Gå til innhold

Skal ikke briller være i kontakt med kinnet?

Anbefalte innlegg

Skal få meg briller, men dama som hjalp meg å velge fant bare veldig smale modeller siden hun insisterte på at de ikke kan komme i kontakt med kinnet. Jeg har lite og smalt ansikt, så var ikke nye å velge i. Ingen av de jrg synes er fine var visst for meg mente hun. Jeg prøvde dem ikke heller siden hun sa de ikke ville passe...

Anonymkode: e2d1a...675

Fortsetter under...

Nei, brilla er ikke i kontakt med huden. 

Litt forskjell på modellene selvfølgelig, noen briller skal jo være store og dominerende i ansiktet, men om de hviler mot huden vil de bli fettete og stygge, lettere dugg bak osv.

Anonymkode: 29b96...519

Det er upraktisk om brillen er i kontakt med kinnet, både pga flekker/dugg og fordi den da vil løfte seg når du smiler.

Samtidig synes jeg du bør få prøve briller du er interessert i selv om brillestylisten mener de ikke vil passe. Hun har jo mye mulig rett, men det er uansett fint å få se selv hvordan ulike stiler kler ansikt og fungerer praktisk. Da er det også lettere eventuelt å slå fra seg de man trodde skulle være finere enn det de viste seg å være. Å velge briller kan være vanskelig, så du fortjener å få bruke god tid og prøve de angivelig "uaktuelle" også.

Anonymkode: f78ba...62b

Jeg kjøpte meg briller som kommer borti kinnet, og det er faktisk ganske irriterende.  Jeg har heldigvis kun lesebriller, men hadde synes det var irriterende hvis jeg skulle hatt de på hele tiden.

Anonymkode: d117f...2be

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...