Gå til innhold

Er dette nok julemat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker dere at 2,6kg pinnekjøtt, 400g medisterkaker og 1 julepølse vil mette 6 voksne og 3 barn?

Anonymkode: d17be...a2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: e587a...1cb

Skrevet

Nei det ser lite ut. 

Anonymkode: 56d3a...e7c

Skrevet

Ja, hos oss. Men vet jo ingen ting om hvor stor/småspiste dere er, og alder på barna. Er barna 1, 3 og 6. Eller 15, 16 og 18 og trener og spiser som voksne menn?

Men enkelt svart, ja. Hos oss hadde det holdt i massevis. 

Anonymkode: 8b2a6...8a2

Skrevet

Det høres litt knapt ut synes jeg. 

Anonymkode: ea53b...42f

Skrevet

Jeg synes det hørtes ut som det var litt lite pinnekjøtt. Vi hadde ca 2 kg i går. Familie på fire med barn på 11 og 14 år. Barna spiser mest pølse. Ble igjen litt rester til i dag. Vi hadde i tillegg to vossakorv, poteter og kålrabistappe 

Anonymkode: d11dc...aba

Skrevet

Vi regner 500 g pinnekjøtt pr person, voksne som barn. Så til 9 personer hadde vi hatt 5 kg kjøtt. 

Anonymkode: e109f...0ec

Skrevet

Nei. Vi blir ti tilbords julaften, og her trengs det fire kilo pinnekjøtt, ei lita ribbe og en kalkun . 

Anonymkode: 9b33c...346

Skrevet

Nope. Men så spiser ingen her pinnekjøtt da... Men lite uansett om målet er at folk skal bli mette

Anonymkode: 70e96...19c

Skrevet

Hadde rekt lenge hos oss. Kommer helt an på hvor mye gjestene pleier å spise. 

Anonymkode: 26227...a29

Skrevet

Jeg tenker at pinnekjøttet er hovedmaten og der må man ha 500 g pr pers, også kommer litt medisterkaker og pølser i tillegg. 

Det kan hende det holder akkurat, men det er ganske mye svinn på pinnekjøtt og til jul skal det være mer enn nok mat, og selv storspiseren skal bli mett uten å tømme fatet.

Jeg hadde vært ukomfortabel med mengden og engstet meg for at det var for lite.

Anonymkode: dbcac...300

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...