Anonym bruker Skrevet 3. desember 2023 #1 Skrevet 3. desember 2023 Hvilken uke, hvor mye/lenge blødde du og når følte du deg som deg selv igjen i form og energi? Når forsvant gravidsymptomene? Jeg har blødd mye i en uke nå, og er så sliten i formen. Høy hvilepuls, null energi, ingen matlyst, enda ømme bryst og tidvis kvalme. Har så lyst til å få kroppen tilbake til normalen nå 🤯 Anonymkode: 0228c...89c
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2023 #2 Skrevet 3. desember 2023 En av gangene begynte jeg bare å blø, og det var som en kraftig mens som varte litt lenger, var rett over 5 uker på vei så ikke så langt. De 5 andre gangene ble det oppdaget på UL at det ikke var liv, og jeg måtte ta abort-pillen for å bli kvitt restene, det fungerte 4 ganger, en gang måtte jeg inn til utskrapning for å bli kvitt det siste. Blødde ganske kraftig i en ukes tid før det ble bedre, og blødde vel totalt en 2-3 uker. Var i uke 9-11 på disse. Fikk igjen energien, og gravidsymptomene ble bedre etter en 1,5-2 uker. Masse lykke til videre Anonymkode: 75b40...3fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå