Gå til innhold

Må man lade womanizer (premium eco) første gang man bruker den?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Må man lade womanizer (premium eco) første gang man bruker den? Eller kommer den ferdig oppladet?

Anonymkode: 55246...858

Klarer du ikke å vente? 

Anonymkode: cab7f...87b

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

En liten elbil. 

Åja, jeg fikk forklart at det var en massasjestav som var til for å få spente muskler til å slappe av. Men en elbil høres jo mye mer logisk ut!

Anonymkode: 473e1...631

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Guds gave til kvinner 😁

Anonymkode: 71d79...74d

Ja, og så kan det drepe samlivet med mannen. Ødelegge skikkelig. Kjenner noen som gikk fra hverandre pga av at hun hadde skaffet seg womanizer. Den var så god at hun til slutt ikke ville ha sex med mannen lengre, han kom til kort, og klarte lenger ikke å tilfredsstille henne. Etter noen år kastet han henne ut. Han har fått seg en ny dame nå. Mens eksen sitter bitter i en liten leilighet sammen med womanizeren sin. Sann historie. Bruk den med måte tenker jeg. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja, og så kan det drepe samlivet med mannen. Ødelegge skikkelig. Kjenner noen som gikk fra hverandre pga av at hun hadde skaffet seg womanizer. Den var så god at hun til slutt ikke ville ha sex med mannen lengre, han kom til kort, og klarte lenger ikke å tilfredsstille henne. Etter noen år kastet han henne ut. Han har fått seg en ny dame nå. Mens eksen sitter bitter i en liten leilighet sammen med womanizeren sin. Sann historie. Bruk den med måte tenker jeg. 

Og jeg kjenner noen som ikke gikk fra hverandre pga at hun skaffet seg womanizer! Tenke seg til. 

Anonymkode: 2359b...9e3

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dumt at mannen ikke så på womenizeren som en «lagkamerat» i stedet for en konkurrent. Og jeg kan vedde mye på at han ikke klarte å tilfredsstille henne før hun skaffet seg den heller 😂

Anonymkode: b2fef...25f

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Dumt at mannen ikke så på womenizeren som en «lagkamerat» i stedet for en konkurrent. Og jeg kan vedde mye på at han ikke klarte å tilfredsstille henne før hun skaffet seg den heller 😂

Anonymkode: b2fef...25f

Les historien en gang til. 

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Haha, jeg bruker min (dvs, et annet merke, men samme teknologi) sammen med mannen min de gangene jeg kjenner at jeg trenger lang tid for å bikke over til orgasme. Den setter mildt sagt fortgang i ting. 

Haha, jeg bruker min (dvs, et annet merke, men samme teknologi) sammen med mannen min de gangene jeg kjenner at jeg trenger lang tid for å bikke over til orgasme. Den setter mildt sagt fortgang i ting. 

Det er jo selvsagt noe annet. Men du velger ikke bort mannen din. 

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Er forhold og er godt sexliv er mer enn kun orgasme. Det er ingen som velger bort mannen man elsker for en maskin. 

Anonymkode: 2359b...9e3

Det var du som kom med den merkelige avstikkeren i utgangspunktet basert på svaret mitt og Guds gave til kvinner. Det er da ingen her som har skrevet noe om å velge bort en mann, bortsett fra deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...