Gå til innhold

Rampenissen når barnet er hos far

Anbefalte innlegg

Min 5 åring synes Rampenissen er så stas! 
Så hun lurte på om de 2 rampenissene skal være med henne til sin  far fredag-mandag.

Nå er jeg ikke så glad i å sende slike ting hjem til hennes far da han har en ting for å glømme ting hjemme hos seg og leverer dager senere.. og har en destruktiv hund i tillegg. Så jeg måtte skuffe henne litt med at rampenissene kommer til å dra til nordpolen for en liten ferie og de kommer tilbake så fort hun er kommet hjem igjen for mer rampestreker:) tenker deres barn på rampenissen ved samvær eller glemmer de seg ut?

Anonymkode: a03ff...4a5

Fortsetter under...

Her har vi ikke rampenisse, men barna har det hos sine andre foreldre (begge har barn fra før). Går helt fint. (Alder 12-5 år)

Barna har sagt at de synes det er veldig fint uten rampenisse her da har vi mer fokus på kosen i forjulstiden. Vi har en snill husnisse som passer på at alle har det fint. Det året de er her så får han grøt på lillejulaften, og som takk fyller han strømpene til barna med snop på morgenen julaften. 

Anonymkode: ce7f2...711

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Her har vi ikke rampenisse, men barna har det hos sine andre foreldre (begge har barn fra før). Går helt fint. (Alder 12-5 år)

Barna har sagt at de synes det er veldig fint uten rampenisse her da har vi mer fokus på kosen i forjulstiden. Vi har en snill husnisse som passer på at alle har det fint. Det året de er her så får han grøt på lillejulaften, og som takk fyller han strømpene til barna med snop på morgenen julaften. 

Anonymkode: ce7f2...711

I alle dager 😂 

Anonymkode: e43d4...6ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...