Gå til innhold

Gravid med kraftige blødninger

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 8-9 og har i over en uke nå hatt kraftige blødninger. Det er helt ekstremt! Blør litt hele tiden, og så kommer det styrtblødninger som går igjennom alt av bind og klær flere ganger om dagen. Kan sitte på do samtidig som det renner uten stopp. 

Har vært hos gyn som sa at det fremdeles var myyye blod igjen i livmoren. Ble satt på Cyklokapron i går, foreløpig ingen effekt av det da. 

Noen som har vært borti ligende? Hva ble utfallet? Kan ikke leve slik som dette i lang tid kjenner jeg. 

Anonymkode: 8e921...2e4

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444514-gravid-med-kraftige-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svigerinnen min opplevde det og hun svimte av og ble hentet i sykebil til slutt, holdt på å blø ihjel faktisk. Ble operasjon, utskrapning og mange blodoverføringer. 

Merker du blodtapet? Svimmel osv?

Anonymkode: dd405...953

Jeg blødde mye frem til uke 14. Det var sånn at jeg blødde ut nattbind på kort tid enkelte ganger. Jeg blødde ikke like mye hele tiden, men blødde hele tiden. Noen ganger friskt blod, noen ganger gammelt blod. 
Det var en grusom periode. Graviditeten var voldsomt ønsket. Det var prøverør. Hadde ingen flere forsøk offentlig og dette var 4 private (og siste gang vi hadde hatt råd til å gjennomføre). 
Så dette var liksom vår siste sjanse til å bli foreldre.

Heldigvis endte det godt. Vår lille mirakeljente er nå skolejente💕

De fant aldri årsaken til blødningen. 
Håper det går godt for deg også💕

Anonymkode: c2b2d...b6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...