Gå til innhold

Foretrekker du buss eller tog på lange strekninger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Bor i Grimstad, og er i Oslo av og til.

Da er buss eneste alternativ, tog er mye dyrere og tar veldig mye lenger tid...

Liker tog da, så skulle ønske det var et alternativ.

Anonymkode: 29494...481

Du kan jo få noen til å kjøre deg til Barbu. Tar 20 min fra Grimstad. Men enig at tog er forferdelig dyrt. 

Anonymkode: afa78...952

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Du kan jo få noen til å kjøre deg til Barbu. Tar 20 min fra Grimstad. Men enig at tog er forferdelig dyrt. 

Ja, har gjort det, men det tar likevel temmelig mye lenger tid enn buss. "Humpetog" fra Arendal til Nelaug og bytte der før toget går innlandet om Kongberg også til Oslo. Sparer mye tid og penger ved å kjøre buss. Men tok toget noen ganger når ungene var yngre, mye behageligere å kjøre tog enn buss med urolige unger...

Anonymkode: 29494...481

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Det er jo ikke et reelt alternativ.

Anonymkode: 8aa8d...2a6

Annonse

Ville heilt klart ha foretrekt tog, men lite med skinner her på nordvestlandet dessverre. Ikkje flust med verken buss eller flytilbud heller, så akkurat der misunner eg dei som bur i meir sentrale landsdelar.

Anonymkode: 669ef...814

Buss helt klart ! For jeg sover veldig godt på busser. Har jeg sovet lite en natt å får ikke sove i sengen,så kan jeg ta buss frem og tilbake bare for å få sove. Hadde månedskort da.

Anonymkode: eae8b...3dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...