Gå til innhold

Frustrasjon 😰

Anbefalte innlegg

Var ikke barna dine nettopp hos besteforeldrene? 
Hvis de nå er i andre fosterhjem, er det kanskje ikke så lurt at de er hjemme på samvær allerede. Og det at du er fortvila på DIB etter noen få dager med to barn viser i hvert fall at det er best for alle at barna dine bor et annet sted. 

Fortsetter under...

Iiiiik skrev (33 minutter siden):

Var ikke barna dine nettopp hos besteforeldrene? 
Hvis de nå er i andre fosterhjem, er det kanskje ikke så lurt at de er hjemme på samvær allerede. Og det at du er fortvila på DIB etter noen få dager med to barn viser i hvert fall at det er best for alle at barna dine bor et annet sted. 

Selvsagt blir jeg fortvilet når jeg ser at barna ikke går sammen. Hvem hadde ikke blitt det?

Barna er ikke i andre fosterhjem 

Anonymkode: a133e...532

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Selvsagt blir jeg fortvilet når jeg ser at barna ikke går sammen. Hvem hadde ikke blitt det?

Barna er ikke i andre fosterhjem 

Hvor mange barn har du hjemme nå? Og hvor lenge har du hatt/skal du ha dem?

Anonymkode: bfccc...7f2

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Hvor mange barn har du hjemme nå? Og hvor lenge har du hatt/skal du ha dem?

2. 1 uke. 

Er måltidene og overganger som blir vanskelig! Jeg har desperat prøvd å få hjelp hos bup, men det har virkelig ikke vært enkelt. Skal starte med familieveiledning i januar hos bup. Fortvilende at det skal ta sånn tid. Nå er det 1 år og 2 mnd siden jeg gikk til fastlegen pga misfonien.. jeg var desperat da, da kan du tenke deg nå. Veileder gjennom barnevernet har ikke kunnet hjelpe med det

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

2. 1 uke. 

Er måltidene og overganger som blir vanskelig! Jeg har desperat prøvd å få hjelp hos bup, men det har virkelig ikke vært enkelt. Skal starte med familieveiledning i januar hos bup. Fortvilende at det skal ta sånn tid. Nå er det 1 år og 2 mnd siden jeg gikk til fastlegen pga misfonien.. jeg var desperat da, da kan du tenke deg nå. Veileder gjennom barnevernet har ikke kunnet hjelpe med det

Det er jo sterkt urovekkende at du ikke klarer å tilrettelegge måltidene for bare to barn. 

Hvor er de andre barna når fosterfamilien er på ferie? 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er jo sterkt urovekkende at du ikke klarer å tilrettelegge måltidene for bare to barn. 

Hvor er de andre barna når fosterfamilien er på ferie? 

Det er ingen problem. Må bare spise med de på forskjellige rom! Poenget mitt var at det er så sinnsykt TRIST og frustrerende at vi ALDRI kan kose oss som en familie i lag ! 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...