Gå til innhold

Hvis du skulle blitt intervjuet i 20 min.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Danida skrev (5 minutter siden):

Også den delen av spørsmålet som aldri ble formulert. 

Skal du bli intervjuet av en professor, så er det nok greit å utdype litt uten å nødvendigvis spore helt av. Vil ikke en professor forvente den evnen? 

Anonymkode: e301b...784

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Ser ut som du forsto spørsmålet. 

Hva er det med alle de her fordummende og absurde trådene du lager. har du virklig så stort behov for å prøve å hevde deg selv.

Anonymkode: bf970...818

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Skal du bli intervjuet av en professor, så er det nok greit å utdype litt uten å nødvendigvis spore helt av. Vil ikke en professor forvente den evnen? 

Åh, så du vil bare krangle igjen. 

Da gidder jeg ikke å svare. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Spørsmålet i tittelen var formulert som om det dreide seg om et jobbintervju. 
Da jeg åpnet tråden fikk jeg 3 helt andre intervjutyper skissert. Men ingen av dem sa noe om emnet for intervjuet, så jeg antok at du ville vite hvilken yrkesgruppe jeg helst ville intervjues av.
Dermed svarte jeg professoren, ettersom kjendiser ikke interesserer meg, og de "profilerte programlederne" jeg ser i  f eks norske TV-sendinger, ikke imponerer meg. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Flere som vil svare på spørsmålet? 

Når du starter friskt med å angripe den første som svarer, så er det kanskje ikke så rart om andre vegrer seg. Å bli besvart med frekkheter er neppe fristende. 

Danida skrev (1 minutt siden):

Spørsmålet i tittelen var formulert som om det dreide seg om et jobbintervju. 
Da jeg åpnet tråden fikk jeg 3 helt andre intervjutyper skissert. Men ingen av dem sa noe om emnet for intervjuet, så jeg antok at du ville vite hvilken yrkesgruppe jeg helst ville intervjues av.
Dermed svarte jeg professoren, ettersom kjendiser ikke interesserer meg, og de "profilerte programlederne" jeg ser i  f eks norske TV-sendinger, ikke imponerer meg. 

Beklager. Det var ikke jobbintervju. Skulle kanskje ha spesifisert det 🙂

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Beklager. Det var ikke jobbintervju. Skulle kanskje ha spesifisert det 🙂

Nei, du skulle ha stilt begge de delene av spørsmålet som du ønska svar på. Hvis du ønska svar på hva for et tema intervjuet skulle gjelde, så burde du ha sagt det også, i stedet for å være spydig mot skikkelige og høflige mennesker som faktisk tar deg på alvor i de 3 sekundene det går før du viser ditt sanne ansikt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...