Gå til innhold

Vil ikke besøke min svigerinne og føler som jeg straffer min partner?

Anbefalte innlegg

Etter en krangel med min svigerinne (som hun startet  for tydeligvis hadde hun problemer med meg før denne krangelen oppsto, jeg trodde vi kom så godt overens! Skuffa :() har nå hatt henne blokket i snart 2 måneder, hun er en manipulerende og narsistisk dame har jeg hørt som liker å få viljen sin og styre andres liv og hvordan de burde være med å «bidra» i samfunnet da min 20% i jobb ikke er bra nok i hennes øyne, går ikke lenger inn i det. Min partner har også ignorert henne i disse 2 månedene, hun prøver å få tak i han og sende masse sutre meldinger, jeg fikk lese noen av de og mye negativt om meg har hun skrevet selvfølgelig 

Så har hun nå invitert oss sammen med hennes andre 2 døtre og deres partnere/samboere, men jeg føler  meg helt ærlig ikke velkommen, også med at hun skrev til min partner «aldri ta henne med hit igjen! Du er velkommen alene» for 2 måneder siden. Han sa hun hadde invitert oss men jeg måtte si at jeg ikke følte meg komfortabel med å dra dit etter alt det stygge hun skrev til meg ut av det blå..

Jeg tenker han må gjerne dra men jeg håper han står opp for meg om hun begynner å snakke dritt om meg til han.

Var dette greit at jeg sa til han? Jeg hadde aldri latt mine foreldre snakke dritt om han til meg, det er ikke greit i mine øyer

Anonymkode: e08ac...8e4

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 3.12.2023 den 20.40):

Svigerinne ( mannens søster) eller svigermor ( mannens mor)? 

Anonymkode: edb3d...2ad

Ekspander  

Oi beklager mente partners mor, svigermor

Jeg tenker du skal gjøre det du føler for innerst inne. Tror du det blir mer drama, dropper du det. Det er ingenting som er mer irriterende for kranglete personer å ikke få krangle når de vil. Det var greit at du sa det til mannen din. Ta vare på deg selv du.

prekæs skrev (På 3.12.2023 den 20.55):

Jeg tenker du skal gjøre det du føler for innerst inne. Tror du det blir mer drama, dropper du det. Det er ingenting som er mer irriterende for kranglete personer å ikke få krangle når de vil. Det var greit at du sa det til mannen din. Ta vare på deg selv du.

Ekspander  

Det jeg er redd for, derfor jeg dropper det, da i «hennes hode» er det jeg som burde si «unnskyld» etter jeg sa hun var lyn frekk, dette var etter alt det frekke hun skrev til meg så unnskyld my ass tenker jeg da. Tror at hun har blitt rimelig irritert etter jeg blokket henne da -1 mindre og spamme om hunden hennes sitt daglig liv til 🤭hun er litt oppmerksomhet syk. Skal ta vare på meg selv :) 

Annonse

Du har fått mange svar i dine tidligere tråder.

Dama er gal, og veldig misfornøyd med å få en ufør svigerdatter som ikke liker hunder.

Du er nødt til å la mannen håndtere sin familie selv og holde deg langt unna. Du fremstår som usikker og litt umoden selv, og trenger folk som kan støtte deg og gjøre deg sterk, for sønnen din sin skyld.

Dette dramaet trenger du ikke!

La mannen besøke henne selv, og gi klart beskjed om at du ikke kan ha det mennesket i ditt liv.

Anonymkode: 6dc66...a80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...