, fire andre anonyme raskt på plass for å understreke den førstes kommentar. Dette er det jeg definerer som den harde kjerne. de som argumenterer at de har vært her så lenge, alt var så mye bedre før, redd forumet. Mens det er stikk motsatt om noen påpeker at nettopp DISSE er med å ødelegge forumet, er beskjeden om at det er bare å forlate forumet, om de ikke trives her inne.

En moral for noen, annen moral for andre, der altså.  

Så alle som har den samme, negative meningen, er den harde kjernen? 

Anonymkode: e3818...be3

Det med hard kjerne er seriøst paranoid 👀 Jeg ramler innom her innimellom, har ikke noe forhold til andre deltakere, er alltid anonym, og er av og til enig med andre om at noen innlegg her inne er spinnville. Sprøtt å tenke på at jeg antakelig blir tenkt på som del av en hard kjerne hver gang jeg er enig med noen. 

Anonymkode: 82e01...90a

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...