Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #51 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du tror alt jeg skriver handler om ting jeg reagerer på her? Alt ved det du skriver her forteller meg at du er av den homogene gruppen jeg mener er veldig fulle av seg selv her inne 🙂 Du sitter jo og tror at alt jeg skriver handler om dere, og at jeg må ta til meg alt dere sier OM MEG? Jaja. Anonymkode: 4765e...227 Skulle nesten tro du var ansatt for å lage bråk her inne. Anonymkode: 90212...ed2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #52 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Du tror alt jeg skriver handler om ting jeg reagerer på her? Alt ved det du skriver her forteller meg at du er av den homogene gruppen jeg mener er veldig fulle av seg selv her inne 🙂 Du sitter jo og tror at alt jeg skriver handler om dere, og at jeg må ta til meg alt dere sier OM MEG? Jaja. Anonymkode: 4765e...227 Jeg har aldri nevnt "alt" du skriver her. Jeg har ikke lest alt du skriver her, jeg har slått fast at jeg ikke kommer til å leve lenge nok til å lese alt ditt spam. Men de trådene du starter som handler om et ord eller uttrykk du vil ha "klargjort" (dvs omdefinert); de kommer HVER ENESTE GANG fra noe du har møtt på i en annen tråd. Hva betyr tonedøv, hvem er Tuppen og Lillemor, er det negativt å motsi noen, hva betyr å kverulere, hva betyr full av seg selv. Anonymkode: 49af1...964 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040164 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #53 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Skulle nesten tro du var ansatt for å lage bråk her inne. Anonymkode: 90212...ed2 Mener du bråk eller engasjement? Jeg stiller bare spørsmål her. Og så blir det iblant litt heftig diskusjon. Men det er ikke jeg som angriper andre og driver med brukerdebatt da. Jeg fant ut i akkurat denne tråden at det er en gjeng her som jeg vil kalle en homogen gruppe som jeg oppfatter som meget fulle av seg selv. Dette syns jeg ble noe småmorsomt siden de også oppfatter meg sånn. Og så skjønte jeg også videre i tråden her hvordan man er full av seg selv på ulike måter. Jeg holder meg til tema her, så du må nesten arrestere andre for å lage bråk altså. Hvis du mener at det er det. Anonymkode: 4765e...227 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #54 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Mener du bråk eller engasjement? Jeg stiller bare spørsmål her. Og så blir det iblant litt heftig diskusjon. Men det er ikke jeg som angriper andre og driver med brukerdebatt da. Jeg fant ut i akkurat denne tråden at det er en gjeng her som jeg vil kalle en homogen gruppe som jeg oppfatter som meget fulle av seg selv. Dette syns jeg ble noe småmorsomt siden de også oppfatter meg sånn. Og så skjønte jeg også videre i tråden her hvordan man er full av seg selv på ulike måter. Jeg holder meg til tema her, så du må nesten arrestere andre for å lage bråk altså. Hvis du mener at det er det. Anonymkode: 4765e...227 At folk er uenige med DEG, gjør dem ikke mer like HVERANDRE. Man må være rimelig full av seg selv hvis man tror verden er delt inn i to kategorier: de som heier på deg og de som motsier deg... Anonymkode: 49af1...964 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040168 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #55 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg har aldri nevnt "alt" du skriver her. Jeg har ikke lest alt du skriver her, jeg har slått fast at jeg ikke kommer til å leve lenge nok til å lese alt ditt spam. Men de trådene du starter som handler om et ord eller uttrykk du vil ha "klargjort" (dvs omdefinert); de kommer HVER ENESTE GANG fra noe du har møtt på i en annen tråd. Hva betyr tonedøv, hvem er Tuppen og Lillemor, er det negativt å motsi noen, hva betyr å kverulere, hva betyr full av seg selv. Anonymkode: 49af1...964 Du tar feil. Hadde du hatt rett ville jeg sagt det uten problem. Jeg har ikke noen vanskeligheter med å si "du har rett" når noen har det. Ingenting av det jeg har tatt opp i det siste er inspirert herfra. Tvert om så følger jeg en som heter Mark Bowden for tiden, og gjennom han har jeg også fulgt en som er en profilert Kommunikasjonsrådgiver. Så da vet du det 🙂 det meste av det jeg skriver kan lett googles opp, ihvertfall på engelsk. Akkurat når det gjaldt dette tema, kom det fra forumet her, og det skrev jeg da også i HI. Det er alltid interessant og underholdende også, å spørre hva ting betyr her inne, og også hva betydning at noe er. Det kommer veldig mange ulike svar, og også det motsatte av hva andre mener. Syns slike tråder kan være nyttige. Anonymkode: 4765e...227 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040170 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #56 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Du tror alt jeg skriver handler om ting jeg reagerer på her? Alt ved det du skriver her forteller meg at du er av den homogene gruppen jeg mener er veldig fulle av seg selv her inne 🙂 Du sitter jo og tror at alt jeg skriver handler om dere, og at jeg må ta til meg alt dere sier OM MEG? Jaja. Anonymkode: 4765e...227 Jeg har aldri opplevd noen som er så resistent mot tilbakemeldinger. Aldri. Anonymkode: 39653...9d9 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040171 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #57 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): At folk er uenige med DEG, gjør dem ikke mer like HVERANDRE. Man må være rimelig full av seg selv hvis man tror verden er delt inn i to kategorier: de som heier på deg og de som motsier deg... Anonymkode: 49af1...964 Jeg er ikke så full av meg selv at jeg noensinne har sagt at noen heier på meg 😂 det kunne ikke ramle meg inn. Anonymkode: 4765e...227 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040173 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #58 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Mener du bråk eller engasjement? Jeg stiller bare spørsmål her. Og så blir det iblant litt heftig diskusjon. Men det er ikke jeg som angriper andre og driver med brukerdebatt da. Jeg fant ut i akkurat denne tråden at det er en gjeng her som jeg vil kalle en homogen gruppe som jeg oppfatter som meget fulle av seg selv. Dette syns jeg ble noe småmorsomt siden de også oppfatter meg sånn. Og så skjønte jeg også videre i tråden her hvordan man er full av seg selv på ulike måter. Jeg holder meg til tema her, så du må nesten arrestere andre for å lage bråk altså. Hvis du mener at det er det. Anonymkode: 4765e...227 Du er en bråkmaker, ingenting annet. Anonymkode: 90212...ed2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040174 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #59 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg er ikke så full av meg selv at jeg noensinne har sagt at noen heier på meg 😂 det kunne ikke ramle meg inn. Anonymkode: 4765e...227 Men du antar likevel at alle som motsier deg, må komme fra en bestemt homogen gruppe. Da kan jeg berolige deg med at absolutt alle lag av folket vil motsi en person som uttaler så mye direkte feil, vrøvl og løgner som du gjør. Beklager, men det er ikke vi som rotter oss sammen og sitter som en vegg og er enige. Det er bare sånn at du selv driter deg ut, og det er synlig fra utallige vinkler - tilfeldigvis også min. Selv når jeg sitter helt aleine og ser på. Anonymkode: 49af1...964 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040180 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #60 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Du tar feil. Hadde du hatt rett ville jeg sagt det uten problem. Jeg har ikke noen vanskeligheter med å si "du har rett" når noen har det. Ingenting av det jeg har tatt opp i det siste er inspirert herfra. Tvert om så følger jeg en som heter Mark Bowden for tiden, og gjennom han har jeg også fulgt en som er en profilert Kommunikasjonsrådgiver. Så da vet du det 🙂 det meste av det jeg skriver kan lett googles opp, ihvertfall på engelsk. Akkurat når det gjaldt dette tema, kom det fra forumet her, og det skrev jeg da også i HI. Det er alltid interessant og underholdende også, å spørre hva ting betyr her inne, og også hva betydning at noe er. Det kommer veldig mange ulike svar, og også det motsatte av hva andre mener. Syns slike tråder kan være nyttige. Anonymkode: 4765e...227 Nei, jeg tar ikke feil her. Jeg er ofte på forumet, og har vært det ca like lenge som du. Man trenger ingen spesiell "kommunikasjonsrådgiver" for å avsløre at når du dukker opp med en ny "hva betyr dette"-tråd, eller "har du lagt merke til at folk uttrykker seg slik"-tråd, så har det DIREKTE sammenheng med noe som akkurat du er blitt konfrontert med i en annen tråd samme uke. Det er like sikkert son amen kommer i kjerka: kommer det motbør mot deg, vil du riste deg løs fra opplevelsen og heller "motbevise" det du kan i separate tråder. For etter forumreglene kan man ikke sitere tidligere tråder i debatten, og da slipper du å lese på nytt igjen og forholde deg til de innleggene som skyter dine påstander ned i flammer, eller som beviser at du tar feil og fortsetter å terpe på det samme. (At du selv innrømmer feil er en påstand som aldri har blitt belagt.) Nevn en eneste slik tråd du har laget som ikke kom fra en tilsvarende opplevelse? Siter gjerne trådtittelen så jeg kan lese tråden? Anonymkode: 49af1...964 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #61 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Men du antar likevel at alle som motsier deg, må komme fra en bestemt homogen gruppe. Da kan jeg berolige deg med at absolutt alle lag av folket vil motsi en person som uttaler så mye direkte feil, vrøvl og løgner som du gjør. Beklager, men det er ikke vi som rotter oss sammen og sitter som en vegg og er enige. Det er bare sånn at du selv driter deg ut, og det er synlig fra utallige vinkler - tilfeldigvis også min. Selv når jeg sitter helt aleine og ser på. Anonymkode: 49af1...964 Bare sånn fordi jeg oppfatter deg som full av deg selv fordi du mener deg berettiget til å skrive sånn som dette til noen. Hvordan forventer du at det blir oppfattet? Anonymkode: 4765e...227 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040187 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #62 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Bare sånn fordi jeg oppfatter deg som full av deg selv fordi du mener deg berettiget til å skrive sånn som dette til noen. Hvordan forventer du at det blir oppfattet? Anonymkode: 4765e...227 Oppfattet? Når jeg sier at du driter deg ut og at det er synlig for mange grupper og ulike typer mennesker? Jeg håper jo innerst inne at du vil bli litt flau. Og deretter gå litt i deg selv. Men jeg vet at du ikke blir det, for du er såpass overbevist om at du er glupere enn andre, og at det er du som har rett til å kalle andre ting. Så i det store og hele kan jeg vel si at jeg gir beng i hvordan det blir oppfattet. Jeg er ikke egentlig så øm innvendig når det gjelder deg. Anonymkode: 49af1...964 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040197 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #63 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Du tar feil. Hadde du hatt rett ville jeg sagt det uten problem. Jeg har ikke noen vanskeligheter med å si "du har rett" når noen har det. Ingenting av det jeg har tatt opp i det siste er inspirert herfra. Tvert om så følger jeg en som heter Mark Bowden for tiden, og gjennom han har jeg også fulgt en som er en profilert Kommunikasjonsrådgiver. Så da vet du det 🙂 det meste av det jeg skriver kan lett googles opp, ihvertfall på engelsk. Akkurat når det gjaldt dette tema, kom det fra forumet her, og det skrev jeg da også i HI. Det er alltid interessant og underholdende også, å spørre hva ting betyr her inne, og også hva betydning at noe er. Det kommer veldig mange ulike svar, og også det motsatte av hva andre mener. Syns slike tråder kan være nyttige. Anonymkode: 4765e...227 Nevn en eneste slik tråd du har laget som ikke kom fra en tilsvarende opplevelse? Siter gjerne trådtittelen så jeg kan lese tråden? Anonymkode: 49af1...964 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #64 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Oppfattet? Når jeg sier at du driter deg ut og at det er synlig for mange grupper og ulike typer mennesker? Jeg håper jo innerst inne at du vil bli litt flau. Og deretter gå litt i deg selv. Men jeg vet at du ikke blir det, for du er såpass overbevist om at du er glupere enn andre, og at det er du som har rett til å kalle andre ting. Så i det store og hele kan jeg vel si at jeg gir beng i hvordan det blir oppfattet. Jeg er ikke egentlig så øm innvendig når det gjelder deg. Anonymkode: 49af1...964 Takk for svar. Anonymkode: 4765e...227 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040199 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #65 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Men du antar likevel at alle som motsier deg, må komme fra en bestemt homogen gruppe. Da kan jeg berolige deg med at absolutt alle lag av folket vil motsi en person som uttaler så mye direkte feil, vrøvl og løgner som du gjør. Beklager, men det er ikke vi som rotter oss sammen og sitter som en vegg og er enige. Det er bare sånn at du selv driter deg ut, og det er synlig fra utallige vinkler - tilfeldigvis også min. Selv når jeg sitter helt aleine og ser på. Anonymkode: 49af1...964 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Bare sånn fordi jeg oppfatter deg som full av deg selv fordi du mener deg berettiget til å skrive sånn som dette til noen. Hvordan forventer du at det blir oppfattet? Anonymkode: 4765e...227 Om du oppfatter anonym 964 som full av seg selv basert på det som ble skrevet sitert over her så beviser du bare at du ikke har forstått begrepet. Anonymkode: 9e73e...5f7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040200 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #66 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Om du oppfatter anonym 964 som full av seg selv basert på det som ble skrevet sitert over her så beviser du bare at du ikke har forstått begrepet. Anonymkode: 9e73e...5f7 Jo, jeg oppfatter mennesker som føler seg berettiget til å angripe andre på den måten som fulle av seg selv. Selvrettferdighet er å være veldig selvopptatt og ganske blind for andres reaksjoner. Det går nok fint under å være full av seg selv. Men jeg spurte fordi jeg gir folk en sjanse, og jeg forstår hva det handlet om. Anonymkode: 4765e...227 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040203 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #67 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Bare sånn fordi jeg oppfatter deg som full av deg selv fordi du mener deg berettiget til å skrive sånn som dette til noen. Hvordan forventer du at det blir oppfattet? Anonymkode: 4765e...227 Det hadde ingenting med å være full av seg selv å gjøre. På ingen måte. Anonymkode: c280a...d51 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #68 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jo, jeg oppfatter mennesker som føler seg berettiget til å angripe andre på den måten som fulle av seg selv. Selvrettferdighet er å være veldig selvopptatt og ganske blind for andres reaksjoner. Det går nok fint under å være full av seg selv. Men jeg spurte fordi jeg gir folk en sjanse, og jeg forstår hva det handlet om. Anonymkode: 4765e...227 Da definerer du full av seg selv feil. Anonymkode: c280a...d51 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040206 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #69 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Jo, jeg oppfatter mennesker som føler seg berettiget til å angripe andre på den måten som fulle av seg selv. Selvrettferdighet er å være veldig selvopptatt og ganske blind for andres reaksjoner. Det går nok fint under å være full av seg selv. Men jeg spurte fordi jeg gir folk en sjanse, og jeg forstår hva det handlet om. Anonymkode: 4765e...227 Og igjen viser du at du ikke skjønner kjente begrep. Anonymkode: 39653...9d9 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040215 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #70 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Og igjen viser du at du ikke skjønner kjente begrep. Anonymkode: 39653...9d9 Selvrettferdighet må jo være et av de største tegn på å være full av seg selv? For det er jo knapt noe som er mer selvopptatt. Anonymkode: 4765e...227 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040217 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #71 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Selvrettferdighet må jo være et av de største tegn på å være full av seg selv? For det er jo knapt noe som er mer selvopptatt. Anonymkode: 4765e...227 Som sagt, det er svært klart at du ikke skjønner det du ønsker å diskutere. Anonymkode: 39653...9d9 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #72 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Som sagt, det er svært klart at du ikke skjønner det du ønsker å diskutere. Anonymkode: 39653...9d9 Og igjen sier jeg at selvrettferdighet må være det mest selvopptatte du kan være Siden ingen kan forklare hva som er feil med den påstanden, og alle her faktisk er enige om at å være selvopptatt er en stor del av betydningen "full av seg selv", så står altså den påstanden. Å si mot uten en god grunn er å kun kverulere. Remember? Anonymkode: 4765e...227 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040224 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #73 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Og igjen sier jeg at selvrettferdighet må være det mest selvopptatte du kan være Siden ingen kan forklare hva som er feil med den påstanden, og alle her faktisk er enige om at å være selvopptatt er en stor del av betydningen "full av seg selv", så står altså den påstanden. Å si mot uten en god grunn er å kun kverulere. Remember? Anonymkode: 4765e...227 Igjen trekker du konklusjonen feil vei. Det at alle maur har bein betyr ikke at alle som har bein er maur. Anonymkode: 9e73e...5f7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040226 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #74 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Igjen trekker du konklusjonen feil vei. Det at alle maur har bein betyr ikke at alle som har bein er maur. Anonymkode: 9e73e...5f7 Trekker jeg konklusjonen feil vei ? 😀 Kanskje du kan forklare konklusjonen rett vei da? Er å være selvrettferdig selvopptatt, og er å være selvopptatt en stor del av å være full av seg selv? Er du forvirret, så innrøm det isteden for å bable om maur. Ting er visst ikke så enkelt alltid.... Anonymkode: 4765e...227 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040227 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2023 #75 Del Skrevet 5. desember 2023 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Og igjen sier jeg at selvrettferdighet må være det mest selvopptatte du kan være Siden ingen kan forklare hva som er feil med den påstanden, og alle her faktisk er enige om at å være selvopptatt er en stor del av betydningen "full av seg selv", så står altså den påstanden. Å si mot uten en god grunn er å kun kverulere. Remember? Anonymkode: 4765e...227 Selvrettferdighet må være det mest selvopptatte? Atte hæ? Anonymkode: 39653...9d9 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444497-kan-noen-forklare-hva-det-betyr-%C3%A5-v%C3%A6re-full-av-seg-selv/page/3/#findComment-150040230 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå