Gå til innhold

Hva er yogablokk til

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De brukes som hjelp i ulike yogastillinger. Om du er stiv i kroppen og ikke når helt ned til gulvet med hendene eller hodet kan du støtte deg på blokker, for eksempel. I andre stillinger kan de gi ekstra høyde, eller støtte, etter behov. 

Anonymkode: 117c3...ef5

Anonym bruker skrev (På 4.12.2023 den 21.45):

De brukes som hjelp i ulike yogastillinger. Om du er stiv i kroppen og ikke når helt ned til gulvet med hendene eller hodet kan du støtte deg på blokker, for eksempel. I andre stillinger kan de gi ekstra høyde, eller støtte, etter behov. 

Anonymkode: 117c3...ef5

Ekspander  

Å tusen takk. Det ville jo faktisk hjelpe meg mye. (Jg kikker litt på yoga på nett men jeg er så stiv at jeg tør ikke melde meg på noe) . Bruker man dem bare og ingen sier noe på det eller er det instruktør som sier man skal bruke det?

Anonymkode: 3c42c...3ad

Anonym bruker skrev (På 4.12.2023 den 21.48):

Å tusen takk. Det ville jo faktisk hjelpe meg mye. (Jg kikker litt på yoga på nett men jeg er så stiv at jeg tør ikke melde meg på noe) . Bruker man dem bare og ingen sier noe på det eller er det instruktør som sier man skal bruke det?

Anonymkode: 3c42c...3ad

Ekspander  

Jeg er sikkert stivere enn deg, og brukte sånn kloss mye da jeg gikk på yoga. Instruktøren viste først med kloss, og deretter hvordan man kunne stå i stillingen uten hvis man ønsket mer tyngde/utfordring. Jeg brukte alltid kloss, og det var minst halvparten av gruppen som gjorde det.

Meld deg på hvis du ønsker å prøve, at du er stiv er ingen hindring. Jeg hadde timer tidlig på morgenen, og det var den beste starten på dagen ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...