Anonym bruker Skrevet 8. desember 2023 #26 Del Skrevet 8. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er likevel noe veldig spesielt ved det å lese seg opp flere år tilbake i tid. Ikke minst å fortelle om det. Husk også at det ble ryddet i tråder før også. Anonymkode: c7658...e1e At noen syns det er spesielt, er helt greit. Nå kan vel ingen heller påstå at jeg akkurat går inn her som typisk dib - bruker? 🙂 Dette forumet er på en måte tre grupperinger : det er de gamle faste brukerne gjennom år som holder sammen. Så er det de nøytrale som jeg oppfatter er de med mest saklige innlegg og berettiget kritikk av førstnevnte gruppe og den jeg hører til : de som blir hatet. Eller "hater" Eller som er litt mer provokative uten å angripe eller være vulgære. Jeg har det helt fint i "min gruppe" og forventer ingen forståelse fra noen her, angående det jeg skriver. Jeg blir derimot glad de gangene det skjer. Jeg stilte et spørsmål om dette, og jeg fikk faktisk tankevekkende svar! Svar jeg har i bakhodet, sånn at jeg ikke går i fella og "finner det jeg leter etter". Så jeg "fortalte" ingenting. Jeg stilte spørsmål. Og det er jeg glad for også! Jeg skrev også at jeg aldri ville ha dratt opp tråder med personlige problemstillinger! Ikke for at alle ville skjønt hvem det var, langt fra, men av hensyn til den som må ha skrevet det. Annet mer underholdende og uskyldig hadde vært gøy, men det er ikke noe jeg gidder pr nå. Anonymkode: 959f6...e63 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041821 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2023 #27 Del Skrevet 8. desember 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ubehagelig at det finnes folk som deg der ute Det er en reality check på at man må passe på hva man skriver. At du bruker dine såkalte undersøkelser til å drive oppdragervirksomhet her inne er ikke noe forumet trenger. Anonymkode: ed981...4df Jeg er faktisk veldig for at folk må passe litt mer på hva de skriver! Og "folk som meg" er IKKE problemet i så henseende. Det er de som skriver. Ha det klinkende klart. Anonymkode: 959f6...e63 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041823 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2023 #28 Del Skrevet 8. desember 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): At noen syns det er spesielt, er helt greit. Nå kan vel ingen heller påstå at jeg akkurat går inn her som typisk dib - bruker? 🙂 Dette forumet er på en måte tre grupperinger : det er de gamle faste brukerne gjennom år som holder sammen. Så er det de nøytrale som jeg oppfatter er de med mest saklige innlegg og berettiget kritikk av førstnevnte gruppe og den jeg hører til : de som blir hatet. Eller "hater" Eller som er litt mer provokative uten å angripe eller være vulgære. Jeg har det helt fint i "min gruppe" og forventer ingen forståelse fra noen her, angående det jeg skriver. Jeg blir derimot glad de gangene det skjer. Jeg stilte et spørsmål om dette, og jeg fikk faktisk tankevekkende svar! Svar jeg har i bakhodet, sånn at jeg ikke går i fella og "finner det jeg leter etter". Så jeg "fortalte" ingenting. Jeg stilte spørsmål. Og det er jeg glad for også! Jeg skrev også at jeg aldri ville ha dratt opp tråder med personlige problemstillinger! Ikke for at alle ville skjønt hvem det var, langt fra, men av hensyn til den som må ha skrevet det. Annet mer underholdende og uskyldig hadde vært gøy, men det er ikke noe jeg gidder pr nå. Anonymkode: 959f6...e63 Hvorfor skriver du som vi skal vite hvem du er? Du er anonym på lik linje med alle, en av den grå masse. Anonymkode: e6053...14e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041824 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2023 #29 Del Skrevet 8. desember 2023 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): At noen syns det er spesielt, er helt greit. Nå kan vel ingen heller påstå at jeg akkurat går inn her som typisk dib - bruker? 🙂 Dette forumet er på en måte tre grupperinger : det er de gamle faste brukerne gjennom år som holder sammen. Så er det de nøytrale som jeg oppfatter er de med mest saklige innlegg og berettiget kritikk av førstnevnte gruppe og den jeg hører til : de som blir hatet. Eller "hater" Eller som er litt mer provokative uten å angripe eller være vulgære. Jeg har det helt fint i "min gruppe" og forventer ingen forståelse fra noen her, angående det jeg skriver. Jeg blir derimot glad de gangene det skjer. Jeg stilte et spørsmål om dette, og jeg fikk faktisk tankevekkende svar! Svar jeg har i bakhodet, sånn at jeg ikke går i fella og "finner det jeg leter etter". Så jeg "fortalte" ingenting. Jeg stilte spørsmål. Og det er jeg glad for også! Jeg skrev også at jeg aldri ville ha dratt opp tråder med personlige problemstillinger! Ikke for at alle ville skjønt hvem det var, langt fra, men av hensyn til den som må ha skrevet det. Annet mer underholdende og uskyldig hadde vært gøy, men det er ikke noe jeg gidder pr nå. Anonymkode: 959f6...e63 Det siste du skriver her er bare skikkelig sjukt. Ikke noe du gidder pr nå?! Hører du deg selv? Anonymkode: c7658...e1e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041830 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2023 #30 Del Skrevet 8. desember 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Tror du at vi tror på dette du lirer av deg her? Og ja, jeg skriver vi, så får heller de som tror deg si fra. Det du bedriver her er ikke sunn oppførsel. Anonymkode: e6053...14e Jeg tar ikke stilling til hva "dere" tror. De jeg fikk første svar fra bidro til at jeg fikk nyttige opplysninger, og dermed at jeg ikke må være forutinntatt. Den fella kan det nemlig være lett å gå i. Jeg har faktisk stor interesse for sosiale medier og kommunikasjon, og jeg vet ikke hvorfor du tenker at det er.. usunn oppførsel. Vet du det selv? Anonymkode: 959f6...e63 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041832 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2023 #31 Del Skrevet 8. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg tar ikke stilling til hva "dere" tror. De jeg fikk første svar fra bidro til at jeg fikk nyttige opplysninger, og dermed at jeg ikke må være forutinntatt. Den fella kan det nemlig være lett å gå i. Jeg har faktisk stor interesse for sosiale medier og kommunikasjon, og jeg vet ikke hvorfor du tenker at det er.. usunn oppførsel. Vet du det selv? Anonymkode: 959f6...e63 Det du bedriver er ikke å vise interesse for sosiale medier. Det er å innhente informasjon for å bruke den til å oppdra brukere av forumet. Og ja, jeg vet svært godt hva jeg mener med usunn oppførsel. Vet du hva det vil si? Anonymkode: e6053...14e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041833 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2023 #32 Del Skrevet 8. desember 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor skriver du som vi skal vite hvem du er? Du er anonym på lik linje med alle, en av den grå masse. Anonymkode: e6053...14e Jeg får jo hele tiden klar beskjed om at brukere her vet hvem jeg er, så er merkelig spørsmål 🙂 Jeg syns ikke det er noen grå masse her. Tvert i mot, og da tenker jeg på hvordan "massen" fremstår her. Hvilket er det som interesserer meg. Ikke hvem de ellers måtte være som personer. Ikke mye grått her 🙂 men heller ikke så fargerikt som på visse andre forum. Anonymkode: 959f6...e63 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2023 #33 Del Skrevet 8. desember 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg får jo hele tiden klar beskjed om at brukere her vet hvem jeg er, så er merkelig spørsmål 🙂 Jeg syns ikke det er noen grå masse her. Tvert i mot, og da tenker jeg på hvordan "massen" fremstår her. Hvilket er det som interesserer meg. Ikke hvem de ellers måtte være som personer. Ikke mye grått her 🙂 men heller ikke så fargerikt som på visse andre forum. Anonymkode: 959f6...e63 Det er ingen som har hevdet det i denne tråden. Hvis du vil at vi skal vite hvem du er kan du skrive med nick. Hvis det ikke er grått, men heller ikke fargerikt, hva er det da? Litt beige? Anonymkode: e6053...14e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041842 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2023 #34 Del Skrevet 8. desember 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det du bedriver er ikke å vise interesse for sosiale medier. Det er å innhente informasjon for å bruke den til å oppdra brukere av forumet. Og ja, jeg vet svært godt hva jeg mener med usunn oppførsel. Vet du hva det vil si? Anonymkode: e6053...14e Interessant teori du har spunnet her, men det er ikke tilfelle. Det er nok så enkelt som at jeg faktisk er interessert i hvordan ting har endret seg, og eventuelt hvordan og hvorfor. Og når du kaller noe usunn oppførsel, så må du svare på om du vet hva du selv legger i det. Å angripe med sånt er ikke greit. Hadde du kunne forklart hva du mener, så helt okay. Når du ikke kan det så er det brukerdebatt, hersketeknikk og brukerangrep på en og samme gang. Anonymkode: 959f6...e63 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2023 #35 Del Skrevet 8. desember 2023 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Jeg er faktisk veldig for at folk må passe litt mer på hva de skriver! Og "folk som meg" er IKKE problemet i så henseende. Det er de som skriver. Ha det klinkende klart. Anonymkode: 959f6...e63 Nei, folk som deg er problemet. Det du gjør er creepy. Ha det klinkende klart. Anonymkode: ed981...4df Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041850 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2023 #36 Del Skrevet 8. desember 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Interessant teori du har spunnet her, men det er ikke tilfelle. Det er nok så enkelt som at jeg faktisk er interessert i hvordan ting har endret seg, og eventuelt hvordan og hvorfor. Og når du kaller noe usunn oppførsel, så må du svare på om du vet hva du selv legger i det. Å angripe med sånt er ikke greit. Hadde du kunne forklart hva du mener, så helt okay. Når du ikke kan det så er det brukerdebatt, hersketeknikk og brukerangrep på en og samme gang. Anonymkode: 959f6...e63 At du påstår noe betyr ikke at vi kjøper det. Det er tydelig hva du ønsker med ‘kunnskapen’, og late som noe annet er koketteri. At du ikke heller vil bruke tiden din på å lære noe nyttig. Anonymkode: e6053...14e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2023 #37 Del Skrevet 8. desember 2023 Herregud. Du er jo totalt mentalt ustabil... 😱 Anonymkode: ba938...d6f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041856 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2023 #38 Del Skrevet 8. desember 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Nei, folk som deg er problemet. Det du gjør er creepy. Ha det klinkende klart. Anonymkode: ed981...4df Du oppfatter det creepy fordi du tror at dette handler om enkelt-brukere. Hvorfor du er så innbitt overbevist om det, vet bare du. Eller du vet kanskje ikke, ved nærmere ettertanke. Nå er det uansett den som skriver sitt ansvar å passe på hva den skriver. Å hevde noe annet er absurd. Du kan jo gå litt tilbake selv og sjekke temaer og kommunikasjon fra år tilbake. Mulig du faktisk ser det interessante med det. Anonymkode: 959f6...e63 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041859 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2023 #39 Del Skrevet 8. desember 2023 På en måte måtte det være fantastisk å ha så god tid at man finner på er så omfattende prosjekt. På en annen måte er det noe så uendelig trist at man ikke har mer i livet sitt. Det er snart jul, hva med å bake, se julefilm eller jobbe som frivillig? Anonymkode: e6053...14e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041871 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2023 #40 Del Skrevet 8. desember 2023 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Det er ingen som har hevdet det i denne tråden. Hvis du vil at vi skal vite hvem du er kan du skrive med nick. Hvis det ikke er grått, men heller ikke fargerikt, hva er det da? Litt beige? Anonymkode: e6053...14e Du velger å avstå fra å svare? Det er jo også et slags svar. Anonymkode: e6053...14e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041872 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2023 #41 Del Skrevet 8. desember 2023 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): På en måte måtte det være fantastisk å ha så god tid at man finner på er så omfattende prosjekt. På en annen måte er det noe så uendelig trist at man ikke har mer i livet sitt. Det er snart jul, hva med å bake, se julefilm eller jobbe som frivillig? Anonymkode: e6053...14e ❤️ ( ærlig ment ) Jeg har egentlig tre store interesser, og en av dem er mennesker, relasjoner, psykologi og kommunikasjon, kultur og alt som har med mennesker å gjøre. Spesielt kommunikasjon og sosiale medier kontra hvordan man oppfører seg og kommuniserer ellers. Det er faktisk veldig interessant, og sier ekstremt mye om det som er tidsaktuelt også. Så det er altså en givende stor interesse. Og ja, jeg er glad jeg har tid til den og også mine to andre interesser som fint lar seg kombinere med denne. Jeg har lagd en haug med julegaver apropos snart jul. Jeg baker ikke, og filmer er jeg veldig lite interessert i, for jeg liker ikke å bare få servert ting uten å bruke hodet 🙂 Jeg bidrar helt bra når det gjelder veldedighet. Gjennom en venninne som er en ildsjel på området. Ellers foretrekker jeg å drive med akkurat det jeg gjør altså 🙂 Anonymkode: 959f6...e63 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041882 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2023 #42 Del Skrevet 8. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): ❤️ ( ærlig ment ) Jeg har egentlig tre store interesser, og en av dem er mennesker, relasjoner, psykologi og kommunikasjon, kultur og alt som har med mennesker å gjøre. Spesielt kommunikasjon og sosiale medier kontra hvordan man oppfører seg og kommuniserer ellers. Det er faktisk veldig interessant, og sier ekstremt mye om det som er tidsaktuelt også. Så det er altså en givende stor interesse. Og ja, jeg er glad jeg har tid til den og også mine to andre interesser som fint lar seg kombinere med denne. Jeg har lagd en haug med julegaver apropos snart jul. Jeg baker ikke, og filmer er jeg veldig lite interessert i, for jeg liker ikke å bare få servert ting uten å bruke hodet 🙂 Jeg bidrar helt bra når det gjelder veldedighet. Gjennom en venninne som er en ildsjel på området. Ellers foretrekker jeg å drive med akkurat det jeg gjør altså 🙂 Anonymkode: 959f6...e63 Hvordan er det mulig å være så interessert i kommunikasjon når du er helt uimotagelig for det folk kommuniserer til deg. Anonymkode: ed981...4df Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iiiiik Skrevet 8. desember 2023 #43 Del Skrevet 8. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ok. Jeg er nok i overkant interessert i ulike problemstillinger og kommunikasjon, men jeg kan betrygge deg med at jeg knapt husker hvem som skrev hva, selv om jeg syns tema var interessant. Eller oppsiktsvekkende på noen måte. Jeg kan kun huske en ting akkurat du har skrevet, siden jeg nettopp så en kommentar jeg merket meg i en annen tråd! Jeg husker selvsagt nicket ditt og vet du har angrepet meg for noe tidligere, men jeg husker absolutt ikke hva du ellers har skrevet altså. Skal jeg tippe mens jeg skriver nå, så er det kanskje fem ting jeg husker både ytring og nick på. Da handler det også om de jeg diskuterer mest med, naturlig nok. Så jeg vet ikke helt hva du tror? At du er spesielt interessant av en eller annen grunn, i så stor grad at noen skulle gå tilbake i forumets historikk og notere seg alt du har skrevet, og det du pr i dag skriver?? Og jeg er liksom den som har blitt beskyldt for å ha høye tanker om meg selv? 🙂 Men det er nå engang mye projisering på sosiale medier også. DET er jo interessant. Men nei. Jeg aner ikke hva du har skrevet tidligere. Jeg er nok mer interessert i temaet som blir tatt opp og hvordan dynamikken er, og har vært. Her inne og også i andre sosiale kanaler. Hvordan ting var, og hvordan det har utviklet seg, og hvorfor på de forskjellige arenaene. Det er veldig interessant. Anonymkode: 959f6...e63 Er det ulike regler for deg og andre? Er det ok for deg å antyde at jeg mener jeg er spesielt interessant og har høye tanker om meg selv, men ikke ok å antyde at du har en usunn interesse for å oppdra forumet? Er det siste brukerdebatt og det første ikke? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2023 #44 Del Skrevet 8. desember 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvordan er det mulig å være så interessert i kommunikasjon når du er helt uimotagelig for det folk kommuniserer til deg. Anonymkode: ed981...4df Egentlig interessant at du spør om det, men jeg mener jo at svaret er ganske opplagt. Det er også en greie med sosiale medier, at mange som er på dem mye, ikke har så mange andre å få tilbakemeldinger fra. Når du leser at folk lar være å gjøre noe fordi ti bruker i en tråd sier at det er dunt, så er det også litt skummelt. En del ganger er intensjonen med svar og respons noe helt annet enn å hjelpe, og det er veldig langt fra "godt ment" i mange tilfeller. Alt handler om å være ydmyk nok, så andre ikke får piggene ut. To personer kan fremlegge helt lik problemstilling, hvor av den ene får støtte og forståelse, og den andre det motsatte. Folk henger seg mye mer opp i person enn sak, og hvordan man fremlegger det. Eller rettere sagt, så er det kun det de fleste henger seg opp i. Og folk projiserer hele tiden. Når du gjør noe, så tenker automatisk andre på hvorfor de ville gjort det samme, det er helt vanlig og ganske naturlig å gjøre. Det er fordi vi vil forstå ting, og da må vi få det til å passe med hvem vi selv er. Folk burde lese, så tenke, og så stille spørsmål. Det skjer så og si aldri. Folk hiver seg på tastaturet fordi de har stort ego, og dermed svarer spontant og ubetenksomt. I dette ligger nok svar på undringen din. Studer litt av dette du også, så mulig du ser hvordan kommunikasjonen ofte foregår? Anonymkode: 959f6...e63 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2023 #45 Del Skrevet 8. desember 2023 Iiiiik skrev (1 minutt siden): Er det ulike regler for deg og andre? Er det ok for deg å antyde at jeg mener jeg er spesielt interessant og har høye tanker om meg selv, men ikke ok å antyde at du har en usunn interesse for å oppdra forumet? Er det siste brukerdebatt og det første ikke? Jeg stilte deg et helt relevant spørsmål mtp det du skrev! Jeg påsto ikke at du trodde du var interessant. Å spørre relatert til noe, og å påstå uten relevans er to vidt forskjellige ting. Anonymkode: 959f6...e63 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041896 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iiiiik Skrevet 8. desember 2023 #46 Del Skrevet 8. desember 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg stilte deg et helt relevant spørsmål mtp det du skrev! Jeg påsto ikke at du trodde du var interessant. Å spørre relatert til noe, og å påstå uten relevans er to vidt forskjellige ting. Anonymkode: 959f6...e63 Ok, jeg gidder ikke å diskutere med deg. Skriftlig kommunikasjon er krevende, særlig når man tenker så ulikt. Jeg synes du er like slitsom uten nick som med, men skjønner at du ikke bryter reglene og at vi derfor enten må godta at du overtar her eller bare bli borte selv. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041897 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2023 #47 Del Skrevet 8. desember 2023 Iiiiik skrev (5 minutter siden): Ok, jeg gidder ikke å diskutere med deg. Skriftlig kommunikasjon er krevende, særlig når man tenker så ulikt. Jeg synes du er like slitsom uten nick som med, men skjønner at du ikke bryter reglene og at vi derfor enten må godta at du overtar her eller bare bli borte selv. Du kan ihvertfall tillate deg å stadig fortelle meg hva du tenker og mener om meg. Det oppfatter jeg som manipulerende all den tid du vet at flere liker det. Samtidig har ikke jeg den muligheten fordi dere oppfordrer hverandre til å rapportere. Jeg har heller ikke spesielt lyst til å sjikanere noen, så greit nok. Denne tråden er jo interessant i seg selv i forhold til tema da. Anonymkode: 959f6...e63 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Miss Marple* Skrevet 8. desember 2023 #48 Del Skrevet 8. desember 2023 (endret) Anonym bruker skrev (13 timer siden): I gamle tråder bare fra 2017, så snakket jo mange her om hvor vanskelig de hadde det med mann, med seg selv og med problemer de hadde. Hvis en fortalte om en merkelig ting hun hadde for seg, så fulgte mange på og innrømmet det samme. Leste akkurat en tråd hvor flere fortalte om dagdrømmer og hvordan de egentlig ønsket å ha det, mens nå er liksom alle så fornøyde og feilfri, og ingen innrømmer noen svakheter og problemer som den gang. Jeg har lest fra 2014 og fram til 2017, så jeg vil nok se når forandringen skjedde og når alle begynte å late som at alt var bra, bortsett fra når det gjelder problemer med barn og kanskje litt familie. Det er veldig få som skriver om egne problemer og ting de har for seg, så det som jeg reagerte negativt på med forumet da jeg begynte å lese her etter pandemien, det var jo faktisk ikke er problem for noen år siden. Det var drama og frekkheten da også, men brukere var ikke så stygge som de er mot hverandre nå i ordbruken. Hvis dere har tanker om hvorfor alle etterhvert ble så redde for å snakke om seg selv her, så del gjerne. Jeg skal jo fortsette å lese og finne ut av det, for det er veldig interessant. Anonymkode: 959f6...e63 Jeg tenker at det kan være interessant å se forskjellen på forumet før og etter at du begynte ditt korstog hvis du først skal bruke tid på dette. Der tenker jeg du vil finne den største forskjellen. Mange trekker seg unna nå fordi man ikke orker å delta i tråder som uansett blir ødelagt. Sjekk det ut, du, og del gjerne dine funn. Endret 8. desember 2023 av *Miss Marple* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2023 #49 Del Skrevet 8. desember 2023 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Jeg stilte deg et helt relevant spørsmål mtp det du skrev! Jeg påsto ikke at du trodde du var interessant. Å spørre relatert til noe, og å påstå uten relevans er to vidt forskjellige ting. Anonymkode: 959f6...e63 Og brukeren du siterer skriver heller ikke at du hadde påstått noe som helst, hun skrev at du antydet. Og det gjorde du jo, i form av et retorisk spørsmål. Anonymkode: 56cd7...4c9 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041932 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. desember 2023 #50 Del Skrevet 8. desember 2023 Et stort problem er at en del brukere her inne ikke er ute eller å gi råd eller å diskutere, de vil fremme og påtvinge sine meninger og sitt syn, og endrer en hver tråd til en debatt om seg selv og sine meninger. Ellers var det en del stygge saker med noen anonyme som sporet opp nickbrukere, truet dem, fant ut hvilken barnehage ungene gikk i og den del sånne ting. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444572-hvorfor-begynte-brukerne-her-%C3%A5-late-som-s%C3%A5-mye/page/2/#findComment-150041937 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå