Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #101 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): De innrømmelsene tror jeg du kan se langt etter altså. Det er tross alt kun du som mener at folk her inne skal innrømme det ene og det andre. Hvorfor gidder du foresten å kverulere på dette side etter side ? Du arresterer jo mer enn gjerne andre som kverulerer! Anonymkode: d103b...5bb Det er jo fordi hennes egen definisjon på kverulering ikke gjelder henne, hun driver jo bare med opplysning må vite. Anonymkode: 90212...ed2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/5/#findComment-150040424 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #102 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Nå må du ikke ta ting ut av sammenheng. Noen av dere er så gode på å manipulere på den måten? Jeg responderte med å svare da noen spurte om jeg trodde jeg var smartere enn alle, eller påsto det ironisk. Da svarte jeg at jeg er smartere enn mange, men ikke alle. Hvilket er sant og et helt passende svar på slikt tull. Jeg skrev heller ikke at verden snart ville se at jeg har rett 😂 men at det ville bli innrømmelser her inne etterhvert. Det har skjedd flere ganger, og det er helt ok. Jeg forstår at mange ikke vil si seg enig med teorier osv jeg legger fram her. Med slik manipulering av språk og kontekst, og også misforståelser eller feiltolkninger så er det kanskje ikke så rart at noen tenker at andre er fulle av seg selv. 🙂 Anonymkode: 4765e...227 Ut av sammenheng? Dette er den eneste tingen som henger sammen hver gang du besøker dette forumet; en eneste lang sammenhengende skryte-bonanza, der du mener deg kapabel til å "få andre til å tenke", "få andre til å reflektere", i tillegg til å oppdra andre og ordne opp i andres oppførsel. Jeg tar ikke noe ut av en sammenheng. Jeg legger sammen to og to og får eksakt fire: en oppblåst person som er full av seg selv vil si de samme tingene hver gang og konkludere med det samme hver gang, nemlig at hun selv har rett og at de andre tar feil. (Selv når det gjelder hva et ord betyr, som beviselig IKKE betyr det hun vil det skal bety.... 🙄) Anonymkode: 49af1...964 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/5/#findComment-150040449 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #103 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): De innrømmelsene tror jeg du kan se langt etter altså. Det er tross alt kun du som mener at folk her inne skal innrømme det ene og det andre. Hvorfor gidder du foresten å kverulere på dette side etter side ? Du arresterer jo mer enn gjerne andre som kverulerer! Anonymkode: d103b...5bb Hvis man ikke engang klarer å "innrømme" at en ordbok er fasiten på hva et ord betyr, men må omformulere det til å passe egen agenda, da er man veldig, veldig langt fra å innrømme de gangene man selv tok feil. Damen kjemper for å forme terrenget etter kartet - hennes eget kart. Anonymkode: 49af1...964 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/5/#findComment-150040452 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå