Gå til innhold

Dine tanker om tema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Sier du som kaller andre for ondskapsfulle og stygge. Ingen er frekkere enn deg!

Anonymkode: 3811f...e83

Det er det de er! Rett navn til det. Og jeg er ikke frekk. Hvor? At jeg sier sannheten? 

Anonymkode: c794b...357

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er det de er! Rett navn til det. Og jeg er ikke frekk. Hvor? At jeg sier sannheten? 

Ingen er ondskapsfulle og slemme bortsett fra deg. Det er ingen som sier så mye stygt om andre enn deg. Det er ingen som prøver å få alle tråder til å handle om seg selv så ofte som deg. Det er ingen som sutrer så mye som det.

Det er ingen sannhet i det du hevder. Du lyver og er slem. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ingen er ondskapsfulle og slemme bortsett fra deg. Det er ingen som sier så mye stygt om andre enn deg. Det er ingen som prøver å få alle tråder til å handle om seg selv så ofte som deg. Det er ingen som sutrer så mye som det.

Det er ikke sant. Jeg er ikke stygg med noen. Men får hat for jeg er meg. Og når jeg gir beskjed om urett kommer du med dette. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Du kan bare si at du støtter behandlingen jeg får! 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er det styggeste menneske som finnes. Vet. 

Annonse

Og du beskylder andre for å være slem? Di bør seg deg selv i speilet. 

Ja! Lei av dette her! Så hvorfor skal jeg være hyggelig! Det funker ikke. Bare stygt!

Ja! Lei av dette her! Så hvorfor skal jeg være hyggelig! Det funker ikke. Bare stygt!

Du er jo ikke hyggelig. Du lager en egen tråd for å fortelle at du aldri har opplevd så mange stygge og ondskapsfulle mennesker på et sted som her inne. 

Anonymkode: 2d854...7e7

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Du er jo ikke hyggelig. Du lager en egen tråd for å fortelle at du aldri har opplevd så mange stygge og ondskapsfulle mennesker på et sted som her inne. 

Ja, og det er jo sant! Aldri blitt direkte skvist ut på denne måten. Og det er stygt og onskapsfult. Og meningen var å skvise ut meg. 

Annonse

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Ja, og det er jo sant! Aldri blitt direkte skvist ut på denne måten. Og det er stygt og onskapsfult. Og meningen var å skvise ut meg. 

Ingen har svarplikt her inne. De lar vær å svare for at klagingen din ikke skal ødelegge tråden. Du skviser deg selv ut.

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Ingen har svarplikt her inne. De lar vær å svare for at klagingen din ikke skal ødelegge tråden. Du skviser deg selv ut.

Nei! Med overlegg. Jeg er ikke dum. 

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Nei! Med overlegg. Jeg er ikke dum. 

Man velger å ikke svare med overlegg, selvsagt. Men ikke fordi du er du, men fordi kommentarene ikke passer i tråden. Siden du ikke er dum så skjønner du det. 

Jeg håper dagen din blir bedre i dag. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Man velger å ikke svare med overlegg, selvsagt. Men ikke fordi du er du, men fordi kommentarene ikke passer i tråden. Siden du ikke er dum så skjønner du det. 

Jeg håper dagen din blir bedre i dag. 

Vet ikke om du mener det, men sier takk det samme! 

Anonym bruker skrev (På 4.12.2023 den 19.20):

Tror du på at man får det man tenker? F.eks jeg er blakk så blir man det eller jeg er ensom så blir man det. Og om man tenker jeg er rik så blir man det. Er det så enkelt at man får det man tenker/ønsker? 

Ja, alle i Gaza har pådratt seg det de utsettes for ved å ikke tenke positive tanker.

😜

Anonymkode: cdbaf...0a7

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Du får flere svar enn noen. Ikke skap deg.

Anonymkode: c72a1...6ab

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Du er jo aldri hyggelig mot andre uten at de har vist deg godhet og tålmodighet først. Du angriper, beskylder og klager over en lav sko. Her snakker man at det går troll i ord. Du føler at ingen liker deg og maser og sutrer så mye at det til slutt blir reelt. Ikke at ingen liker deg, men at du får skarpe kommentarer i retur. 

Anonym bruker skrev (På 4.12.2023 den 19.24):

Hvordan skulle det fungere, mener du? Da hadde vi jo ikke hatt fattigdom eller sykdom i verden. 

Men at spesielt bekymringer kan bli selvoppfyllende, det kan jo skje. Om man tenker at livet er dritt, ingenting er kjekt og ingen bryr seg så er det fare for at det blir reelt. Folk trekker seg unna negativitet og selvopptatthet. 

Så enkelt er ikke årsak og virkning her

Vi er biologisk disponert til å være mer positivt innstilt til populære mennesker, og ensomhet attribueres ubevisst til egenskaper ved individet. Vi synes litt synd på ensomme mennesker, men skyr dem samtidig. 

Og smerten og svakheten en deprimert utstråler kan få frem det verste i noen mennesker. 

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Så enkelt er ikke årsak og virkning her

Vi er biologisk disponert til å være mer positivt innstilt til populære mennesker, og ensomhet attribueres ubevisst til egenskaper ved individet. Vi synes litt synd på ensomme mennesker, men skyr dem samtidig. 

Og smerten og svakheten en deprimert utstråler kan få frem det verste i noen mennesker. 

At jeg prøvde meg i den kalenderen i det hele tatt var største feilen. Burde visst bedre! 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Vet ikke om du mener det, men sier takk det samme! 

Se her. Se hvordan du svarer på en hyggelig kommentar! Du dreper jo er hvert forsøk på å være hyggelig mot deg. 

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Se her. Se hvordan du svarer på en hyggelig kommentar! Du dreper jo er hvert forsøk på å være hyggelig mot deg. 

Jeg skjønner at du sier det når jeg ser det nå. Veldig mistenksom her. Beklager! Lot meg prege. Skal skjerpe meg på det. Takk.  Ha en fin dag! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...