Gå til innhold

Har dere fast tradisjon for middag lillejulaften? Hva spiser dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi spiser grøt på ettermiddagen, restene blir riskrem dagen etter. På kvelden har vi nybakt brød eller rundstykker med et stort utvalg (jule)pålegg, og fat med diverse bakst og konfekt (alt vi har bakt og laget til jul). 

Anonymkode: b6acb...b27

Annonse

Her er det fast tradisjon at vi spiser ribbe på lillejulaften. Grunnen er at vi får servert pinnekjøtt på julaften noe jeg ikke liker,men er veldig glad i ribbe.Så julaften spiser jeg kålerabistappe og pølser. SÅ da ville jeg ha en ekstra god middag på lillejulaften istedet. 

Anonymkode: 7e458...79d

Annonse

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Min mann er fra India, så vi spiser indisk på lillejulaften 

Anonymkode: 301e3...3b9

Må se den nye filmen på Nettflix du da, Christmas as usual. Norsk dame som skal hjem til jul og tar med seg sin indiske kjæreste 😉

https://730.no/ny-norsk-julefilm-pa-netflix/

Anonymkode: 7c96c...6e5

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Her er det fast tradisjon at vi spiser ribbe på lillejulaften. Grunnen er at vi får servert pinnekjøtt på julaften noe jeg ikke liker,men er veldig glad i ribbe.Så julaften spiser jeg kålerabistappe og pølser. SÅ da ville jeg ha en ekstra god middag på lillejulaften istedet. 

Hvorfor i alle dager har du ikke med deg rester av ribba??? 

LeTwinsA skrev (12 minutter siden):

Hvorfor i alle dager har du ikke med deg rester av ribba??? 

Fikk klar beskjed her inne at det ville være uhøflig å ta med seg ribbe når det er pinnekjøtt som blir servert.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Fikk klar beskjed her inne at det ville være uhøflig å ta med seg ribbe når det er pinnekjøtt som blir servert.

Synes ikke vertskapet at det er hyggelig at gjestene spiser noe de liker på selveste julaften? 

Anonymkode: bca22...894

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Synes ikke vertskapet at det er hyggelig at gjestene spiser noe de liker på selveste julaften? 

Anonymkode: bca22...894

Skulle tro det. Vi skal feire jul hos farmoren min foresten så det er jo nær familie.

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Om du skal til nær familie høres det veldig rart ut at de synes det er greit at du bare spiser litt tilbehør på julaften...

Hadde du vært  min gjest ville jeg hatt en liten ribbe i tillegg til pinnekjøttet.

Anonymkode: 7c96c...6e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...