Gå til innhold

Hva gjør deg unik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som gjør deg annerledes og unik?

Anonymkode: 4b8fe...d02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt vanlig. 

Anonymkode: 9362b...507

Skrevet

Humoren. 

Anonymkode: 5b1b4...91d

Skrevet

Det er ingen som er annerledes og unik. Ikke engang Hitler var det. Stalin var faktisk hakket ondere, men en kan vel si at de var i samme båt. 

Følelser er stort sett akkurat de samme hos absolutt alle, både hos gode og onde mennesker. Forskjellen er hva man gjør med dem. 

Anonymkode: bda1a...1fa

Skrevet

Ingen verdens ting! Jeg trives godt med det ordinære😊

Anonymkode: cc50c...099

Skrevet

Alle er unike overfor sine nærmeste :) Her trenger vi ikke ha noen talenter uten om det vanlige. Vi er gode nok som vi er i den relasjonen vi er i. Noen trenger selvsagt å ta seg sammen, men de fleste er bra nok som de er. Mange stresser nok en del med å følge det populære "bli en bedre versjon av seg selv", men de fleste er allerede gode nok og kan senke skuldrene :)

(I et globalt perspektiv kan de fleste av oss erstattes ganske raskt. Noen har er mer spesiell rolle eller et spesielt talent. Disse tar det lenger tid å erstatte og det lar seg ikke alltid gjøre at noen passer i deres sko. Verden går likevel videre)

Anonymkode: 2c41a...dd6

Skrevet

Samme som alle andre: en kombinasjon av ting

Anonymkode: 79dc8...aa0

Skrevet

Jeg er nok unik bare for de som er glad i meg 😉

Anonymkode: 7f0b3...749

Skrevet

Alle er jo unike iom at ingen deler dna, men jeg er ikke spesiell på noen måte for andre enn de som er glad i meg. 

Jeg trives som ordinær. 

Anonymkode: 8c402...a99

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Alle er unike overfor sine nærmeste :) Her trenger vi ikke ha noen talenter uten om det vanlige. Vi er gode nok som vi er i den relasjonen vi er i. Noen trenger selvsagt å ta seg sammen, men de fleste er bra nok som de er. Mange stresser nok en del med å følge det populære "bli en bedre versjon av seg selv", men de fleste er allerede gode nok og kan senke skuldrene :)

(I et globalt perspektiv kan de fleste av oss erstattes ganske raskt. Noen har er mer spesiell rolle eller et spesielt talent. Disse tar det lenger tid å erstatte og det lar seg ikke alltid gjøre at noen passer i deres sko. Verden går likevel videre)

Anonymkode: 2c41a...dd6

"Bra nok" er ikke et alternativ. Snakk om å være lat.

Anonymkode: 80788...8ce

Skrevet

Jeg er den eneste i hele verden som heter det jeg heter :D Det er ganske unikt, vil jeg tro

Utover det er jeg en ganske så ordinær person :)

Anonymkode: 2aee1...c67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...