Anonym bruker Skrevet 9. desember 2023 #1 Skrevet 9. desember 2023 Og menn, om det finnes noen av sorten her inne. Jeg har skiftet til julesengetøy på alle sengene og Rampenissen har bestemt at vi skal bake pepperkaker. Ellers er det vanlige lørdagssysler som handling, tur i snøen og pizza til kvelds. God førjulslørdag🎄 Anonymkode: 66168...490
sug lut Skrevet 9. desember 2023 #2 Skrevet 9. desember 2023 Bake og lage/skrive julekort. Og gå en lang tur med hunden.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2023 #3 Skrevet 9. desember 2023 Har vært ute i naturen i nesten tre timer i dag, og jeg er aldri ute i naturen på tur. Har kjøpt nye vintervoits, så måtte prøve dem ut. Ble en veldig fin og veldig slitsom tur med hundene og en bekjent. Det er ikke helt utenkelig at jeg blir med igjen, for det var egentlig veldig forfriskende. Nå har jeg spist pizza med skinke og en kilo tomater, og da sitter jeg ved skrivebordet resten av dagen, som vanlig. Det blir vanlige avbrekk med matlaging, telefonsamtaler og luftetur med hunden. Anonymkode: 0a125...366
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2023 #4 Skrevet 9. desember 2023 Har akkurat limt sammen pepperkakehus, ungene skal pynte i ettermiddag. Tur med bikkja, 7 stk til middag (4 barn pluss en kjæreste), film til kvelden. Kanskje jeg skal bake kokosmakroner....? Anonymkode: 04704...6f7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2023 #5 Skrevet 9. desember 2023 Skal på fest, for tredje dag på rad, godt alle måneder ikke er som desember 🎉🥳🎊🎈🍾 Anonymkode: 0e4eb...dd0
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2023 #6 Skrevet 9. desember 2023 Planen var å få handlet de siste julegavene og bake pepperkaker, men det ble utsatt til i morgen siden ryggen ikke er noe god i dag Anonymkode: 391ee...f57
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2023 #7 Skrevet 9. desember 2023 Har kjørt til og fra trening, måkt snø i en knapp time. Alt dette mens jeg er syk, så nå skal jeg hvile en stund før jeg skal lage brente mandler og karameller med barna. Pizza til middag og antakelig tidlig kvelden på meg. Anonymkode: 5b330...ed6
tante grusom master of law Skrevet 9. desember 2023 #8 Skrevet 9. desember 2023 Den planlagte løpeturen utgikk grunnet forkjølelse, men vurderer en gåtur. Ellers skal vi smårydde og slappe av.
Elizabeth Skrevet 9. desember 2023 #9 Skrevet 9. desember 2023 I dag skal jeg kose meg med vinyl. Har ikke hatt tid til det på lenge. På forhånd skål, og god bakst🍻🥨
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2023 #10 Skrevet 9. desember 2023 Har vært på tur med 4 hunder, måkt snø og herja ute. Skal snart på turnoppvisning med datteren min og så skal vi på julebord Anonymkode: 119a5...9b6
Himmel og hav Skrevet 9. desember 2023 #11 Skrevet 9. desember 2023 Vi skal først i bursdagsselskap og så på konsert. Har brukt morgenen på å skrive julekort, så jeg må innom og poste de på veien.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2023 #12 Skrevet 9. desember 2023 Jeg har kjørt barn på jobb og gjort unna ukeshandlinfen. Så har jeg tatt rognebær fra fryseren, tredd på ståltråd og lagt i tørkeren sammen med skiver av klementiner. Det skal jeg bruke i dekorasjoner i morgen. Så skal jeg lage deig til fattigmann og vaske og rydde. Samtidig skal jeg ha sporten på i bakgrunnen. Hvis jeg rekker det skal jeg kose karameller også. Anonymkode: 9448f...694
sug lut Skrevet 9. desember 2023 #13 Skrevet 9. desember 2023 Elizabeth skrev (4 timer siden): I dag skal jeg kose meg med vinyl. Har ikke hatt tid til det på lenge. På forhånd skål, og god bakst🍻🥨 Det er et så bra dagsprosjekt at det bør applauderes.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2023 #14 Skrevet 9. desember 2023 Ser cupfinalen Molde-Bodø/Glimt nå. Ellers har vi bakt pepperkaker og vært på julemarked og på en kafé og spist vafler. I morra blir det skitur og bål 😊 Anonymkode: 2b0f9...954
Elizabeth Skrevet 9. desember 2023 #15 Skrevet 9. desember 2023 (endret) sug lut skrev (43 minutter siden): Det er et så bra dagsprosjekt at det bør applauderes. Det blir nok litt utover natta også. Når jeg hører på Mötorhead gjør naboene det også😄 Endret 9. desember 2023 av Elizabeth
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2023 #16 Skrevet 9. desember 2023 Vært i byen store deler av dagen sammen med ungdommen. Resten av dagen ble brukt til å lage kreative saker. Nå ser jeg på cupfinalen og håper Molde og Berisha snubler i trappa senere. Anonymkode: 26cbd...387
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2023 #17 Skrevet 9. desember 2023 Bli frisk. Har feberfølese,vondt i halsen og ekstremt kvalm store deler av dagen. Blir en tidlig kveld her. Anonymkode: bf9de...3d9
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2023 #18 Skrevet 9. desember 2023 Elizabeth skrev (4 timer siden): Det blir nok litt utover natta også. Når jeg hører på Mötorhead gjør naboene det også😄 UP your, sier jeg da Anonymkode: 025db...ca5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå