Gå til innhold

Jan Thomas er en smarting!

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Ikke sett din evne til å skjønne ting som en slags allmenn standard. 

Anonymkode: c6c4b...808

Du lille frøken besserwisser, dette er det på tide at du følger selv.

Anonymkode: c5277...865

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hadde han ønsket et privat bryllup uten medias søkelys hadde han fridd når de var alene, holdt et bryllup uten å informere pressen og bare sagt en dag at nå var han gift.... Flere kjendiser har klart det før han.

Men han ønsker ikke det, han vil at det skal stå i media.

Anonymkode: 3110d...349

Å ikke ønske for mye oppmerksomhet betyr ikke at han ikke VIL ha noe. Du må huske at han er forretningsmann og skal tjene penger. Derfor må han gjøre det som kreves vet du. 

MissSaigon skrev (24 minutter siden):

Tror du at du er modig som sier det om hudfargen til et menneske? Du er ikke det, skjønner du, du er bare uvitende og lite smart. 

Det smalt jo fra rette ræva. Jo, jeg er faktisk ganske smart, og jeg vet mye. Men det endrer ikke meningene mine. 

Anonymkode: 3f0e7...cf8

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Kan du fortelle meg noe privat du vet om ham?  For at du skal ha rett må du ihvertfall nevne fire, fem ting som allmennheten ikke vet fra hans munn. Værsågod! 

Og siden du ikke kan det, så betyr det at han er en privat. Dere må skjønne hva å være privat betyr. 

Mener du at om man vet noe så privat at han ikke har valgt å dele det selv, så skal man fortelle det her for å motbevise dine absurde påstander? Du ser vanviddet i kravet ditt? 

Han har delt fra barndommen sin, fra tiden han var i USA, hvordan han slet med legningen sin, han har hatt svært offentlige forhold (han traff faktisk kjæresten i et program med det som formål), han er stadig å se i diverse tv-program, han deler kostholdet og hudpleievanene sine osv, osv, osv. 

At det er mye man ikke vet om privatpersonen Jan er åpenbart, men en privat person kan han absolutt ikke karakteriseres som. Du tar faktisk feil. 

Anonymkode: ae93c...921

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Mener du at om man vet noe så privat at han ikke har valgt å dele det selv, så skal man fortelle det her for å motbevise dine absurde påstander? Du ser vanviddet i kravet ditt? 

Han har delt fra barndommen sin, fra tiden han var i USA, hvordan han slet med legningen sin, han har hatt svært offentlige forhold (han traff faktisk kjæresten i et program med det som formål), han er stadig å se i diverse tv-program, han deler kostholdet og hudpleievanene sine osv, osv, osv. 

At det er mye man ikke vet om privatpersonen Jan er åpenbart, men en privat person kan han absolutt ikke karakteriseres som. Du tar faktisk feil. 

Han deler praktiske ting. Han har snakket om både legning og forholdet til faren. I mer korte trekk.

Han er forretningsmann som deler svært lite privat. Det du nevner er så og si ingenting. Det er forskjell på å være åpen om litt og helt hermetisk. Jeg har aldri påstått at han er det siste. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Han deler praktiske ting. Han har snakket om både legning og forholdet til faren. I mer korte trekk.

Han er forretningsmann som deler svært lite privat. Det du nevner er så og si ingenting. Det er forskjell på å være åpen om litt og helt hermetisk. Jeg har aldri påstått at han er det siste. 

Dette er IGJEN din oppfattelse av mannen. Siden ingen av oss VET fasiten her så er vel vår egen oppfattelse det eneste vi faktisk kan diskutere? 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Er du enig i at forholdene hans har vært ganske offentlige? 

Og er du enig i at det var ufint av deg å etterspør mer privat informasjon for å tilfredsstille deg? 

mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden):

Dette er IGJEN din oppfattelse av mannen. Siden ingen av oss VET fasiten her så er vel vår egen oppfattelse det eneste vi faktisk kan diskutere? 

Nå har han flere ganger selv sagt at han liker å være privat. Han fjaser faktisk ikke rundt på alle tullete kjendisfester osv. Han liker seg best hjemme. 

Men for all del. Du vet sikkert mer om han enn han vet selv. 

Når du får inn i en tråd, så still spørsmål om du er usikker. Hvis du uttrykker uenighet så begrunn gjerne med "fordi" og så videre.

Et godt tips 🙂 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nå har han flere ganger selv sagt at han liker å være privat. Han fjaser faktisk ikke rundt på alle tullete kjendisfester osv. Han liker seg best hjemme. 

Men for all del. Du vet sikkert mer om han enn han vet selv. 

Når du får inn i en tråd, så still spørsmål om du er usikker. Hvis du uttrykker uenighet så begrunn gjerne med "fordi" og så videre.

Et godt tips 🙂 

Jeg tror hverken du eller jeg vet mer om mannen enn han selv. Vi kan tro ting om han , det betyr ikke at vi vet. 

Jan Thomas er så søt og diskret, han ønsker lite oppmerksomhet. Håper det nye forholdet varer et par år. Gleder meg til å se hvordan Jan Thomas løser alderdommen med botox. Det blir spennende for oss som følger han tett, om han får de samme stive grimasene som de andre. 

Anonymkode: 5e7c1...f49

Annonse

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jan Thomas er så søt og diskret, han ønsker lite oppmerksomhet. Håper det nye forholdet varer et par år. Gleder meg til å se hvordan Jan Thomas løser alderdommen med botox. Det blir spennende for oss som følger han tett, om han får de samme stive grimasene som de andre. 

Du pisker en død hest. 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Diskret? 

Han burde slutte med botox. Han er i utgangspunktet en sjelden pen og kjekk mann. Han hadde vært en fantastisk kjekk mann hvis han var mer naturlig. Skal ikke snakke ned utseendet til noen, bare at han ville vært så utrolig mye penere på naturlig vis. 

De vil nok være gift mer en et par år. Det er nok fordi Jan Thomas nettopp er så privat, at han ikke har hatt flere åpenlyse dater og forhold også, og han og Harlem passer perfekt sammen. Harlem er utrolig snill. 

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Diskret? 

Han burde slutte med botox. Han er i utgangspunktet en sjelden pen og kjekk mann. Han hadde vært en fantastisk kjekk mann hvis han var mer naturlig. Skal ikke snakke ned utseendet til noen, bare at han ville vært så utrolig mye penere på naturlig vis. 

De vil nok være gift mer en et par år. Det er nok fordi Jan Thomas nettopp er så privat, at han ikke har hatt flere åpenlyse dater og forhold også, og han og Harlem passer perfekt sammen. Harlem er utrolig snill. 

Kjenner du dem privat? Hvor vanskelig er det å svare på er så enkelt spørsmål, egentlig. 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Kjenner du dem privat? Hvor vanskelig er det å svare på er så enkelt spørsmål, egentlig. 

Hun trenger ikke kjenne noen for å vite ALT om dem. Hun vet jo ALT om ALT i hele verden fra før! 

Anonymkode: 98daa...c5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...