Gå til innhold

Har du opplevd å bli hatet?

Anbefalte innlegg

ReneRene skrev (27 minutter siden):

Gjør og gjorde?  Nå er det ikke alltid den som blir hatet sin skyld altså 🙂 langt fra også.  

Det kan være ulike grunner, og nei, jeg bryr meg ikke. Det vil si- jeg reagerer på diskriminering! Og hvis noen jeg føler respekt for ytrer seg stygt- da kan det være kjipt. 

Jeg skjønner. Det er bra da 😊

Anonymkode: a7908...b13

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Da er du flinkere enn meg til å ignorere sånt. Skulle hatt mer av den egenskapen. Jeg blir veldig påvirket av dette om så av fremmed her inn. 

Anonymkode: a7908...b13

Hvis du er lett å påvirke, er du også lett å kontrollere. Er det den du vil være...?

Jeg tror jeg kun har vært hatet av noen skrullete damer som ikke tålte at eksen deres fikk en ny. Ut over det har jeg neppe blitt hatet. Hat er en altoppslukende følelse som krever MYE energi, og jeg har neppe provosert noen så ekstremt at de hatet meg. 

Anonymkode: b6b9c...a86

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Jeg er enig med deg. Hvis det ikke hadde hatt noe å si ville jo for eksempel ikke homofile trengt noen pride-markering.

Anonymkode: 90452...465

Homofile lever i fare for å bli slått ned og drept, også i Norge. Så det er ikke folks interne motvilje eller lavmælte baksnakking som gjør at de har bruk for den markeringen, altså.

Anonymkode: b6b9c...a86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...