Anonym bruker Skrevet 7. desember 2023 #1 Skrevet 7. desember 2023 Jeg har vært i et langt samboerskap, vi fikk barn men giftet oss ikke. Nå har jeg vært alene i 9 år. Jeg elsker det, har virkerkelig funnet "meg". Jeg styrer min egen økonomi. Jeg har mye kvalitetstid med barna, samtidig som jeg har noen dager alene iblant uten å måtte spørre om det (alene i huset, uten å måtte planlegge å sende bort mann og barn, og slippe å reise ut for å få være alene). Barnas far jobber så mye at han har de bare 4 dager per mnd, vinn vinn for meg og barna, og han lever det livet han ønsker også. Jeg får ofte spørsmål om jeg har møtt noen, om jeg skal være alene hele livet osv. Selvfølgelig har jeg ikke møtt noen, jeg verken leter eller er mottakelig. Hvis du kunne velge. Hadde du vært alene, eller i forhold? Hvis du vil være alene, er tanken den samme når barna flytter hjemmefra? Tenker ikke med én gang, men når det har gått noen år, barna har egen familie med barn osv. Ville du fortsatt blitt gammel alene? Anonymkode: 87a46...521
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2023 #2 Skrevet 7. desember 2023 Jeg har vært alene i 10 år, og det skal mye til for endre på det Anonymkode: 7b6e3...13a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2023 #3 Skrevet 7. desember 2023 Jeg hadde nok ønsket å finne kjærligheten, men vært kresen. Det skulle ikke skurrer det minste ved noe om jeg skulle gitt opp alenetilværelsen. Anonymkode: cd1d9...f90
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2023 #4 Skrevet 7. desember 2023 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg har vært alene i 10 år, og det skal mye til for endre på det Anonymkode: 7b6e3...13a 🥰 Anonymkode: 87a46...521
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2023 #5 Skrevet 7. desember 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde nok ønsket å finne kjærligheten, men vært kresen. Det skulle ikke skurrer det minste ved noe om jeg skulle gitt opp alenetilværelsen. Anonymkode: cd1d9...f90 😆 Akkurat det jeg tenkte sist ei venninne spurte meg om jeg ikke ville møte noen. Kresen! Om den minste ting skurrer, så er det over og ut 🫢 Så svaret vet jeg jo, jeg orker ikke menn som snyter seg i løse lufta mens vi går tur. Som harker og spytter hele tiden. Harking når de spytter etter tannpuss. Snorking. Klør seg på ballene med hendene inni bokseren. Det kan selvfølgelig klø hos meg også, men er jeg sammen med folk så går jeg vekk. Eller så kan jeg diskret klø utenpå klærne. Lurer på hvor mye mannfolk klør egentlig, skabb hele gjengen? Orker ikke fortsette, for da blir innlegget for langt. Har mer på lager 😆 Det beste med å være singel er å legge seg/stå opp uten noen ved siden av meg som forventer at jeg ønsker å ha sex hver gang kroppen min treffer senga. Anonymkode: 87a46...521
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2023 #6 Skrevet 7. desember 2023 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Jeg har vært alene i 10 år, og det skal mye til for endre på det Anonymkode: 7b6e3...13a Enig. Har vært alene like lenge. Har hatt noen knullevenner på de årene, men nå har sluttet med det også, klarer meg med onani. Null kjærlighet og null sex. Helt topp. Anonymkode: 92be6...4c4
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2023 #7 Skrevet 7. desember 2023 Jeg lever i et godt forhold, så jeg kunne naturlig nok ikke tenke meg å være alene. Det er så deilig å ha noen å prate med om alt mulig, også småbekymringer rundt barna osv. med en som er like interessert i dem som jeg er, og en jeg kan ha fysisk nærhet med, så mye jeg ønsker. Jeg tror ikke jeg ville trivdes så godt som singel. Anonymkode: eadf4...f08
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2023 #8 Skrevet 7. desember 2023 Forhold er bare verd det om det faktisk på alle vis er bedre enn å være alene, som er kjempedeilig. Anonymkode: 2143a...4c9
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2023 #9 Skrevet 7. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg lever i et godt forhold, så jeg kunne naturlig nok ikke tenke meg å være alene. Det er så deilig å ha noen å prate med om alt mulig, også småbekymringer rundt barna osv. med en som er like interessert i dem som jeg er, og en jeg kan ha fysisk nærhet med, så mye jeg ønsker. Jeg tror ikke jeg ville trivdes så godt som singel. Anonymkode: eadf4...f08 ❤️ Anonymkode: 87a46...521
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2023 #10 Skrevet 7. desember 2023 Jeg har vært singel i 9 år, men bodd alene i 15 år. Og jeg trives veldig godt, og klarer ikke helt å se for meg, at jeg skal finne noen. Jeg har jo blitt veldig sær med årene. Og jeg har jo tidligere prøvd å date, og finne noen, men finner jo feil med alle. Og trives for godt som singel, til å ta til takke med noen. Anonymkode: ef689...e0e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2023 #11 Skrevet 7. desember 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg har vært singel i 9 år, men bodd alene i 15 år. Og jeg trives veldig godt, og klarer ikke helt å se for meg, at jeg skal finne noen. Jeg har jo blitt veldig sær med årene. Og jeg har jo tidligere prøvd å date, og finne noen, men finner jo feil med alle. Og trives for godt som singel, til å ta til takke med noen. Anonymkode: ef689...e0e Tror det er vanlig å bli "sær" etter så mange år. Jeg er det selv. Tror selv at jeg leter etter feil for å slippe å ta til takke med noen. Jeg vil heller være alene enn å være sammen med noen der bare den minste ting irriterer meg eller føles feil. Jeg datet en mann for noen år siden, men fant fort ut at det ikke fungerte. Han var "perfekt", og flere av venninnene mine mente jeg var en idiot som lot han gå. Men for meg er ikke penger(han tjente 1.6 mill), utseende(veltrent, kjekk), eller hva som helst annet overfladisk viktigere enn at jeg trives med den jeg er her og nå. Og jeg trives alene med barna, med middels inntekt der vi ikke kan sløse med penger men vi likevel har det fantastisk sammen. Heller sær og lykkelig. Og når det gjelder sex. Har hatt noen gode sexpartnere. Ellers er det helt middels (eller flere år sammen skal det mye til for å beholde kriblingen i magen når man ser på partneren sin). Men som singel får jeg den beste orgasmen noensinne, hver kveld. 2 minutter med womaniser og jeg sover som en stein resten av natta. Ingen klåing, forventninger, har egentlig ikke lyst fordi det krever for mye energi, må på do etterpå og tømme meg for klissete sperm som renner litt hele natta. Fysj og æsj så mye griseri jeg slipper unna! Anonymkode: 87a46...521
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2023 #12 Skrevet 7. desember 2023 Det er veldig deilig å bo alene uten noen forpliktelser og hensyn som må taes. Det er en stor frihet å gjøre som man vil og ønsker, så nei jeg er ikke på leting eller savner noe. Samtidig vet jeg også at hvis jeg skulle få følelser, bli betatt og forelsket i noen, så ofrer jeg glatt singeltilværelsen, for det er ikke sånn at jeg ikke ser det positive med å ha en partner i livet sitt. Det er bare ikke noe savn før jeg eventuelt møter en jeg vil skal få plass i tilværelsen min. Anonymkode: 39e93...941
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2023 #13 Skrevet 7. desember 2023 Jeg stortrives alene og ingen planer om å endre det såfremt det ikke kommer en prins ridene på en hvit hest. Nå er begge ungene myndige, men bor hjemme så jeg jeg kan egentlig gjøre hva jeg vil. Å deleen hverdag med en kjæeste frister ikke ett sekund, kanskje noen små glimt i ny og ne men ikke en hverdag. Jeg stortrrives i eget selskap og jeg liker å ikke måtte tilpasse meg så mange andre. Bare det å legge seg, når jeg vil være lenge oppe og en kjæreste vil legge seg tidligere eller omvendt. Anonymkode: 82a0f...688
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2023 #14 Skrevet 7. desember 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Tror det er vanlig å bli "sær" etter så mange år. Jeg er det selv. Tror selv at jeg leter etter feil for å slippe å ta til takke med noen. Jeg vil heller være alene enn å være sammen med noen der bare den minste ting irriterer meg eller føles feil. Jeg datet en mann for noen år siden, men fant fort ut at det ikke fungerte. Han var "perfekt", og flere av venninnene mine mente jeg var en idiot som lot han gå. Men for meg er ikke penger(han tjente 1.6 mill), utseende(veltrent, kjekk), eller hva som helst annet overfladisk viktigere enn at jeg trives med den jeg er her og nå. Og jeg trives alene med barna, med middels inntekt der vi ikke kan sløse med penger men vi likevel har det fantastisk sammen. Heller sær og lykkelig. Og når det gjelder sex. Har hatt noen gode sexpartnere. Ellers er det helt middels (eller flere år sammen skal det mye til for å beholde kriblingen i magen når man ser på partneren sin). Men som singel får jeg den beste orgasmen noensinne, hver kveld. 2 minutter med womaniser og jeg sover som en stein resten av natta. Ingen klåing, forventninger, har egentlig ikke lyst fordi det krever for mye energi, må på do etterpå og tømme meg for klissete sperm som renner litt hele natta. Fysj og æsj så mye griseri jeg slipper unna! Anonymkode: 87a46...521 For et trist syn på sex. Er man sammen med en man elsker og tenner på så tar man både kliss og søl med på kjøpet. Man kan ikke ligge på armen til en womanizer, sliten og tilfreds. Sex er jo så mye mer enn kun orgasme. Anonymkode: cd1d9...f90
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2023 #15 Skrevet 7. desember 2023 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): For et trist syn på sex. Er man sammen med en man elsker og tenner på så tar man både kliss og søl med på kjøpet. Man kan ikke ligge på armen til en womanizer, sliten og tilfreds. Sex er jo så mye mer enn kun orgasme. Anonymkode: cd1d9...f90 Trist men realistisk. Man elsker og tenner ikke på samme måte i 15-30 år og mer... Veldig mange jeg har snakket om som er i lange forhold, evt tung man leser på nett der folk uttrykker hva de mener om sex) så er det en gjenganger at kvinner har lite sexlyst, de har ikke energi og lyst, og bruker unnskyldninger som "sliten, hodepine, oppblåst" etc for å slippe. Kliss og søl er noe mange kvinner ikke liker. En kjapp en om morgenen betyr at man ofte er våt og grisete hele dagen på jobb. De færreste får tømt alt bare ved å gå på do, og det renner litt og litt i et par timer etterpå. Med en womanizer trenger man ikke bli sliten, og de færreste i langvarige forhold ligger på armen og koser. Det finnes unntak. Men de fleste damer løper rett på do, og de fleste menn snur seg rundt og snorker. Mulig trist, men veldig reelt i de tusen hjem. Anonymkode: 87a46...521
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2023 #16 Skrevet 7. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Trist men realistisk. Man elsker og tenner ikke på samme måte i 15-30 år og mer... Veldig mange jeg har snakket om som er i lange forhold, evt tung man leser på nett der folk uttrykker hva de mener om sex) så er det en gjenganger at kvinner har lite sexlyst, de har ikke energi og lyst, og bruker unnskyldninger som "sliten, hodepine, oppblåst" etc for å slippe. Kliss og søl er noe mange kvinner ikke liker. En kjapp en om morgenen betyr at man ofte er våt og grisete hele dagen på jobb. De færreste får tømt alt bare ved å gå på do, og det renner litt og litt i et par timer etterpå. Med en womanizer trenger man ikke bli sliten, og de færreste i langvarige forhold ligger på armen og koser. Det finnes unntak. Men de fleste damer løper rett på do, og de fleste menn snur seg rundt og snorker. Mulig trist, men veldig reelt i de tusen hjem. Anonymkode: 87a46...521 Nei, man elsker bedre etter mange år sammen. Sexlivet mitt med mannen blir egentlig bare bedre, ikke dårligere. Nå har vi vært sammen i 27 år, og selv om det ikke blir daglig slik som i starten, er det fortsatt flere ganger i uken og alltid godt. Det er jo noe med at man kjenner hverandre så godt og er så trygge på hverandre, og så er begge ganske leken av oss, så det hjelper nok på. Hadde forøvrig sex i dag tidlig, før jobb, og synes ikke det har vært grisete på noen måte. Jeg dusjet jo etterpå. Anonymkode: eadf4...f08
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2023 #17 Skrevet 7. desember 2023 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Nei, man elsker bedre etter mange år sammen. Sexlivet mitt med mannen blir egentlig bare bedre, ikke dårligere. Nå har vi vært sammen i 27 år, og selv om det ikke blir daglig slik som i starten, er det fortsatt flere ganger i uken og alltid godt. Det er jo noe med at man kjenner hverandre så godt og er så trygge på hverandre, og så er begge ganske leken av oss, så det hjelper nok på. Hadde forøvrig sex i dag tidlig, før jobb, og synes ikke det har vært grisete på noen måte. Jeg dusjet jo etterpå. Anonymkode: eadf4...f08 Det er deg, og det er bra. Det gjelder ikke flertallet. Anonymkode: 87a46...521
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2023 #18 Skrevet 7. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er deg, og det er bra. Det gjelder ikke flertallet. Anonymkode: 87a46...521 Gjelder i hvert fall meg også. Riktig nok «bare» vært sammen i 17 år, men kunne ellers skrevet samme innlegg. Gjelder flertallet av mine venninner også. Forholdene blomstrer virkelig opp når man kommer over de hektiske småbarnsårene. Anonymkode: 40446...6c2
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2023 #19 Skrevet 7. desember 2023 Anonym bruker skrev (13 timer siden): 😆 Akkurat det jeg tenkte sist ei venninne spurte meg om jeg ikke ville møte noen. Kresen! Om den minste ting skurrer, så er det over og ut 🫢 Så svaret vet jeg jo, jeg orker ikke menn som snyter seg i løse lufta mens vi går tur. Som harker og spytter hele tiden. Harking når de spytter etter tannpuss. Snorking. Klør seg på ballene med hendene inni bokseren. Det kan selvfølgelig klø hos meg også, men er jeg sammen med folk så går jeg vekk. Eller så kan jeg diskret klø utenpå klærne. Lurer på hvor mye mannfolk klør egentlig, skabb hele gjengen? Orker ikke fortsette, for da blir innlegget for langt. Har mer på lager 😆 Det beste med å være singel er å legge seg/stå opp uten noen ved siden av meg som forventer at jeg ønsker å ha sex hver gang kroppen min treffer senga. Anonymkode: 87a46...521 Tror du har vært uheldig med menn Hva med sex da? Anonymkode: 29362...139
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2023 #20 Skrevet 7. desember 2023 Jeg velger singel! Aldri vært så tilfreds som jeg er nå i singeltilværelsen. Anonymkode: 10479...968
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2023 #21 Skrevet 7. desember 2023 Klarer ikke helt å se at dette er noe jeg kan "velge". Jeg kan ikke velge at mannen min skal bli levende igjen, altså er jeg singel. Og du er også singel. Du kan ikke plutselig velge å la være å være det - du må jo først finne en annen som vil inngå i et forhold med deg. Når personen er klar for det, kan du velge å si ja eller nei til å være med på det, men så lenge man verken dater eller kjenner noen man har spesiell kontakt med, så kan man ikke bare velge å være i et forhold. Den andre parten må finnes tilgjengelig først. Imidlertid kan man alltid og når som helst velge å IKKE være i et forhold. I ditt tilfelle skjønner jeg godt at du syns livet ditt er best som det er nå. Selv ville jeg heller også ha vært singel framfor å leve i et forhold som er dårlig. Og jeg lever kjempegodt som enke også. Men hvis valget var mitt, skulle mannen min aldri ha dødd fra meg. Helst vil jeg leve sammen med ham. Anonymkode: 2a3e6...4e6
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2023 #22 Skrevet 9. desember 2023 Anonym bruker skrev (På 7.12.2023 den 18.47): Gjelder i hvert fall meg også. Riktig nok «bare» vært sammen i 17 år, men kunne ellers skrevet samme innlegg. Gjelder flertallet av mine venninner også. Forholdene blomstrer virkelig opp når man kommer over de hektiske småbarnsårene. Anonymkode: 40446...6c2 Veldig mange ja, men veldig mange har null sex. Det er ingen hemmelighet at sex er et stort problem i svært mange forhold. De som har det bra etter så mange år, de finnes det flere av, men de er likevel ikke flertallet. Anonymkode: 87a46...521
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2023 #23 Skrevet 9. desember 2023 Anonym bruker skrev (På 7.12.2023 den 22.41): Klarer ikke helt å se at dette er noe jeg kan "velge". Jeg kan ikke velge at mannen min skal bli levende igjen, altså er jeg singel. Og du er også singel. Du kan ikke plutselig velge å la være å være det - du må jo først finne en annen som vil inngå i et forhold med deg. Når personen er klar for det, kan du velge å si ja eller nei til å være med på det, men så lenge man verken dater eller kjenner noen man har spesiell kontakt med, så kan man ikke bare velge å være i et forhold. Den andre parten må finnes tilgjengelig først. Imidlertid kan man alltid og når som helst velge å IKKE være i et forhold. I ditt tilfelle skjønner jeg godt at du syns livet ditt er best som det er nå. Selv ville jeg heller også ha vært singel framfor å leve i et forhold som er dårlig. Og jeg lever kjempegodt som enke også. Men hvis valget var mitt, skulle mannen min aldri ha dødd fra meg. Helst vil jeg leve sammen med ham. Anonymkode: 2a3e6...4e6 Jeg kan fint velge om jeg skal være singel eller ikke. Forstår at det ikke gjelder alle, men jeg har faktisk to stykker jeg bare kan knipse så står de på døra her med flyttelasset. Om jeg vil ha de er én ting, hadde jeg vært åpen for forhold så er de flotte menn med gode verdier jeg fint kunne vært sammen med. Men at de vil ha meg er ingen hemmelighet, det hører jeg ukentlig. Anonymkode: 87a46...521
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2023 #24 Skrevet 9. desember 2023 Anonym bruker skrev (På 7.12.2023 den 15.17): Trist men realistisk. Man elsker og tenner ikke på samme måte i 15-30 år og mer... Veldig mange jeg har snakket om som er i lange forhold, evt tung man leser på nett der folk uttrykker hva de mener om sex) så er det en gjenganger at kvinner har lite sexlyst, de har ikke energi og lyst, og bruker unnskyldninger som "sliten, hodepine, oppblåst" etc for å slippe. Kliss og søl er noe mange kvinner ikke liker. En kjapp en om morgenen betyr at man ofte er våt og grisete hele dagen på jobb. De færreste får tømt alt bare ved å gå på do, og det renner litt og litt i et par timer etterpå. Med en womanizer trenger man ikke bli sliten, og de færreste i langvarige forhold ligger på armen og koser. Det finnes unntak. Men de fleste damer løper rett på do, og de fleste menn snur seg rundt og snorker. Mulig trist, men veldig reelt i de tusen hjem. Anonymkode: 87a46...521 Du er svært bastant i påstandene dine, har du dokumentasjon på at dette stemmer? Vi har vært sammen i 30 år og sexlivet har vært varierende, naturlig nok, men vi har alltid hatt nærhet, ligget på armen og ønsket hverandre vel. Jeg nekter å tro at det er så sjelden uten å se faglig belegg. Jeg får følelsen av at du helst snakker ut fra egen erfaring og ikke faktabelagt Anonymkode: cd1d9...f90
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2023 #25 Skrevet 9. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Veldig mange ja, men veldig mange har null sex. Det er ingen hemmelighet at sex er et stort problem i svært mange forhold. De som har det bra etter så mange år, de finnes det flere av, men de er likevel ikke flertallet. Anonymkode: 87a46...521 Det kan ikke være så veldig vanskelig å si: Jeg har det supert med womanizeren min. Eller: Jeg synes nærheten til mannen min i forbindelse med sex er viktig. Det er på en måte velkjent at folk liker og trenger ulike ting? Anonymkode: a02ac...f5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå