Gå til innhold

Temaer dere aldri leser her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til å tenke på det når jeg så tråden om womanizer, for en gang leste jeg en tråd med seksuelt tema og da var det en bruker som alltid skriver under brukernavn, som fant det for godt å komme med en betroelse. Har ikke hatt noe mot brukeren, men det forumet her er for lite til at jeg kan lese om andres sexliv her, for det blir alt for internt og jeg fikk bilder i hodet jeg ikke vil ha. Huff. Nå tenker jeg på den betroelsen hver gang jeg ser det brukernavnet. Jeg leser aldri mer tråder med seksuelt innhold. Jeg leser heller ikke tråder om sylting og håndarbeid fordi det er ingen interesser jeg har. Hva slags temaer unngår dere andre? 

Anonymkode: 9d0c2...fb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tema, men brukere. Jeg prøver å unngå visse brukere så godt jeg kan, men det er litt vanskelig når de fleste skriver som anonym. 

Anonymkode: 1e1ba...a06

Skrevet

Selv holder jeg meg unna alt som omhandler klaging på mannen/samboer eller de som klager og synes synd på seg selv. 

Anonymkode: e56d1...c46

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ikke tema, men brukere. Jeg prøver å unngå visse brukere så godt jeg kan, men det er litt vanskelig når de fleste skriver som anonym. 

Anonymkode: 1e1ba...a06

Enig

Anonymkode: e56d1...c46

Skrevet

Dropper alt av to brukere. Enten de er anonyme eller ei.

Anonymkode: c3595...3db

Skrevet

Kverulering om hva kjente ord og uttrykk eeeegentlig betyr. 

Det har først blitt et problem i det siste. 

Skrevet

Flere? 

Anonymkode: 1efd3...433

Skrevet

Jeg unngår generelt tråder om serviser, kjoler, vesker sko osv., da jeg ikke er interessert i disse temaene. Ellers er det ikke nødvendigvis faste temaer, men tråder som jeg ser kommer fra, eller til å bli/er ødelagt av flisespikkeri, krangling osv., spesielt da en bestemt bruker her inne, og rene sutretråder der vedkommende åpenbart er psykisk syk og burde vært vernet mot seg selv.

Anonymkode: 9f72a...0af

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...