Anonym bruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Skrevet 6. desember 2023 Har til nå bare kjøpt rimelige stretchlaken på jysk. Nå må jeg finne noe ordentlig, orker ikke nuppete laken etter kun 5 bruk/runder i vaskemaskina. Ikke laken til 1000 kr. Men gode laken i en ok (men ikke billigste) prisklasse. Finnes det? Anonymkode: 9b37f...332
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Skrevet 6. desember 2023 Jeg har kjøpt laken i egyptisk bomull hos Kid, venter til de har 50%. Ja, det er dyrt men de holder seg veldig lenge og når de er på 50% (veldig ofte) så er prisen helt grei Anonymkode: aeaa1...77a
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2023 #3 Skrevet 6. desember 2023 Jeg synes stretchlaken av jersey blir nuppete uansett prisklasse, mens laken av vevet bomull holder seg bra. Anonymkode: 73840...828
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Skrevet 6. desember 2023 Jeg har billige laken fra coop, synes de holder seg overraskende bra, ingen nupper, men er små i størrelsen. Anonymkode: d6e52...c44
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2023 #5 Skrevet 6. desember 2023 Jeg har laken fra Kid og Princess, begge er helt ok. Kjøper når de har halv pris. Nå om vinteren har vi laken av flanell, for gubben er så frossen av seg. De er veldig gode, men kryper litt i vask så kjøp størrelsen større enn madrassen er. Har to stykker som begge er vasket mange mange ganger, akkurat like fine. https://www.princessbutikken.no/flanellslaken Anonymkode: 18400...462
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2023 #6 Skrevet 6. desember 2023 Jeg bruker laken fra Bonprix: https://www.bonprix.no/produkt/stretchlaken-cashmere-touch-baerfarget-942643/?typ=&pointOfSaleLongId=0 Jeg syns de er superdeilige om vinteren, og tåler ganske mange vask. Anonymkode: 8ce3d...1b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå